Wijziging binnen het bestuur.

Algemene mededelingen.
Gesloten
Gebruikersavatar
De Deauco's
Bestuur Honda Deauville Club
Berichten: 1503
Lid geworden op: 26 aug 2013, 17:52

Wijziging binnen het bestuur.

Bericht door De Deauco's »

Ed Vissers schreef:Beste HDC- en forumleden,

Elders op het forum is het al aangekondigd. Per direct leg ik mijn voorzittershamer neer en trek mij terug uit het bestuur van deze club.
Dat Jeroen toegetreden is tot het bestuur is ook geen nieuwtje meer. Het doet me deugd dat we zo snel een geschikte kandidaat gevonden hebben om toe te treden tot het bestuur.
Terug naar die hamer :) Die moest ook worden overgenomen. Binnen het bestuur hebben we unaniem Frank gekozen ( hij was daar ook bereid toe :up ) om de nieuwe voorzitter te worden. Omdat ik de komende periode erg druk zal zijn met het overdragen van allerlei taken hebben we het als bestuur zinvol gevonden dat Frank met onmiddelijke ingang de voorzittershamer van mij overneemt. Ik ben heel content met dat besluit want ik ben er van overtuigd dat die hamer bij Frank in bijzonder goede handen is.
:brtl :tg
Met dit besluit heeft de HDC zijn eerste oud voorzitter. :)
Frank schreef:Beste mensen,

Er is de laatste tijd nogal wat gebeurd. Ed heeft besloten te stoppen als bestuurslid, dus werd het zoeken naar een nieuwe Deauco, deze werd gelukkig snel gevonden in de persoon van Jeroen, die ik hierbij dan ook van harte welkom heet.

Daarmee waren wij er als bestuur nog niet, want door het vertrek van Ed moest de welbekende hamer naar een nieuwe eigenaar.
Nu is het zo dat ik, door mijn werk, regelmatig een hamer in mijn handen heb, want als parketlegger is dit een onmisbaar handgereedschap, maar is toch heel iets anders dan een voorzittershamer.

Na stemming binnen het bestuur, heeft men mij gekozen als nieuwe voorzitter van deze geweldige club.
Tijdens onze maandelijkse meeting werd ik het diepe in gegooid en mocht gelijk de vergadering leiden, even wennen hoor! ;)

Beste leden, met ons allen gaan wij er weer een geweldig seizoen van maken, we nemen afscheid van Ed als bestuurslid, maar niet als clublid.

Ed, dank voor het oprichten van deze club met webpagina en gezellige en leerzame forum.
Ik denk dat wij (de Deauco's) nog wel eens gebruik van jouw advies en kennis willen maken.

Met vriendelijke groet,
Frank
Met vriendelijke groet,
De Deauco's


Wie wij zijn vind je hier

Afbeelding
Gebruikersavatar
Koen
Honda Goldwing
Berichten: 6358
Lid geworden op: 06 jun 2010, 15:28

Re: Wijziging binnen het bestuur.

Bericht door Koen »

Ed, elders al geschreven, maar nogmaals: DANK voor alles (en we zien je neem ik aan alsnog bij de ritten aansluiten?)

Frank, zoals BertG in al zijn wijsheid als onderschrift had "Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker"...

Gelukkig zit er in je bestuur genoeg ander handig "gereedschap" om ook andersoortige uitdagingen op te lossen.

Suc6 met z'n allen!
Grtz! Koen
Afbeelding
Afbeelding
Henk Engberts
BMW R1150RT
Berichten: 1463
Lid geworden op: 03 apr 2010, 17:41
Locatie: Haulerwijk

Re: Wijziging binnen het bestuur.

Bericht door Henk Engberts »

Ed bedankt voor alles wat je voor deze club hebt gedaan als deauco :up :up Frank gefeliciteerd met jouw nieuwe fuctie als voorzitter deauco, en veel succes in de nieuwe functie :up :up
Time flies when I drive my Honda Deauville.
Rond71
Honda NT650V
Berichten: 279
Lid geworden op: 06 okt 2014, 16:24
Locatie: Oosterhout (NB)

Re: Wijziging binnen het bestuur.

