Van eerste vrouwelijke voorrijdster naar passagier

Lekker kletsen over allerlei onderwerpen en ook over motor rijden
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Motormuis
Berichten: 157
Lid geworden op: 21 jan 2017, 19:07
Locatie: Papekop(gemeente Oudewater)

Van eerste vrouwelijke voorrijdster naar passagier

Bericht door Motormuis »

Hallo,

Zoals sommige al weten heb ik geen motor meer. Door mijn eigenbedrijf NB on the road heb ik geen tijd meer voor al mijn hobby's. Dus moest ik gaan bedenken waar ik mee moest stoppen.
Omdat ik vele kilometers maak op de weg voor www.nbontheroad.nl en zoals de meeste weten dat ik een ultra trail runner ben, waar heel veel trainingsuren en wedstrijden in binnen- en buitenland in gaat zitten, zat ik vanaf oktober niet meer op mijn motor.
De keuze was toch niet moeilijk want ik kan natuurlijk altijd bij Jeroen achterop.
Zoals het afgelopen weekend met de familie in Epe.
Ik vond het eigenlijk best wel lekker, achterover leunen tegen de topkoffer, geen route hoeven te bepalen, niet voorrijden. Nee gewoon om je heen kijken en genieten van de mooie omgeving.

Dus lieve motorvrienden deze eerste vrouwelijke voorrijdster is nu passagier. :b :b :b
:brrr NB on the road en eerste vrouwelijke voorrijder van de HDC.
Gebruikersavatar
Claudia
Kawasaki Versys
Berichten: 786
Lid geworden op: 04 feb 2010, 19:41
Locatie: Goirle

Re: Van eerste vrouwelijke voorrijdster naar passagier

Bericht door Claudia »

Welkom Duo :lol: Is zeker leuk om achterop te zitten :up en ik vindt het heerlijk en heb altijd genoeg te doen. Mee navigeren of als we met meerdere rijden in de gaten houden of iedereen mee komt en van de omgeving genieten en aangeven als je iets moois ziet etc. :D
Maar het fijnste vind ik dat we kunnen communiceren met elkaar, want als dat uitvalt is het heel saai en moet je hard roepen. :tg
Enjoy the little things :b
Groetjes,
Claudia
Gebruikersavatar
Marcel
Honda NT700VA
Berichten: 14063
Lid geworden op: 04 mar 2010, 22:02
Locatie: Oegstgeest (NL)
Contacteer:

Re: Van eerste vrouwelijke voorrijdster naar passagier

Bericht door Marcel »

Het probleem van meerdere hobbies is inderdaad dat je ze niet allemaal tegelijk kan doen.
Zeker niet als je ook nog eens gewoon een baan hebt of een eigen bedrijf.

Wel jammer voor het voorrijdersgilde dat hiermee weer een voorrijdster minder heeft.
Veel plezier met het achterop zitten bij Jeroen.
Bij vlagen ben ik geniaal, maar meestal is het windstil...
Cor
Honda ST1300
Berichten: 3785
Lid geworden op: 22 mei 2010, 21:38
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Van eerste vrouwelijke voorrijdster naar passagier

Bericht door Cor »

:shock: beetje schrikken want nu is het echt.
Wel mogen genieten van je rijstijl. Er werd wel eens gevraagd of we niet te dicht bij elkaar zaten maar dat was niet zo. Gewoon een kort elastiekje maar dat moeten we nu loslaten. Het ga je goed en geniet achterop bij Jeroen of bij Patrick.
Groetjes van ons. :up :b
Honda ST1300. Het is een blauwe
Daarvoor Yamaha XV535 crème
Yamaha Diversion 700 rood
Honda Deauville 650 grijs
Honda Deauville 700 grijs
Plaats reactie

Terug naar “Praatcafe”