Campingstoeltje

Vragen en antwoorden over motorhotels, motorcampings etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MrSkippy
Motorloos
Berichten: 860
Lid geworden op: 25 aug 2008, 22:06
Locatie: Zwolle (NL)

Campingstoeltje

Bericht door MrSkippy »

Ik ben opzoek naar een stoeltje om mee te nemen op m'n vakantie.
Hij moet mee op de Deauville, dus de pakmaat moet zo klein mogelijk zijn.
Maar, ik wil er ook een boekje in kunnen lezen. Dus zo veel mogelijk comfort met een zo klein mogelijke pakmaat.

Wie heeft er ervaring met het meenemen van een stoeltje op de motor en wat voor stoeltje was dat?
Afbeelding(M.I.A.)
.
Afbeelding a.k.a. Jaap-Hein
Lolbroek Smurf

Bericht door Lolbroek Smurf »

Hey mr Skippy 8)

Ik heb hier een stoeltje staan dat je inklappen kan en toch heel comfortabel zelfs met de beentjes in de lucht kan zitten,
hij is van het merk Wehnke outdoor
Op de armen is zelfs plek voor een glaasje wijn (of fles) je kan hem in zn geheel inklappen maar hij weegt wel in draagzak 5.5 kg
Ik weet uiteraard niet of er een camping winkel in jouw buurt zit maar de mijne komt bij de Wit uit Schijndel vandaan, die zullen er wellicht ook wel kleinere en lichtere in hebben.

En anders moet je maar eens op diverse sites van camping artikelen kijken bij jou in de buurt.

Groetjes Mia 8)
George

Bericht door George »

Hoi Mr. Skippy

Er zijn, in de kampeerwinkels, regiseurstoelen te koop.
Deze kan je met losse stokken in elkaar zetten zodat ze ingepakt maar een klein pakketje is.

Groetjes :brm George
Gebruikersavatar
MrSkippy
Motorloos
Berichten: 860
Lid geworden op: 25 aug 2008, 22:06
Locatie: Zwolle (NL)

Bericht door MrSkippy »

Lolbroek Smurf schreef:Hey mr Skippy 8)

Ik heb hier een stoeltje staan dat je inklappen kan en toch heel comfortabel zelfs met de beentjes in de lucht kan zitten,
hij is van het merk Wehnke outdoor
Op de armen is zelfs plek voor een glaasje wijn (of fles) je kan hem in zn geheel inklappen maar hij weegt wel in draagzak 5.5 kg
Ik weet uiteraard niet of er een camping winkel in jouw buurt zit maar de mijne komt bij de Wit uit Schijndel vandaan, die zullen er wellicht ook wel kleinere en lichtere in hebben.

En anders moet je maar eens op diverse sites van camping artikelen kijken bij jou in de buurt.

Groetjes Mia 8)
Thanks!

Dat is deze?
Afbeelding

Ik ben al een paar soortgelijke stoeltjes tegengekomen, maar vaak zijn ze wat aan de grote kant als ze ingepakt zijn.

Ik kwam deze ook tegen bij een zaak: http://www.coleman.eu/Benelux/p-23491-w ... khaki.aspx, maar ik weet niet of dat goed past tussen een bagagerol en koffer.

Nog maar een paar outdoorzaken in de buurt afzoeken...
Afbeelding(M.I.A.)
.
Afbeelding a.k.a. Jaap-Hein
Gebruikersavatar
MrSkippy
Motorloos
Berichten: 860
Lid geworden op: 25 aug 2008, 22:06
Locatie: Zwolle (NL)

Bericht door MrSkippy »

George schreef:Hoi Mr. Skippy

Er zijn, in de kampeerwinkels, regiseurstoelen te koop.
Deze kan je met losse stokken in elkaar zetten zodat ze ingepakt maar een klein pakketje is.

Groetjes :brm George
Vaak zit de stof vast aan de stokken, waardoor ze meestal minder 'economisch' in te pakken zijn :(

Maar als een zaak of merk weet die zulke stoelen heeft hoor ik het graag.
Afbeelding(M.I.A.)
.
Afbeelding a.k.a. Jaap-Hein
Lolbroek Smurf

Bericht door Lolbroek Smurf »

Idd mr Skippy die bedoelde ik.
Maar heb al begrpen dat deze te groot en te zwaar is?
Ik denk dat er in die outdoor shops wel kleinere en lichtere te vinden zijn.
Het was een idee he?

Veel plezier bij het zoeken ennuh anders leen te toch ter plekke een kratje :oops:
Barbie

Bericht door Barbie »

Wij nemen ook van die stoeltjes mee van De Wit in schijndel.
Wij hebben deze keer een model genomen waar geen armleuningen aanzitten.
Die hebben een iets steviger onderstel.
Mijn mannetje is nl al een paar keer door zo'n stoeltje gezakt wat als voordeel had dat we m na de vakantie niet meer mee terug hoefde te nemen :lol:
Maar je kunt gerust een stoeltje nemen zonder dat je de poten eraf moet halen hoor.
Kan gewoon overdwars op de motor erop geknubbelt worden, samen met je tentje, je luchtbed, slaapzak en oprol-tafeltje :D
Doen wij ook altijd !!