Bericht door Rond71 »

Ed bedankt en Frank veel succes en plezier met zijn nieuwe functie. :apl
Grts,
Ron

"Iedereen kan schansspringen met een motor.
De problemen beginnen pas met de landing."


2010-2015 Yamaha FZS600 Fazer bj 2003
2015 Honda Deauville 650 bj 2000
Sasfek
Honda ST1300
Berichten: 343
Lid geworden op: 26 okt 2013, 07:43
Locatie: IJsselstein (Ut)

Re: Wijziging binnen het bestuur.

Bericht door Sasfek »

Ed, nogmaals heel erg bedankt voor alles wat je voor de club hebt gedaan. Het is een prachtige club geworden. Heel veel succes met je andere bezigheden en ik hoop je zeker nog te zien bij de toerritten.
Frank, gefeliciteerd met je nieuwe functie binnen de club. Het gaat je zeker lukken. Succes!
Jeroen, nogmaals gefeliciteerd. Zet het mooie werk voort. Succes!
:up :up :up
Groetjes Saskia
Afbeelding
Cor
Honda ST1300
Berichten: 3785
Lid geworden op: 22 mei 2010, 21:38
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Wijziging binnen het bestuur.

Bericht door Cor »

Ed en Frank,
Ik sluit mij bij de vorige schrijvers aan. Gezien het andere nieuws op het forum ben ik niet in de stemming om smilies e.d. te gebruiken.
Cor
Honda ST1300. Het is een blauwe
Daarvoor Yamaha XV535 crème
Yamaha Diversion 700 rood
Honda Deauville 650 grijs
Honda Deauville 700 grijs
HoDeVi

Re: Wijziging binnen het bestuur.

Bericht door HoDeVi »

Alle oud en nieuwe bestuursleden:
- bedankt voor alles wat is gedaan
- succes met alles wat nog gaat komen (in de club of privé)
Ed Vissers
Motorloos
Berichten: 7374
Lid geworden op: 10 aug 2008, 15:46
Locatie: NL

Re: Wijziging binnen het bestuur.

Bericht door Ed Vissers »

Bedankt voor de mooie woorden. Nu is de tijd aangebroken voor het overdragen van allerlei taken. Dat blijken er best veel te zijn :)
Groetjes,

Ed

Spreuk: Geloof niet alles wat je denkt :lol:
Gebruikersavatar
De Deauco's
Bestuur Honda Deauville Club
Berichten: 1503
Lid geworden op: 26 aug 2013, 17:52

Re: Wijziging binnen het bestuur.

Bericht door De Deauco's »

Het overdragen vordert gestaag.
Een groot deel van de taken die Ed deed (en dat waren er veel) zijn ondertussen overgedragen.
Er staat een nieuwe foto van De Deauco's online, de avatar is ook aangepast.
Met vriendelijke groet,
De Deauco's


Wie wij zijn vind je hier

Afbeelding
MrRiP
Harley Davidson Sport Glide
Berichten: 696
Lid geworden op: 13 sep 2011, 20:49
Locatie: Vaassen

Re: Wijziging binnen het bestuur.

Bericht door MrRiP »

Nu het HDC seizoen op het einde loop wil ik alle Deauco's (oude en nieuwe) bedank voor hun inzet met alle veranderingen die erbij kwamen
jullie hebben er weer een prima jaar van gemaakt
vooral zo door gaan !!
:up :up :up :up
Ik kan nu 2x lid worden van de HDC 😜👍
Rutger Smits

Re: Wijziging binnen het bestuur.

Bericht door Rutger Smits »

Helemaal mee eens. Dank voor jullie werk en inzet voor deze geweldige club.
Gesloten

Terug naar “Mededelingen over de Honda Deauville Club”