Voorspelt aanbieding TT Urban Rider komst van nieuw model?

Van alles over navigatie en communicatie op de motor
Plaats reactie
Ruud

Voorspelt aanbieding TT Urban Rider komst van nieuw model?

Bericht door Ruud »

Motozoom biedt nu een TomTom Urban Rider Ltd. aan voor 250 euro met kaarten voor 19 landen (de kleine versie dus) maar inclusief een active dock.

Nu heb ik al langer het idee dat er wel eens een nieuwe versie aan zou kunnen komen en deze actie ondersteunt dat gevoel te meer. Ben ik de enige die dit denkt?
Qua prijs is het best een leuke aanbieding, maar als er de komende maanden een nieuwe TomTom komt voor de motor met een groter scherm zou ik toch balen er nu zo een gekocht te hebben.

Wat denken jullie?
RonalT

Re: Voorspelt aanbieding TT Urban Rider komst van nieuw mode

Bericht door RonalT »

Je kan natuurlijk blijven wachten op de opvolger, maar dan ook weer komt er na enkele jaren een opvolger. Dat houdt nooit op.
Overigens denk ik niet dat er een opvolger komt met een (duidelijk) groter scherm, de motornavigatiesystemen hebben al jaren een scherm van circa 3,5 - 4,5 inch.

Een nadeel van een groter scherm: er is meer licht nodig is, en dat gaat ten koste van de accuduur.

Mocht er een opvolger komen dan zullen de veranderingen meer in de software gezocht moeten worden.
stxrider

Re: Voorspelt aanbieding TT Urban Rider komst van nieuw mode

Bericht door stxrider »

Als er werkelijk een opvolger komt, dan in het voorjaar. En tegen die tijd komt er weer een aanbieding van Motorzoom.... ;)
Ruud

Re: Voorspelt aanbieding TT Urban Rider komst van nieuw mode

Bericht door Ruud »

Natuurlijk komt er over x jaar weer een opvolger. En een scherm met de grootte van de iPad zal het ook niet worden. Maar één nadeel van de TT Urban Rider is dat het scherm klein is. Kleiner dan de zumo 660. En dat is wel een lekkere maat.

TomTom staat bekend om smalle marges voor de detailhandel die weinig ruimte bieden voor stuntwerk. Vandaar mijn vraag. En met de winter voor de deur kan ik wel wachten tot het voorjaar.
Jos
Honda NC750X DCT
Berichten: 717
Lid geworden op: 06 dec 2008, 12:04
Locatie: Uden NL

Re: Voorspelt aanbieding TT Urban Rider komst van nieuw mode

Bericht door Jos »

Ieder beetje fabrikant brengt toch met enige regelmaat een nieuwer model uit ?

De oude modellen gaan meestal nog jaren mee.
Ik heb mijn Zümo nu bijna 5 jaar en hoop er nog zeker een jaar of vijf mee te doen.
Wie dan leeft, wie dan zorgt.
Dan koop ik er eentje met buienrader of zoiets erop.
Gelet op de snelle ontwikkelingen op dit vlak zal dat dan wel weer achterhaald zijn.
Met de vriendelijke groeten uit het Brabantse,

Jos
Plaats reactie

Terug naar “Navigatie en Communicatie”