Hexenhaus Eifel

Vragen en antwoorden over motorhotels, motorcampings etc.
Plaats reactie
Ed Vissers
Motorloos
Berichten: 7374
Lid geworden op: 10 aug 2008, 15:46
Locatie: NL

Hexenhaus Eifel

Bericht door Ed Vissers »

Fred schreef: Sávonds zitten wij vaak op internet te kijken naar leuke toertochtjes
en hebben besloten in het voorjaar naar de Eifel te toeren.
Heeft iemand van jullie een leuk adres cq hotelletje?

We horen graag!
Fred & Mirjam
Christian schreef: Ik heb dit gevonden moet je maar even kijken of het wat is.

http://www.heksenhuis.nl/index.html
Zoals je op de site ziet hebben ze ook diverse activiteiten.
Ik voeg ook een filmpje bij als inpressie. http://www.youtube.com/watch?v=h56G_Eyda3s

Groeten Christian en Sylvia
MTWO schreef:
Christian schreef:Hallo Fred & Mirjam, welkom op dit forum. Misschien zien we elkaar wel op een meeting. En natuurlijk vele veilige kilometers.

Ik heb dit gevonden moet je maar even kijken of het wat is.

http://www.heksenhuis.nl/index.html
Zoals je op de site ziet hebben ze ook diverse activiteiten.
Ik voeg ook een filmpje bij als inpressie. http://www.youtube.com/watch?v=h56G_Eyda3s

Groeten Christian en Sylvia
Hoi Christian, Deze mensen van het heksenhuis zijn hyves vrienden van ons. Wij zijn er een keer geweest . Het zijn hele leuke en gastvrije mensen. Het is wel eten wat de potschaft. Maar het is schoon en leuk ingericht. Voor motorrijders een aanrader. Groetjes Marijke
Barbie schreef:Hoi Fred en Mirjam,

Welkom hier. Misschien zien we elkaar op 31 mei.
enne.......hotelletjes??? Wij kamperen altijd!! Daar heb ik nog wel leuke adresjes voor!!
Wij zijn vorig jaar met hemelvaart bij t hexenhaus geweest. Maar onze ervaring is dat het dan ECHT te druk is voor die mensen.
De accomodatie is niet ingericht op zoveel mensen (qua douches/toilets). En ook het eten was toen een chaos (in 2 groepen eten...)
Pien liep als een kip zonder kop rond te rennen :lol: :lol: :lol:
Het is er echter WEL een PRACHTIGE omgeving !!!!!!!!!

Groetjes,
Sandra
Groetjes,

Ed

Spreuk: Geloof niet alles wat je denkt :lol:
Ed Vissers
Motorloos
Berichten: 7374
Lid geworden op: 10 aug 2008, 15:46
Locatie: NL

Bericht door Ed Vissers »

Dit schreef ik elders over het Hexenhaus....
==========================
ik vond het eten niet zo goed en voor het gebodene duur (wat de pot schaft voor meer dan € 15).
De eigenaar was goed in popiejopie achter de bar, maar van klantgerichtheid had hij niet veel kaas gegeten. Het avondeten was te laat klaar. Het opdienen ervan was een lachertje. Bestek op tafel gesmeten en zoek maar uit. Tussen de gerechten lange wachttijden. Rolluik op de kamer stuk zodat het donker was. Ze waren duidelijk niet ingeslingerd op het runnen van een hotel. Een bar misschien wel, maar das andere koek.
Het hotel was niet echt proper.
===============================

En dit was de reactie van een ander..
==================================
Ik wil toch even een lans breken voor dat Hexenhaus, want ik vind er wel een héél erg negatieve reaktie over. Ik ben er nu 2 x geweest, met een jaar ertussen. Dat jaar ertussen kwam ze toen ik wilde boeken al volgeboekt waren. Hoezo niet druk. Ik heb ook al weer voor volgend jaar geboekt. Smaken verschillen, daardoor ook verwachtingen. Misschien zit 't 'm wel in dat laatste. Idd., Paul (De uitbater) kan knorrig zijn, maar als je hem daarop aanspreekt op een normale manier komt dat helemaal goed. En zo kan ik wel ff doorgaan. IK ga er in ieder geval graag heen, en de rest van het groepje waar ik mee ga ook.
=====================================


Dit even voor de beeldvorming :)
Groetjes,

Ed

Spreuk: Geloof niet alles wat je denkt :lol:
onmogelijkhier

Bericht door onmogelijkhier »

Ik ben op andere forums eigenlijk nog nooit negatieve reacties tegen gekomen over het hexenhaus.
Alles was goed verzorgd en functioneerde ook :) toen wij er waren.
En als er iets niet is of je wilt wat weten, vraag het en je krijgt het of krijgt een goed antwoord.
Wij hadden een verzoek aangaande het eten (allergie probleempje) en daar werd rekening mee gehouden, dit hebben we in andere hotels wel eens anders meegemaakt.
Je moet het wel van te voren aangeven, dat is wel zo makkelijk voor iedereen
Wel is het zaak om vooruit te boeken, ze zitten regelmatig vol.
Slakkie

reactie

Bericht door Slakkie »

Op andere fora hoeft ook geen negatieve zaken over accomodaties te staan, dat gebeurd al genoeg over andere zaken. Elk mens is anders en elk individu heeft zo zijn eigen idee en waarnemingen. Wat de één prima in orde acht, is voor de ander pure horror. Als ik mijn weinigheid even als voorbeeld mag gebruiken, als de accomodatie netjes is en het eten warm en verzorgd ben ik al snel tevreden. Op zich niet zoveel noten op het gezang. Ga ik op vakantie voor een week of twee dan zijn de eisen wel wat hoger, doch voor een nacht of twee/drie slaap ik ook nog wel in een hooischuur. Wij (mijn vrouwtje en ik) zijn ook zéér te spreken over het Bed and Breakfast formule. Hoewel daar erg veel verschillen zijn, zijn ze over het algemeen prima in orde. Daarbij leer je ook nog zéér interessante mensen kennen. Helaas zijn er ook mensen die gruwen van een overnachting bij vreemden.. Tja, we zijn allemaal anders!!!!

Kortom, iedereen zal zijn eigen mening moeten vormen van het geen geboden zal worden in en om een accomodatie. Beste recept is natuurlijk gewoon eens proberen. Als de hooischuur nu eens wat te koud gaat worden heb ik misschien geluk dat ik bij de dochter des huizes mag overnachten. Probleem is alleen hoe ik dat mijn puntmutsje (vrouwtje) moet gaan uitleggen.. :oops:


Groet,

Slakkie
Lolbroek Smurf

Slapen

Bericht door Lolbroek Smurf »

Maybe mag de vrouw dan wel bij de zoon Slakkie :P
En heb je mooi niks uit te leggen.
Maar die hooi berg blijft heeeeeel lang warm ook hoor :D
Gebruikersavatar
roelof
Honda NT700V
Berichten: 867
Lid geworden op: 28 sep 2008, 19:22
Locatie: Emmen( nl )

Bericht door roelof »

als dit de dochter is mag dat geen probleem zijn toch?
Afbeelding
science flies you to the moon.
religion flies you into buildings!!
a deauville doesn´t fly!! but takes you to manny places!!
Lolbroek Smurf

Bericht door Lolbroek Smurf »

zou ie daar voor doen denk je??? :D
Plaats reactie

Terug naar “Motorhotels, motorcampings etc.”