telefoonhouder

Van alles over navigatie en communicatie op de motor
Plaats reactie
TomT
Honda NT650V
Berichten: 17
Lid geworden op: 30 jan 2017, 10:51

telefoonhouder

Bericht door TomT »

He allemaal!

Hopelijk op de goede plek op het forum. Ik ben deze zomer weggeweest met mijn telefoon op het stuur in een houder. Dat werkt best goed, maar deze houder heeft een schuifje dat open en dicht moet en dus langzaam "lam" wordt. Heb nu twee keer mijn telefoon ternauwerdood kunnen vangen. Daarnaast valt een normale usb kabel voor het opladen er vrij snel uit bij een hobbelig weggetje. Iemand ervaring met betere houders? Ik zoek eigenlijk iets wat oplaad dmv inklikken, maar krijg het nog niet gevonden.

Overigens heb ik het laadprobleem na een hoop gedoe met elastiekjes deels opgelost met een usb kabel met magnetische aansluiting die je in de telefoon steekt. Dat werkt iig goed genoeg in het handschoenkastje om te blijven zitten.

Groet
asta1216

Re: telefoonhouder

Bericht door asta1216 »

Je kunt een waterdichte hoes met klemhouder aanschaffen waar de usb kabel via een (spatwaterdichrt) doorheen gaat.
Ga een snuffelen op ebay. Mijn aanschaf was +/- € 15
Groet Fred :)
Janneman

Re: telefoonhouder

Bericht door Janneman »

Kijk even op tigrasport.com. Even links in scherm dan "motorcycle" aanvinken. Is precies wat je zoekt. Ik heb 'm voor de Galaxy S6 en bevalt mij uitstekend. Schokbestendig, volledig waterdicht en stroomvoorziening via contactaansluiting case.
TomT
Honda NT650V
Berichten: 17
Lid geworden op: 30 jan 2017, 10:51

Re: telefoonhouder

Bericht door TomT »

Ja, dat is inderdaad precies wat ik zoek, super! Kan je mij vertellen of dat ook "gewoon" via de mini usb aansluiting gaat onderaan? volgens mij wel maar kan het niet zo goed zien. Mijn telefoon is nog niet zo modern dat ie oplaad door m ergens tegenaan te houden.
Laatst gewijzigd door De Deauco's op 29 okt 2017, 19:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onnodige quote verwijderd.
Janneman

Re: telefoonhouder

Bericht door Janneman »

Bij mij gaat de USB naar mini USB kabel van het dashboard naar de stuurhouder van de case. Zodra ik de case op de stuurhouder vastklik start het opladen. Hiervoor zitten contacten tussen de stuurhouder en case
Dus niet draadloos opladen .
Plaats reactie

Terug naar “Navigatie en Communicatie”