Goede Doelenrit 10 juni - vrijwilligers gevraagd

Lekker kletsen over allerlei onderwerpen en ook over motor rijden
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Koen
Honda Goldwing
Berichten: 6358
Lid geworden op: 06 jun 2010, 15:28

Goede Doelenrit 10 juni - vrijwilligers gevraagd

Bericht door Koen »

Beste HDC-ers,

zondag 10 juni rijden we een mooie rit door West-Brabant voor het goede doel, de stichting mobiliteit voor gehandicapten.
We verwachten dat we het maximum aantal deelnemers van 50 wel gaan halen, dus dat wordt een gezellig drukke dag.

Om het allemaal gladjes te laten verlopen, zou het erg welkom zijn als we wat extra helpende handen zouden hebben die dag.
Uiteraard worden de vrijwilligers, net als de deelnemers, goed verzorgd qua eten en drinken.

Wat is er zoal te doen op die dag?
De taken die er die dag zijn bestaan o.a. uit:
- klaarzetten tafels/stoelen, inrichting ontvangst en parkeerplaats zover nodig
- zetten van koffie/thee en klaarzetten "hapjes"
- ontvangen van de motorrijders, schenken van koffie/thee
- na vertrek van de groepen opruimen/afwassen en alvast klaarzetten voor de terugkomst 's middags
- daarna naar lunchlocatie voor klaarzetten stoelen/tafels
- klaarmaken van de lunch en neerzetten op de tafels, borden bestek etc. klaarzetten
- tijdens de lunch bij buffet staan en evt. helpen met voorkomende zaken
- na de lunch opruimen/afwassen
- op terugkomstlocatie weer koffie/thee schenken en naderhand opruimen/afwassen en de locatie netjes achterlaten

Op dit moment worden de voorbereidingen gedaan door mijzelf en mijn vrouw, op de dag zelf zou het erg welkom zijn als we vier vrijwilligers zouden mogen verwelkomen die ons die dag helpen met bovenstaande en andere bijkomende zaken.

Omdat we die zondag al best vroeg aan de slag moeten om alles op tijd klaar te krijgen, is het uiteraard mogelijk om de zaterdag ervoor al deze kant op te komen.
Wij zorgen dan voor de overnachting, ontbijt etcetera en dat kost je niets.

Heb je interesse om die dag mee te komen helpen? Stuur dan even een PB'tje via het forum naar mij.
Heb je nog vragen? Ook dan hoor ik het graag.
Grtz! Koen
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Praatcafe”