Op zoek naar een andere motor

Lekker kletsen over allerlei onderwerpen en ook over motor rijden
Henk Engberts
BMW R1150RT
Berichten: 1463
Lid geworden op: 03 apr 2010, 17:41
Locatie: Haulerwijk

Op zoek naar een andere motor

Bericht door Henk Engberts »

Na 8 jaar veel plezier gehad te hebben aan mijn Deauville 650, heb ik het besluit genomen om wat anders te gaan zoeken.

Bij Motoport Leek ging de Deauville op 14-12-2017 voor een kleine winterbeurt. De remblokken voor zijn al vervangen, de voor- en achterband waren versleten, dus dat moest ook vervangen worden. Overeengekomen om de banden te laten monteren, kwam enig tijd later een medewerker mij vertellen, dat de monteur de cardan had bekeken, en de conclusie was die behoorlijk is versleten. Het kan gebeuren dat ik dan ineens geen aandrijving meer heb.

Aangezien ik al genoeg eurootjes besteed heb aan de Deauville het besluit om toch op zoek te gaan naar een andere motor. De nieuwe voorband, en remblokken waren al gemonteerd, de nieuwe achterband moest nog, maar dat heb ik niet laten uitvoeren. Er waren nog overige werkzaamheden uitgevoerd, oliefilter, olie vervangen, etc. Toch €380,- lichter aan onderdelen plus 2 uren werkloon. Vorig jaar ook al flink veel geïnvesteerd aan onderhoud, toen was het een rekening van €650,-

We gaan de diverse websites, en marktplaatsen rond surfen voor wat anders. De keuze is al gemaakt wat de opvolgers zouden kunnen zijn. Ik kom uit op een Honda Pan european ST1300, of een Yamaha FJR 1300. Een Honda Deauville 700 sluit ik ook niet uit.

Nu zit ik met de volgende vraag. Heeft iemand ervaring met de website van http://www.ikwilvanmijnmotorfietsaf.nl" opent="in(nieuw);venster; Ik zit te overwegen om de deauville daar online te zetten voor verkoop. De andere optie is de Deauville inruilen bij de aanschaf van een andere motor. Graag jullie mening en ervaring. Ook nog de vraag of ik de brede kofferdeksels, en Deauville tassen mee inruil, of toch beter apart verkopen kan.

Misschien is er iemand hier op het forum die een project zoekt voor de winter, maar dit is niet het juiste plek om daar over te berichten, Stuur dan maar een PB.
Time flies when I drive my Honda Deauville.
ikkieman
Triumph Trophy SE
Berichten: 7046
Lid geworden op: 15 aug 2009, 18:06
Locatie: Gouda

Re: Op zoek naar een andere motor

Bericht door ikkieman »

Henk, ik kan niks zeggen over andermans portemonnee. Een Pan is nou niet echt een zuinige motor en ook de onderdelen zijn een beste puist duurder dan die van een Deauville. Zeker als je een hebt getroffen zoals ik 'm had.
Wat een optie zou kunnen zijn, mocht je je deauville willen aanhouden is een andere cardan inbouwen. Daar wil ik je overigens met alle liefde mee helpen.

Mocht je toch een andere motor willen zou ik je een BMW R850RT van het tweede type kunnen adviseren of een Yamaha XJ900s. Beiden relatief probleemvrije motoren met gunstig geprijsde aftermarket onderdelen. Ik denk dat beide motoren je beter passen dan een Pan of FJR. Een Dragstar 650 is ook een goede derde.
I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places.
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
Gebruikersavatar
Frank
Honda ST1300
Berichten: 7266
Lid geworden op: 28 sep 2008, 20:33
Locatie: Strijen (NL)
Contacteer:

Re: Op zoek naar een andere motor

Bericht door Frank »

Henk ik zou de tassen en de brede kofferdeksels apart verkopen.

Wat betreft een andere motor, raad ik je aan, eerst eens op een 700 te gaan rijden, een Pan of FJR kan zeker, maar heel eerlijk denk ik niet dat dit een motor voor jouw is, maar mijn advies, ga eens uitgebreid proefrijden op de laatste twee en rijd veel bochtjes, en loop er ook eens naast en manoeuvreer hem eens in een parkeervak.

