HD camera

Over een camera op de motor
Plaats reactie
BertG

HD camera

Bericht door BertG »

Iets voor iemand hier? €100,-
Zie de grote hoeveelheid accessoires rechts op de afbeelding.

Afbeelding

Volgens mij is dit dezelfde



Uit de reacties daar:
Habe sowohl die Silvercrest Cam als auch die Praktica SC1 (das Original).
Die SC1 hat Wlan, ist aber sonst absolut zur Silvercrest cam identisch, weswegen die silvercrest auch so gut ist!
Der Hersteller tut zwar so, also ob sie mit Praktica nichts zu tun haben, aber sämtliches zubehör der Praktica cam passt auch bei der silvercrest.
Einzige unterschied ist wirklich nur das fehlende wlan bei der silvercrest, wobei ich fast glaube, dass es vorhanden isz, aber software seitig nicht aktivierbar.


Ik heb zowel de Silvercrest alsmede de Praktica SC1 (het origineel).
De SC1 heeft WLAN, maar is verder absoluut identiek aan de Silvercrest waardoor de Silvercrest ook zo goed is.
De fabrikant doet alsof hij met Praktica niets van doen heeft maar diverse accessoires van de Praktica passen op de Silvercrest.
Het enige verschil is het ontbrekende WLAN op de Silvercrest, maar ik ben ervan overtuigd dat het er wel op zit maar niet door de software te activeren is.
Kwam ook deze nog tegen tijdens het zoeken naar info over de Silvercrest/Praktica. voor iets meer maar met afstandbediening op een polsbandje.
Laatst gewijzigd door Stephan op 02 okt 2018, 19:02, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Topic verplaatst naar 'Camera's'.
Gebruikersavatar
MrSkippy
Motorloos
Berichten: 860
Lid geworden op: 25 aug 2008, 22:06
Locatie: Zwolle (NL)

Re: HD camera

Bericht door MrSkippy »

Niet voor mij, dan spaar ik nog ff door voor een GoPro Hero3+ en film nog even door met mijn Hero2...
Afbeelding(M.I.A.)
.
Afbeelding a.k.a. Jaap-Hein
Gebruikersavatar
Koen
Honda Goldwing
Berichten: 6358
Lid geworden op: 06 jun 2010, 15:28

Re: HD camera

Bericht door Koen »

Vandaag het eerste ritje gedaan met de camera. Zover ik nu kan beoordelen is het resultaat "schokkend".
Tijdens het rijden heb ik de camera een beetje in de gaten gehouden en de trillingen vielen me alleszins mee.
Bij het bekijken van het filmpje echter lijkt het alsof ik de camera heen en weer schudde, zelfs in stilstand gaat het beeld centimeters op en neer. Het is ook eigenlijk een meer golvende beweging dan trillen.

Bij hobbels/drempels e.d. valt het juist weer mee met het trillen, terwijl ik het daar dan nog erger had verwacht.
Ook is er geen zichtbaar verschil qua trillingen tussen asfaltwegen en klinkers.

De beeldkwaliteit op zich is erg goed, maar nu dus nog uitzoeken hoe ik het wat stabieler/rustiger krijg.

Ik ga me nog eens goed verdiepen in de instellingen, want dit kan volgens mij niet alleen met de montage te maken hebben (zeker niet gezien het feit dat het ook in stilstand gebeurt). Toch ga ik ook daar even mee aan de slag, misschien dat wat extra demping bij de bevestiging al wat van de trillingen opvangt. Mogelijk worden kleine trillingen versterkt door de camera.

Ben er nog niet uit hoe ik het filmpje hier kan plaatsen, dan moet ik 'm eerst zien te uploaden naar Youtube. Wordt vervolgd ;)
Grtz! Koen
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Camera's”