(onderweg naar Tjechië 2008)
Afbeelding
Afbeelding
Slakkie

reactie

Bericht door Slakkie »

Lekker knus in dat tentje.. hihihihih


Slakkie
Gebruikersavatar
MrSkippy
Motorloos
Berichten: 860
Lid geworden op: 25 aug 2008, 22:06
Locatie: Zwolle (NL)

Bericht door MrSkippy »

Barbie schreef:Wij nemen ook van die stoeltjes mee van De Wit in schijndel.
Wij hebben deze keer een model genomen waar geen armleuningen aanzitten.
Die hebben een iets steviger onderstel.
Mijn mannetje is nl al een paar keer door zo'n stoeltje gezakt wat als voordeel had dat we m na de vakantie niet meer mee terug hoefde te nemen :lol:
Maar je kunt gerust een stoeltje nemen zonder dat je de poten eraf moet halen hoor.
Kan gewoon overdwars op de motor erop geknubbelt worden, samen met je tentje, je luchtbed, slaapzak en oprol-tafeltje :D
Doen wij ook altijd !!
Schijndel is me net ff te ver, maar ik zag dat er nog een grote outdoorzaak in Barendrecht zat, dus daar maar eens kijken.

Ben nog een mooi stoeltje tegengekomen op het net:
Afbeelding
(Bij Bever hadden ze wel de kindervariant, maar deze niet)
Afbeelding(M.I.A.)
.
Afbeelding a.k.a. Jaap-Hein
Gebruikersavatar
roelof
Honda NT700V
Berichten: 867
Lid geworden op: 28 sep 2008, 19:22
Locatie: Emmen( nl )

Bericht door roelof »

er moeten ook van die stoeltjes zijn waarbij je bijna op de grond zit met een kleine rugleuning, weet alleen niet waar ze die verkopen. Afbeelding
science flies you to the moon.
religion flies you into buildings!!
a deauville doesn´t fly!! but takes you to manny places!!
Barbie

Bericht door Barbie »

Je kunt bij De Wit ook online bestellen hoor!! Maar ff proefzitten is ook niet verkeerd :lol:
Lolbroek Smurf

Bericht door Lolbroek Smurf »

Gewoon bij een camping zaak Roelof.

Maar hey Mr Skippy als Barbie het kan ( en dat bewijzen de foto"s) zou ik voor zo een soort stoel gaan als dat je al gevonden hebt. Barbie heeft gelijk wel ff proefzitten dan.

Had het willen zien steeds een stoel daar laten na de vakantie Barbie wel een hoop gesleep minder :P
Gebruikersavatar
Frank
Honda ST1300
Berichten: 7266
Lid geworden op: 28 sep 2008, 20:33
Locatie: Strijen (NL)
Contacteer:

Bericht door Frank »

vRoegeR, ging ik met de fiets op vakantie.(HEEEEL lang geleden)

Ook toen moest er van alles mee. Ik had een heel simpel stoeltje wat bestond uit een stuk tentdoek en een houten kruis wat in het midden met een boutje vastzat. In de hoeken van het doek een lus en kijk aan een "stoeltje"met een rugleuning, wel een harde zit, maar het woog niks en paste overal in.

Frank 8)
Afbeelding

Een dag niet gereden, is een dag geen plezier gehad!
dick

Bericht door dick »

Frank schreef:vRoegeR, ging ik met de fiets op vakantie.(HEEEEL lang geleden)

Ook toen moest er van alles mee. Ik had een heel simpel stoeltje wat bestond uit een stuk tentdoek en een houten kruis wat in het midden met een boutje vastzat. In de hoeken van het doek een lus en kijk aan een "stoeltje"met een rugleuning, wel een harde zit, maar het woog niks en paste overal in.

Frank 8)
Ik had er een stuk slaapmat onder voor de warmte en comfort.
Gebruikersavatar
MrSkippy
Motorloos
Berichten: 860
Lid geworden op: 25 aug 2008, 22:06
Locatie: Zwolle (NL)

Stoeltje gevonden!

Bericht door MrSkippy »

Ik heb een stoeltje gevonden :D

Het is de chaiRB Resort geworden (zie ook: http://www.hiking-site.nl/indekijker_chairb.php, prijs is nu wat lager gelukkig.)

Niet te breed, dus ik blijf niet haken achter twee autos in de file ;) , maar wel comfortabel genoeg om een boekje voor de tent te lezen.
Afbeelding(M.I.A.)
.
Afbeelding a.k.a. Jaap-Hein
Lolbroek Smurf

Bericht door Lolbroek Smurf »

Da hedde maoi doan dan :lol:
Plaats reactie

Terug naar “Motorhotels, motorcampings etc.”