Wat betreft de kosten van een Pan, inderdaad wat duurder, maar een BMW naar de dealer brengen :en1 , ik wens je er succes mee!!!!! Blijf Maar Werken. :up

Veel plezier met je zoektocht!
Afbeelding

Een dag niet gereden, is een dag geen plezier gehad!
Gebruikersavatar
BrendaH
Honda ST1300
Berichten: 1309
Lid geworden op: 28 apr 2014, 06:24
Locatie: Wierden

Re: Op zoek naar een andere motor

Bericht door BrendaH »

Henk, wij kunnen zo veel adviezen geven, maar jij bent toch degene die er straks de km's mee gaat maken.
Dus ik adviseer hetzelfde als Frank, ga op de verschillende motoren die jij in gedachten hebt een proefrit maken.
Niet even een klein blokje om, maar het hele dorp/stadje door.
Ik persoonlijk ben blij dat ik mijn motor bij de dealer heb gekocht (de dealer bewees een zeer betrouwbare te zijn) en mijn deauville heb ingeruild ipv zelf verkopen.
Je verliest er misschien wel wat op, maar je hebt er ook minder gedoe mee.
Sommigen vinden dat gedoe leuk en hebben het er graag voor over, dus ook deze keuze is er één die je zelf moet maken :wn1
Ik zou de kofferverbreders en tassen bij inruilen bij een dealer apart verkopen, dan leveren ze meer op.
Wanneer je je deauville particulier verkoopt, zouden die extra's wel net het verschil kunnen uitmaken tussen verkopen en niet verkopen.

Kortom je moet echt helemaal op je eigen gevoel afgaan, maar omdat je er om vroeg, deel ik je toch mijn mening :up
Groetjes Brenda
ikkieman
Triumph Trophy SE
Berichten: 7046
Lid geworden op: 15 aug 2009, 18:06
Locatie: Gouda

Re: Op zoek naar een andere motor

Bericht door ikkieman »

Ik heb met mijn motor niet de ervaring dat het dure beurten zijn, Frank. Maar dat staat nu los van de discussie. Zeker de R1150 en R850 zijn betrouwbare, goed te onderhouden motoren.

Ik heb in die zin wel ervaring met ikwilvanmijnmotorfietsaf.nl. Ik heb zo ook mijn pan verkocht. Ik heb er toentertijd een schandalig lage prijs voor gekregen. De week erop zag ik dezelfde motor op het internet staan met een prijs, 5x zo hoog als ik ervoor gekregen heb.
Ook zou ik de brede zijkoffers en tassen los van de motor verkopen. Dat brengt een hoop meer op.
Vergeet ook niet je zumo los te halen van de motor. Vergeet daarbij niet dat je bij een FJR en Pan de standaard bevestiging niet past op de motor. Daarvoor zijn andere bevestigingen.
I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places.
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
Gebruikersavatar
Kruimeltje
Yamaha FJR1300
Berichten: 985
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:05
Locatie: Moordrecht

Re: Op zoek naar een andere motor

Bericht door Kruimeltje »

Hoi Henk,

Ik geef je geen advies voor welke motor jou het beste zou passen, maar wil wel mijn ervaring met je delen over "ik wil (gratis) van mijn motor af".
Ik had een R6 van het bouwjaar 1999.
Hier wilde ze maar liefst 1000 euro voor geven terwijl dezelfde motor voor zo'n 1600 euro te koop stond op internet.
Het zijn handelaren die daar bij zijn aangesloten die voor een habbekrats jouw motor willen kopen en deze dan voor véél meer weer te koop zetten.
Ik zou, als ik jou was, de motor inruilen of anders particulier verkopen.

Succes gozer met je besluit.
Think with your brains en not with your hart.
Stom hé, ik vind het gewoon lekker!!! :brrr
Gebruikersavatar
Marcel
Honda NT700VA
Berichten: 14063
Lid geworden op: 04 mar 2010, 22:02
Locatie: Oegstgeest (NL)
Contacteer:

Re: Op zoek naar een andere motor

Bericht door Marcel »

Het grote nadeel van een Deauville vind ik het hoge zwaartepunt. Ik had hier in het begin grote problemen mee. Door de vele kilometers en twee VRO cursussen ging dat natuurlijk allengs beter.
Maar als ik weer op de Trophy zit (zoals vandaag) dan valt me het enorme gemak op waarmee een fiets met een laag zwaartepunt zich laat sturen.....ondank de 300+ kilo's......en gek genoeg voelt dat ook zekerder en veiliger terwijl ik bochten met een hogere snelheid neem. Vreemd maar waar.

