Honda Deauville Club Forum

Het grootste Nederlandstalige Honda Deauville forum
Het is nu vr dec 14, 2018 2:46 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Helmen en service
BerichtGeplaatst: zo feb 07, 2016 3:25 pm 
Offline
Honda NT650V

Geregistreerd: wo maart 04, 2015 3:22 am
Berichten: 38
Woonplaats: Rotterdam
Even toch een mooi verhaal over helmen en service, welk ik wil delen.

Had bij de aanschaf (sept 2014) van mijn Deauville een Scorpion EXO 910 air aangeschaft bij Hofland Motoren te Amersfoort.
Was zeer tevreden over de helm en hij zat fantaschtisch, juist omdat een eigen gevoel was.

Na 6 mnd (maart 2015) bleek de rubber afdicht rand tussen helm en vizier af te breken en was de helm niet meer waterdicht bij het vizier.
Kreeg advies van de dealer om de importeur te mailen met het verhaal.
Dit bleek Evolution Motorsport te zijn uit Ridderkerk.
Na een mail naar de importeur mocht ik de helm omruilen bij de dealer (juni 2015) voor een andere, zo gezegd zo gedaan.
Na een aantal weken ontstond hier hetzelfde probleem en zat er weer net zoveel water aan de binnen als aan de buitenzijde.
Wederom de importeur "Evolution" gemaild ( sept. 2015) en kreeg al snel een telefoontje.
Men vond het allemaal zeer vervelend en men snapte mijn probleem, kreeg dus het voorstel om te wachten op het nieuwe en verbeterde model, deze zou uitkomen in febr. 2016 en dit heb ik dus gedaan.
Nu afgelopen zaterdag het nieuwe model opgehaald bij de dealer Hofland, de Scorpion EXO-920.
Duidelijk een verbeterde versie en ook lichter en meer geluidsarm, dus erg blij.

Wilde dit verhaal zeker delen en een pluim maken naar de Importeur voor deze SUPER SERVICE.
Dus proficiat :apl "EVOLUITON MOTORSPORTS" uit Ridderkerk.
Ik ben nu zeker een fan.

_________________
NT650V :brrr
Garmin Zumo 395LM
Uclear HBC 100 plus
"VRIJHEID is BLIJHEID"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Helmen en service
BerichtGeplaatst: zo feb 07, 2016 11:08 pm 
Offline
Honda Goldwing
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jun 06, 2010 3:28 pm
Berichten: 6287
Mooi dat het ook zo kan. Of ik dit zo in het magazine kan opnemen weet ik niet, maar een stukje over ervaringen met verschillende dealers zou misschien wel eens leuk zijn. Goeie ervaringen dan, want slechte worden toch wel verteld.

Dus wie er nog een leuke, grappige of goeie ervaring heeft met een bepaald bedrijf, dealer, merk oid, laat maar weten via de mail : redactie@honda-deauville.nl

Dan ga ik kijken of ik er wat leuks van kan maken met alle verhalen.

_________________
Grtz!
Koen


Er zijn drie soorten mensen.
Mensen die kunnen tellen,
en mensen die dat niet kunnen.

Afbeelding
Ik doe liever dingen die bij me horen,
dan dingen om ergens bij te horen.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Helmen en service
BerichtGeplaatst: do maart 03, 2016 6:38 pm 
Offline
Honda NT650V
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 06, 2014 4:24 pm
Berichten: 271
Woonplaats: Oosterhout (NB)
Ik heb ook al primaservice verkregen via Evolution.
Ik heb vorig jaar eind zomer een broek gekocht via Marktplaats. Een broek die, volgens de verkoper, nooit gebruikt was en zo zag hij er ook uit.
Je gaat er dan van uit dat deze niet zo heel oud is.
Broek zit prima, regendicht, maar er braken snel achter elkaar 3 runners af van de rits. :(
Ik heb toen de stoute schoenen aangetrokken en gemaild naar Evolution met de vraag of dit nog onder garantie zou vallen.
Snel daarop kreeg ik al antwoord dat ik de broek bij MC Rijen kon langsbrengen om te laten bepalen of het garantiewerk zou zijn.

Helaas voor mij bleek de broek een oud model te zijn en waren de kosten voor mijzelf.
Gelukkig niet zo veel (15 euries) dus dat overleef ik wel weer.

Toen ik de broek weer terug kreeg bleek deze 8 jaar oud te zijn. Helaas ouder dan verwacht, maar dan heeft de eigenaar niet gelogen dat hij nooit gebruikt is :roll:

Iets later kreeg ik nog een e-mail vanuit Evolution of de reparatie naar wens was gegaan.
Dat soort kleine dingen geven al aan dat je als bedrijf serieus bezig bent om je klanten tevreden te houden.

_________________
Grts,
Ron

"Iedereen kan schansspringen met een motor.
De problemen beginnen pas met de landing."


2010-2015 Yamaha FZS600 Fazer bj 2003
2015 Honda Deauville 650 bj 2000


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
POWERED_BY
phpBB.nl Vertaling