Twee verschillende kaarten in Basecamp

Van alles over navigatie en communicatie op de motor
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MrSkippy
Motorloos
Berichten: 860
Lid geworden op: 25 aug 2008, 22:06
Locatie: Zwolle (NL)

Twee verschillende kaarten in Basecamp

Bericht door MrSkippy »

Ik loop te stoeien met Garmin Basecamp, ik heb een Zumo 220 waar oorspronkelijk een 2012 kaart op stond (waarschijnlijk) en bij het updaten is het kaartmateriaal 2013.1 op het apparaat gezet :)
Maar op de PC staat nog steeds het oude kaartmateriaal...

Afbeelding

Dit is vooral onhandig met routes maken, ik kan in de dropdown wel 2013 kiezen, maar dat werkt een stuk langzamer en als het apparaat niet aangesloten is valt ie terug op 2012.
Met het rijden van een route gister kwam ik er al achter dat er verschillen daardoor opgetreden waren :cry:

Wat is de beste manier om het kaartmateriaal ook op de pc te updaten?

PS: De route was erg mooi en rustig, perfect voor een namiddag-/avondritje, als mensen geinteresseerd zijn, PM maar
Afbeelding(M.I.A.)
.
Afbeelding a.k.a. Jaap-Hein
jack-f

Re: Twee verschillende kaarten in Basecamp

Bericht door jack-f »

Volgens mij op" IN MIJN GARMIN " de nieuwe kaart 2013.1 opnieuw inladen en bij instellingen aangeven: Alleen op computer.
Gebruikersavatar
MrSkippy
Motorloos
Berichten: 860
Lid geworden op: 25 aug 2008, 22:06
Locatie: Zwolle (NL)

Re: Twee verschillende kaarten in Basecamp

Bericht door MrSkippy »

Helaas ben ik die optie nergens tegengekomen. In Garmin Map Setup (wat gedownload wordt als ik bij My Garmin naar mijn kaarten gan en de 2013 nog een keer probeer te downloaden) zie ik wel een knop 'Installatieopties', maar die is niet aanklikbaar... :evil:
Laatst gewijzigd door Stephan op 12 mei 2012, 16:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onnodige quote verwijderd.
Afbeelding(M.I.A.)
.
Afbeelding a.k.a. Jaap-Hein
RonalT

Re: Twee verschillende kaarten in Basecamp

Bericht door RonalT »

MrSkippy schreef:zie ik wel een knop 'Installatieopties', maar die is niet aanklikbaar... :evil:
En daar gaat het nou net om? Achter deze knop zitten een paar dingen waaronder de plaats waar de kaart moet worden opgeslagen.....
stxrider

Re: Twee verschillende kaarten in Basecamp

Bericht door stxrider »

MrSkippy schreef:Zie ik wel een knop 'Installatieopties', maar die is niet aanklikbaar... :evil:
Even Garmin support aanschrijven. Misschien :uh staat er iets in je profiel verkeerd? Knop moet het wel doen..... ;)
Gebruikersavatar
MrSkippy
Motorloos
Berichten: 860
Lid geworden op: 25 aug 2008, 22:06
Locatie: Zwolle (NL)

Re: Twee verschillende kaarten in Basecamp

Bericht door MrSkippy »

Het is gelukt! Na een 10tal keer proberen was het knopje aan te klikken :D en kon alles nog een keer gedownload worden, maar nu naar de harddisk en kan ik lekker zonder dat de Zumo gekoppeld is aan ritten werken :)
Afbeelding(M.I.A.)
.
Afbeelding a.k.a. Jaap-Hein
stxrider

Re: Twee verschillende kaarten in Basecamp

Bericht door stxrider »

Zoals in filmpjes van Waypoint vaak wordt verteld.

Het lukt allemaal wel maar denk aan de 2 G's
  • * Goed Lezen
    * Geduld
Plaats reactie

Terug naar “Navigatie en Communicatie”