De FJR zou ik zeker niet doen. Ik heb er drie maal op gereden en vind hem erg nerveus en heeft hij ook een hoog zwaartepunt.
Een Pan zou wellicht een betere keuze zijn.....Vraag maar aan Brenda...die is erg enthousiast.
Volgens mij ligt bij een Pan het zwaartepunt ook lager....maar ik heb hier geen ervaring mee.
Het nadeel van de Pan is dat het inmiddels 10 jaar oude techniek is. Maar wel betrouwbaar.

De mate waarin iemand mee kan komen in de groep tijdens een toerrit van de HDC is een aardige maatstaf van zijn of haar rijervaring en capaciteiten. Een andere en zwaardere machine zal daar in regel weinig aan toe voegen of verbetering in brengen. Het kan eerder een extra beperking worden.

Persoonlijk denk ik dat een chopper-achtige fiets je meer zal liggen dan een motor die wat hoger op zijn poten staat.

Er zijn zoveel motoren te koop. Ga vooral veel proefrijden, rijden, rijden ....en rijden. Desnoods een uur. Laat je adviseren door iemand met verstand van zaken. Schakel anders Erik van Lent in voor een aankoopkeuring. Zoals je weet heb ik er twee jaar over gedaan om uiteindelijk mijn keuze te maken. Hahahaha.... :tg
Bij vlagen ben ik geniaal, maar meestal is het windstil...
MrRiP
Harley Davidson Sport Glide
Berichten: 696
Lid geworden op: 13 sep 2011, 20:49
Locatie: Vaassen

Re: Op zoek naar een andere motor

Bericht door MrRiP »

Wat zijn jou wensen voor jou motor misschien zijn er nog meer types die daar aan kunnen voldoen
Het is goed dat je je vraag hier neer legt ,de deauville en de pan zijn inderdaad wel goede keuzes
Maar er zijn ook wel andere motoren die in jou straat passen maar dat ligt aan jou wensen
Wij als je vrienden willen je graag advies geven , maar ga vooral rijden op verschillende motoren misschien kom je dat tot een inzicht van de verschillende eigenschappen van ze
Ik kan nu 2x lid worden van de HDC 😜👍
Gebruikersavatar
Marcel
Honda NT700VA
Berichten: 14063
Lid geworden op: 04 mar 2010, 22:02
Locatie: Oegstgeest (NL)
Contacteer:

Re: Op zoek naar een andere motor

Bericht door Marcel »

Henk Engberts schreef:Nu zit ik met de volgende vraag. Heeft iemand ervaring met de website van http://www.ikwilvanmijnmotorfietsaf.nl" opent="in(nieuw);venster; Ik zit te overwegen om de deauville daar online te zetten voor verkoop. De andere optie is de Deauville inruilen bij de aanschaf van een andere motor. Graag jullie mening en ervaring. Ook nog de vraag of ik de brede kofferdeksels, en Deauville tassen mee inruil, of toch beter apart verkopen kan.

Om nog even je eigenlijke vraag te beantwoorden..... :oops:
Persoonlijk heb ik geen ervaring met genoemde sites. Ik kan me wel voorstellen dat ze een minimumbod doen en vevolgens de motor met een kleine winst doorverkopen.
Als je dat maar vaak genoeg kan doen, dan houd je er toch een aardige boterham aan over.

Met andere woorden, je haalt niet het maximale resultaat.
Particulier verkopen en bij de dealer flink afdingen als je daar iets koopt. Er zit altijd een bepaalde marge op een motor. Soms willen ze er niets af doen kun je extra accesoires bedingen.

