Herfstrit 9 t/m 11 september 2016.

PeterPan

Re: Herfstrit 9 t/m 11 september 2016.

Bericht door PeterPan »

Tourweekend is alweer voorbij na 1200 km om 19:00 uur thuis. Op de terugweg op de A12 nog een idioot meegemaakt die het nodig vond om met zeer hoge snelheid dan maar de vluchtstrook nam om het verkeer en de motorrijders op de linker baan reden, in te halen. Maar dit deed niets af van het perfecte weekend wat we gehad hebben in het Sauerland. Ongelofelijk mooi weer en afgrijselijke mooie weggetjes en ook veel leuke mensen van dichtbij leren kennen. Organisatoren heel erg bedankt voor een geweldig weekend. :pro :pro :b
Arthur
Yamaha FJR1300
Berichten: 84
Lid geworden op: 31 mei 2014, 19:48
Locatie: Hoofddorp

Re: Herfstrit 9 t/m 11 september 2016.

Bericht door Arthur »

Na een ommetje via Eindhoven om ca. 18.00u weer terug in Hoofddorp.
Dank aan de organisatie voor het fantastische weekend en de prachtige routes! Dank aan de voor- en achterrijders en natuurlijk dank aan iedereen die deelgenomen heeft aan de rit; dank zij jullie allen is het een onvergetelijk weekend geworden!
Gebruikersavatar
HondaMaus
Honda NT650V
Berichten: 318
Lid geworden op: 04 jul 2013, 23:53
Locatie: Capelle aan den IJssel

Re: Herfstrit 9 t/m 11 september 2016.

Bericht door HondaMaus »

Hallo allemaal,
Net thuis :D even via Raamsdonkveer, bakkie doen
bij Aschwin en familie.
Het was een heerlijk weekend met een hele gezellige groep mensen :lol:
Ontzettend mooie routes en erg mooi weer.

Ik zal alle foto's doorsturen, zodat iedereen ervan kan genieten :tg
Misschien tot de Limburgrit en anders tot een volgende rit
Groetjes en bedankt voor alle gezelligheid,
HondaMaus
:brrr :b :b
Gebruikersavatar
De Deauco's
Bestuur Honda Deauville Club
Berichten: 1503
Lid geworden op: 26 aug 2013, 17:52

Re: Herfstrit 9 t/m 11 september 2016.

Bericht door De Deauco's »

Als je tijdens een rit foto's hebt gemaakt willen we die graag in het fotoalbum plaatsen.
Doe het dan op de volgende manier:

1 - maak van je foto's een zip bestand. Gaat simpel in windows / mac os.

2 - verstuur het zip bestand via wetransfer naar (korpershoek@hetnet.nl). Wetransfer is te vinden via http://www.wetransfer.nl" opent="in(nieuw);venster;
Met vriendelijke groet,
De Deauco's


Wie wij zijn vind je hier

Afbeelding
Ruud Bakker
Honda ST1300
Berichten: 1006
Lid geworden op: 30 jan 2015, 13:53
Locatie: IJsselstein

Re: Herfstrit 9 t/m 11 september 2016.

Bericht door Ruud Bakker »

Beste mensen,
Dat het een geweldig weekend was is wel duidelijk na alle bovenstaande berichten. Wij mochten voor de eerste keer mee, en hebben enorm genoten! Natuurlijk was het prachtig weer, maar dat is het enige dat de organisatie niet in de hand had, geloof ik; al het andere was fantastisch geregeld! Dus ook van ons: super bedankt en petje/helm af......
Over het pech-geval: nadat ik vrijdagmiddag eventjes zonder benzine stond omdat ik de reserve-kraan niet snel genoeg opengedraaid kreeg, dacht ik jullie al genoeg lastig gevallen te hebben....... Maar nee: zondagmiddag/avond in Zevenaar bleef het contactslot van mijn (overigens schitterende en betrouwbare) Deauville vast zitten met de sleutel er in.
Ondanks de hulp van alle experts en ervaringsdeskundigen lukte het niet gelijk om het zaakje los te krijgen, en dus heeft Betty de ANWB gebeld. Ze zouden binnen een uur ter plekke zijn, en inderdaad: ongeveer twintig minuten nadat we jullie echt bijna weg hebben moeten schoppen (zegt heel veel over de groep!) zaten we net aan de hamburger en de cola, toen de gele auto aankwam.
De monteur heeft even staan morrelen en blijkbaar was de WD-40 van Dolf genoeg ingedaald, want de sleutel kwam los! Daarna heeft hij er nogmaals een smeermiddel ingespoten, met een beetje luchtdruk er achteraan en toen draaide het zaakje weer. Omdat de sleutel er nog steeds moeizaam in- en uitgaat hebben we hem er maar lekker in laten zitten (dat zit-ie nog steeds) en zijn ontspannen naar huis gereden.
Ik zal maar gauw een nieuw contactslot laten monteren.........
Tot een volgende rit!
Groeten, Betty en Ruud (chapter IJsselstein)
Gebruikersavatar
Sjef Laboyrie
Honda Crossrunner
Berichten: 257
Lid geworden op: 28 apr 2010, 20:37
Locatie: IJsselstein (Ut)

Re: Herfstrit 9 t/m 11 september 2016.

Bericht door Sjef Laboyrie »

Beste herfstritdeelnemers.
Je kon het beter een laatzomerrit noemen want we hebben zeker geboft met het weer, dit heeft alles gemaakt, je moet je niet voorstellen als wij dit in de regen hadden moeten rijden.
Fijn dat Ruud en Betty toch nog op de motor thuis zijn gekomen.
Ik heb mijn 1e Herfstrit als bijzonder ervaren, alle verhalen waren zeker waar, volgend jaar zeker weer.
Allemaal bedankt voor de gezelligheid en de organisatie zeker een pluim waard. Toppie :apl
:brrr Honda VFR Crossrunner 800X
f.walthuis
Honda NT650V
Berichten: 76
Lid geworden op: 13 mar 2010, 13:27
Locatie: Castricum

Re: Herfstrit 9 t/m 11 september 2016.

Bericht door f.walthuis »

Beste Herfstritters/ridders,

Het was weer een geweldig gezellig weekend! Samen met kamergenoot Hennie verliep alles ook lekker soepel.
Ik heb er weer echt van genoten en toch ook weer veel geleerd!
Bijvoorbeeld het swingende baksteenrijden op de snelweg met Dolf en Cora als voorrijders. Het goed blijven kleven aan Marcel, zodat ik ook zonder navigatie snel door kon blijven rijden. Het bergrijden blijft een vak apart: zorg vooral dat je op een Deauville rond de 4000 toeren blijft en je hebt en acceleratie en goede remmen op de motor onder handbereik.
En dan ook nog het prima hotel (voor mij de eerste keer) en het zomerse weer. Op zaterdag was het zo warm dat de rit me wat lang werd en ik bij terugkomst direct voor en uur onder zeil ging.
Ook heel belangrijk: geen ongelukken, valpartijen of pech! (Op Ruud en Betty bij Zevenaar na dan)
Het was weer een topweekend!

Fred
Fred Walthuis
Castricum
zilveren Deauville NTV700 van 2008
Gebruikersavatar
W Nesselaar
Honda ST1300
Berichten: 1015
Lid geworden op: 14 mei 2013, 19:19
Locatie: Maarssen

Re: Herfstrit 9 t/m 11 september 2016.

Bericht door W Nesselaar »

Foto`s onderweg :up
Honda Pan-european ST1300

Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Activiteiten 2016”