Romantisher Rhein

Vragen en antwoorden over motorhotels, motorcampings etc.
Plaats reactie
Christian

Romantisher Rhein

Bericht door Christian »

Ik heb weer een motor hotel voor jullie. Ik ga met de motor club van het CBS hiernaar toe in sept. Ik heb natuurlijk geen persoonlijke ervaring met het hotel en zal dus mijn bevindingen in september doorgeven. Ik heb wel een website voor degene die geintereseerd is.
http://www.hotel-zum-anker.de

Groeten,
Christian
Christian

Bericht door Christian »

Nog maar 3 weken en dan ga ik naar hotel zum anker. Ik zal dan als ik geweest ben mijn ervaring opschrijven zodat jullie een idee krijgen over het hotel.
Ed Vissers
Motorloos
Berichten: 7374
Lid geworden op: 10 aug 2008, 15:46
Locatie: NL

Bericht door Ed Vissers »

Dat willen we natuurlijk graag weten:-)
Groetjes,

Ed

Spreuk: Geloof niet alles wat je denkt :lol:
Jos
Honda NC750X DCT
Berichten: 719
Lid geworden op: 06 dec 2008, 12:04
Locatie: Uden NL

Bericht door Jos »

Het zal wel aan mij liggen maar ik kan geen kamerprijzen vinden op die site.
En das toch ook wel een bietje belangrijk.
Met de vriendelijke groeten uit het Brabantse,

Jos
Christian

Bericht door Christian »

Ik kan je wel zeggen dat het ongeveer 100 eurie kost van vrijdag tot zondag. Ik zelf heb 75 betaald om dat ik lid ben van de motor club van het CBS Heerlen. Maar als ik daar ben zal ik een paar prijzen noteren. Ik vertrek 11 sept. en zal zondag de 13de terug zijn en zal dan zoveel mogelijk opschrijven. misschien dat ik zelfs een paar foto's maken zodat er een indruk word gegeven van het hotel en de omgeving.
Jos
Honda NC750X DCT
Berichten: 719
Lid geworden op: 06 dec 2008, 12:04
Locatie: Uden NL

Bericht door Jos »

ik maak regelmatig gebruik van allerlei soort hotels, maar als ik geen prijzen vermeld zie staan, zoek ik verder.
ik wil niet voor verrassingen komen staan.
Hiermee scoort zum Anker nicht, althans, niet voor mij.
Met de vriendelijke groeten uit het Brabantse,

Jos
Christian

Bericht door Christian »

Voor mij is dit de eerst keer dat ik naar een motor hotel ga. Ik zelf heb het niet uitgezocht en weet niet wat het kost. Volgen de mensen die geweest zijn is het een mooi en goed verzorgd hotel Ik zal de prijzen zoals ik al eerder had vermeld doorgeven.
Christian

Bericht door Christian »

Hallo. ik ben naar het hotel zum-anker geweest. Het was een leuk hotel met aardige bediening het ontbij bufet was goed en het avondeten was ook zeer lekker een aanrader. We hebben natuurlijk elke dag een een mooie rit gemaakt. Heen 289 km, zaterdag 311 km en terug 287 km. Het was een mooie omgeving om te rijden mooie rechte stukken en veel bochten werk. Helaas ben ik vergeten om naar de kamer prijs te informeren. Ik zal dit anders aan onze motorclub vragen. Teven zijn we gestopt bij een motor hotel en daar koste het voor 3 nachten halfpension 59,00 p.p. Hier probeer ik wat info over te vergaren.
Plaats reactie

Terug naar “Motorhotels, motorcampings etc.”