Bij particuliere verkoop de kleine koffers erop zetten. Eventueel kun je ze dan altijd erbij "verkopen"als iemand twijfelt. Er is volgens mij nog steeds vraag naar grote koffers dus wellicht raak je die ook kwijt op marktplaats.
Bij vlagen ben ik geniaal, maar meestal is het windstil...
Cor
Honda ST1300
Berichten: 3786
Lid geworden op: 22 mei 2010, 21:38
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Op zoek naar een andere motor

Bericht door Cor »

En zadeltassen kan je misschien bij een andere motor gewoon blijven gebruiken. Wij hebben ook Deauville tassen in de koffer van de Pan.
En je kan ze altijd een keer apart proberen te verkopen.
:b
Honda ST1300. Het is een blauwe
Daarvoor Yamaha XV535 crème
Yamaha Diversion 700 rood
Honda Deauville 650 grijs
Honda Deauville 700 grijs
Gebruikersavatar
Koen
Honda Goldwing
Berichten: 6358
Lid geworden op: 06 jun 2010, 15:28

Re: Op zoek naar een andere motor

Bericht door Koen »

Henk,

ik kan je weinig nuttige tips geven voor de opvolger. Veel proefrijden en doen wat je goed lijkt, zou ik zeggen.

Heb wel beperkt ervaring met de genoemde website, in die zin dat ik er ooit mijn Deauville heb aangeboden.
Kreeg een "bod" van een paar honderd euro, terwijl de motor toen door Peter Smetsers getaxeerd werd op "ergens tussen de 1500 en 2000 euro". Ik ben dus niet ingegaan op hun bod, waarna ik werd gebeld door een medewerker die mij compleet belachelijk zat te maken, uitlachte en hoonde dat ik echt in een andere wereld leefde als ik dacht dat mijn motor meer waard was dan dat schijntje wat zij boden.

Uiteindelijk is ie toch verkocht (via Peter Smetsers) voor het bedrag wat ik voor ogen had. Puur alleen al voor de manier waarop de medewerker mij belachelijk zat te maken, zou ik nooit meer zaken doen met die website.

Nog los van het feit dat ze absurd weinig geld bieden en daarmee in mijn ogen misbruik maken van personen die hun motor móeten verkopen en dringend elke euro nodig hebben. Die groep staat wellicht zó met de rug tegen de muur dat ze ingaan op het idiote bod, waarmee ikwilvanmijnmotorfietsaf.nl geld verdient aan de benarde positie van anderen. En dat staat mij ook tegen.
Grtz! Koen
Afbeelding
Afbeelding
Rond71
Honda NT650V
Berichten: 279
Lid geworden op: 06 okt 2014, 16:24
Locatie: Oosterhout (NB)

Re: Op zoek naar een andere motor

Bericht door Rond71 »

Ik heb geen ervaring met ikwilvanmijnmotorfiets af, maar wel met ikwilvanmijnautoaf.
1 Ding is zeker, ze helpen je er vanaf, maar je kan hem beter zelf verkopen op Marktplaats of een andere site.

De mensen van ikwil houden er, naar mijn ervaring, een agressieve houding op na.
Wij hadden een BMW 1 serie die 4 jaar oud was zonder schade oid.
Via ikwil aangegeven voor verkoop, de verkoopprijzen lagen toen zo rond de 14.000.
Eerste bod van ikwil was 9500 dat was het maximale wat ze konden bieden.
Ik vertelde ze dat het dan niet door kon gaan, zeggen ze dat ik er dan nooit vanaf kom.

Uurtje later belde ze weer, een bod van 10000, echt de max.
Weer niet gedaan, weer een uur later een bod van 11500.
Heb ze toen gezegd dat ze mij niet meer moeten bellen en ik met hun geen zaken wil doen.

Half uurtje later weer een hoger bod, heb verteld dat ik geen interesse heb en geen contact meer met ze wil hebben.

10 minuten later...weer een telefoontje, weer een....... zo ver kwamen ze niet, vervolgens bellen ze nog 8 keer en steeds opgenomen en opgehangen (betalen ze daar maar voor ook).

Het zijn tussenpersonen die veel geld willen verdienen over de rug van onwetende mensen (qua prijzen).
Eerst laag inzetten en net doen of je er niet vanaf kan komen om vervolgens de prijs iets hoger te maken.
Ik zeg gewoon lekker zelf verkopen of ergens op inruilen.
Grts,
Ron

"Iedereen kan schansspringen met een motor.
De problemen beginnen pas met de landing."


