Communicatie in Caberg Riviera V2

Van alles over navigatie en communicatie op de motor
Plaats reactie
Maltezer

Communicatie in Caberg Riviera V2

Bericht door Maltezer »

Ik heb net Caberg Riviera helmen gekocht en ben op zoek naar een communicatie systeem met duo passagier.
Ik heb nu een goedkoop kastje van Lidl, welke een oordopje met boom microfoon systeem is.
Het werkt in principe wel goed maar het is niet echt comfortabel op langere ritten.
Ik heb ook naar type Scala Cardo Rider gekeken maar weet niet of ik wel zo'n uitstulping op mijn helm wil.
Ik zoek naar iets dat ik in helm in kan bouwen en mag best met kabel, hoeft niet wireless. Bespaart ook meer opladen ed.

Bij de helm kan ik de oor kussentjes verwijderen, dus misschien kan ik daar iets mee.

Iemand ervaring / suggesties ???

Albert.
ikkieman
Triumph Trophy SE
Berichten: 7046
Lid geworden op: 15 aug 2009, 18:06
Locatie: Gouda

Re: Communicatie in Caberg Riviera V2

Bericht door ikkieman »

Als je zeker weet dat je niet wil gaan rijden met intercoms tussen verschillende motoren zou je deze kunnen proberen:
http://www.gps-garmin.nl/baehr_basic.html" opent="in(nieuw);venster;

Mocht je dat niet zeker weten en toch nog onderling willen kunnen communiceren op afstand zou je het ook even kunnen laten voor wat het is en toch een 'puist' aan de zijkant van je helm overwegen.
I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places.
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
Gebruikersavatar
Frank
Honda ST1300
Berichten: 7266
Lid geworden op: 28 sep 2008, 20:33
Locatie: Strijen (NL)
Contacteer:

Re: Communicatie in Caberg Riviera V2

Bericht door Frank »

Voor €100,00 heb ik een MIT30 (bij Waypoint) 3 jaar geleden aangeschaft, bevalt mij prima.
Alleen heb ik de stekkers een keer vernieuwd.
Afbeelding

Een dag niet gereden, is een dag geen plezier gehad!
Plaats reactie

Terug naar “Navigatie en Communicatie”