Ridersmate.. Goed idee.

Van alles over navigatie en communicatie op de motor
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Missy
Honda NT650V
Berichten: 496
Lid geworden op: 23 jan 2011, 20:31
Locatie: Dordrecht

Ridersmate.. Goed idee.

Bericht door Missy »

Via bron: klik

https://www.kickstarter.com/projects/47 ... dian-angel" opent="in(nieuw);venster;

Persoonlijk vind ik het wel een handig apparaat. Zeker in de donkere winter/herfst-dagen.
Verbaas mij alleen over de korte looptijd bij Kickstarter. Wordt krap.
"Er zijn van die dagen waarbij je de koffiepoeder gewoon direct door je neus
naar je hersens wilt snuiven"
"You're young only once, but you can be immature forever"
Gebruikersavatar
Ingrid
BMW R1200RT
Berichten: 634
Lid geworden op: 30 jul 2014, 11:07
Locatie: Boekel

Re: Ridersmate.. Goed idee.

Bericht door Ingrid »

Het idee van de black box in een vliegtuig.
Degenen die dit product hebben gelanceerd, moeten het nog in productie zien te krijgen.
De financiering ervan wil men realiseren met crowdfunding. Hoe? Al omzet maken voorafgaand aan de productie. Dus je lapt € 265,- in de hoop dat het ze lukt voldoende middelen bij elkaar geschraapt te krijgen om te kunnen gaan produceren. Op de schaal van risicovol beleggen van 1 tot 7, scoort dit 7.

Ik geloof niet dat hiervoor een markt is.
Volgens mij:
Rittenregistratie t.b.v. verantwoording naar de belastingdienst voor aftrek zakelijke ritten, is er al heel lang. Dit is een app die je ook op je smartphone kunt installeren. Niks nieuws onder de zon. Het mobieltje kan op de accessoirestekker worden aangesloten op je motor. Altijd voldoende stroom.
Ongezien van de motor vallen? Heb je wat? 112 bellen en dat gaat ook als je beltegoed op is.
Is als je dan niet in staat bent alarm te slaan, met een bluetooth sensor onder de poepscheet en met een app op je smartphone bereik je hetzelfde.
Mijn werk is mijn verslaving waar iedereen beter van wordt.
Plaats reactie

Terug naar “Navigatie en Communicatie”