2010-2015 Yamaha FZS600 Fazer bj 2003
2015 Honda Deauville 650 bj 2000
MrRiP
Harley Davidson Sport Glide
Berichten: 696
Lid geworden op: 13 sep 2011, 20:49
Locatie: Vaassen

Re: Op zoek naar een andere motor

Bericht door MrRiP »

Komt weekend is de noordelijke motorbeurs Henk
een tripje naar Assen om daar wat motoren te bekijken en vragen wat ze doen bij eventuele inruil van jou motor
zo kan je je wat oriënteren voor jou mogelijkheden .
wat dat van de site van "ik wil van met motor af "zou ik zeker niet doen dan zou je hem nog beter in onderdelen verkopen
Ik kan nu 2x lid worden van de HDC 😜👍
Henk Engberts
BMW R1150RT
Berichten: 1463
Lid geworden op: 03 apr 2010, 17:41
Locatie: Haulerwijk

Re: Op zoek naar een andere motor

Bericht door Henk Engberts »

Dat tripje noordelijke motorbeurs in Assen staat al in de agenda. Zondagmiddag 21 januari ga ik daar heen.
Time flies when I drive my Honda Deauville.
Ed Vissers
Motorloos
Berichten: 7374
Lid geworden op: 10 aug 2008, 15:46
Locatie: NL

Re: Op zoek naar een andere motor

Bericht door Ed Vissers »

Succes Henk en wat betreft de keuze..

Je hebt een jarenlange ervaring met toch aardig wat kilometers op je Deauville. Upgraden naar een zwaardere motor moet dan geen probleem zijn. 2 wielen en een stuur dus bijna hetzelfde. In het begin gewoon rustig aan met het rechter jatje :D
Groetjes,

Ed

Spreuk: Geloof niet alles wat je denkt :lol:
Henk Engberts
BMW R1150RT
Berichten: 1463
Lid geworden op: 03 apr 2010, 17:41
Locatie: Haulerwijk

Re: Op zoek naar een andere motor

Bericht door Henk Engberts »

Vandaag bij http://www.kobomotoren.nl" opent="in(nieuw);venster; in Drachten een proefrit gemaakt met de Yamaha FJR1300, en een Honda ST 1300 Pan European. Het waren fijne ritjes om te ondergaan. Ben nog in dubio wat mijn keuze gaat worden. Beide motoren hebben hun voor en tegens.
Time flies when I drive my Honda Deauville.
Sasfek
Honda ST1300
Berichten: 343
Lid geworden op: 26 okt 2013, 07:43
Locatie: IJsselstein (Ut)

Re: Op zoek naar een andere motor

Bericht door Sasfek »

Wat leuk Henk! Ik ben benieuwd wat het gaat worden. :up
Groetjes Saskia
Afbeelding
Gebruikersavatar
Stephan
BMW R1200RT
Berichten: 7983
Lid geworden op: 14 aug 2008, 23:09
Locatie: Goirle (Brabant)

Re: Op zoek naar een andere motor

Bericht door Stephan »

Net even gespiekt op hun site. Je bedoelt die allebei uit 2006? Altijd leuk om te kiezen. Veel succes en hou ons op de hoogte! :up
...back in town! :up
Gebruikersavatar
BrendaH
Honda ST1300
Berichten: 1309
Lid geworden op: 28 apr 2014, 06:24
Locatie: Wierden

Re: Op zoek naar een andere motor

Bericht door BrendaH »

Sasfek schreef:Wat leuk Henk! Ik ben benieuwd wat het gaat worden. :up
Zo te horen een lastige keuze, dus ik ben ook benieuwd. :D
Groetjes Brenda
Gebruikersavatar
Frank
Honda ST1300
Berichten: 7266
Lid geworden op: 28 sep 2008, 20:33
Locatie: Strijen (NL)
Contacteer:

Re: Op zoek naar een andere motor

Bericht door Frank »

Ben benieuwd Henk. Ik weet het al. :en1
Afbeelding

Een dag niet gereden, is een dag geen plezier gehad!
Gebruikersavatar
Stephan
BMW R1200RT
Berichten: 7983
Lid geworden op: 14 aug 2008, 23:09
Locatie: Goirle (Brabant)

Re: Op zoek naar een andere motor

Bericht door Stephan »

Dan weet jij meer dan wij. :tg
...back in town! :up
Sasfek
Honda ST1300
Berichten: 343
Lid geworden op: 26 okt 2013, 07:43
Locatie: IJsselstein (Ut)

Re: Op zoek naar een andere motor

Bericht door Sasfek »

Stephan schreef:Net even gespiekt op hun site. Je bedoelt die allebei uit 2006? Altijd leuk om te kiezen. Veel succes en hou ons op de hoogte! :up
Er staan er nog twee maar die hebben geen abs. Zou ook nog kunnen.
Groetjes Saskia
Afbeelding
Cor
Honda ST1300
Berichten: 3786
Lid geworden op: 22 mei 2010, 21:38
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Op zoek naar een andere motor

Bericht door Cor »

Succes. Het maken van keuzen is altijd moeilijk.
:b
Honda ST1300. Het is een blauwe
Daarvoor Yamaha XV535 crème
Yamaha Diversion 700 rood
Honda Deauville 650 grijs
Honda Deauville 700 grijs
Henk Engberts
BMW R1150RT
Berichten: 1463
Lid geworden op: 03 apr 2010, 17:41
Locatie: Haulerwijk

Re: Op zoek naar een andere motor

Bericht door Henk Engberts »

Een kleine update van mijn zijde. De beslissing is nog niet gemaakt welke het gaat worden.

Inmiddels wel de brede kofferdeksels verkocht. De deauvilletassen gaan morgen verstuurd worden, zijn ook verkocht. Ik heb van Kobo motoren wel een inruilbod gekregen voor de deauville, ten tijde dat ik afgelopen zaterdag daar was voor de proefritten. Ik ga de deauville op marktplaats zetten, kijken of het meer oplevert dan wat ik nu voor bod heb gekregen. Vraag niet wat dat bod is, want daar wil ik nu geen antwoord op geven.
Time flies when I drive my Honda Deauville.
Gebruikersavatar
Koen
Honda Goldwing
Berichten: 6358
Lid geworden op: 06 jun 2010, 15:28

Re: Op zoek naar een andere motor

Bericht door Koen »

:roll: Wat is dat bod? :tg

Suc6 met de verkoop, hoop dat je er een mooie prijs voor krijgt.
Ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden.
Grtz! Koen
Afbeelding
Afbeelding
Henk Engberts
BMW R1150RT
Berichten: 1463
Lid geworden op: 03 apr 2010, 17:41
Locatie: Haulerwijk

Re: Op zoek naar een andere motor

Bericht door Henk Engberts »

Vandaag bij Motoport Leek geweest. Daar staat een 3e mogelijke optie wat mij wel aantrekt. Niet verwacht dat mij dat zou aanstaan. Het gaat om een BMW R 1150 RT, uit 2001. Volgende week een proefrit maken.
Time flies when I drive my Honda Deauville.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Berichten: 9
Lid geworden op: 12 jan 2018, 20:19
Locatie: Gendringen

Re: Op zoek naar een andere motor

Bericht door Iron Horse »

Let op, het is een importmotor. Daar hoeft op zich niets mis mee te zijn. Maar er staat bij de RDW nog wel een terugroepactie open. Kan zijn dat die al wel is uitgevoerd maar niet is geregistreed, maar beter even zekerheid over verkrijgen. Sowieso ABS en BMW zijn geen goede vrienden. Blijkt wel uit het feit dat daar vaak geen garantie op wordt gegeven. Voor de terugroepactie kijk op de RDW site met het kenteken of hier voor details.
Vaak is het pimpen van je motor spullen kopen die je niet nodig hebt met geld dat je niet hebt om mensen te imponeren die je niet kent..... ;-)
Henk Engberts
BMW R1150RT
Berichten: 1463
Lid geworden op: 03 apr 2010, 17:41
Locatie: Haulerwijk

Re: Op zoek naar een andere motor

Bericht door Henk Engberts »

Inmiddels een koop gesloten, en de deauville wordt ingeruild. Donderdag aanstaande kan ik de andere motor ophalen. Vandaag heb ik nog wat accessoires, en onderdelen gedemonteerd van de Deauville. Deze ga ik verkopen via marktplaats.
Time flies when I drive my Honda Deauville.
Gebruikersavatar
Stephan
BMW R1200RT
Berichten: 7983
Lid geworden op: 14 aug 2008, 23:09
Locatie: Goirle (Brabant)

Re: Op zoek naar een andere motor

Bericht door Stephan »

Mooi zo, Henk. En welke is het geworden?
...back in town! :up
Sasfek
Honda ST1300
Berichten: 343
Lid geworden op: 26 okt 2013, 07:43
Locatie: IJsselstein (Ut)

Re: Op zoek naar een andere motor

Bericht door Sasfek »

Is het die blauwe bmw?
Groetjes Saskia
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Praatcafe”