Knuckle Deflectors Honda Deauville 700

Plaats hier je zoekertje naar Honda Deauville gerelateerde zaken of motor gerelateerde zaken (echter géén andere motormerken of -types).
Plaats reactie
RTMK
Berichten: 17
Lid geworden op: 22 feb 2022, 14:27

Knuckle Deflectors Honda Deauville 700

Bericht door RTMK »

Ik weet dat het al vaker is gevraagd; maar tóch vraag ik het hier nog maar:

Weet iemand nog ergens waar die Deauville 700 "knuckle deflectors" Honda artikelnummer 08P70-MEW-800 te koop zijn?

Ben er al een tijdje naar op zoek maar tot nog toe helaas niks. "Probleem" is ook dat die van een soort neopreen-achtig rubber gemaakt zijn, en met dubbelzijdige tape worden vastgezet, dus tweedehands is moeilijker; omdat je die niet zomaar verwijderen kunt, zonder schade. Ook sloperijen afgebeld maar daar ook nul op het rekest. Voor de Deauville 650 zijn ze van een harde kunststofsoort; en die zijn hier & daar nog wel te vinden.
Dus nieuw lijkt de enige mogelijkheid.

Uiteraard al wel het i-net afgezocht; maar tot nu toe allemaal uitverkocht. Importeur heeft ze niet meer; en ook (de opvallend weinige) Honda dealers ook niet.

Dus ben een beetje op het einde, en hoop dat een van jullie nog een mogelijkheid ergens kan vinden. Zou de finishing touch zijn van een verder geweldige machine, waar ik niks op aan te merken heb.

Ik hoor het graag !
Mvrgr Robert
Honda NTV650 1996
BMW R1100RT 1996
Honda NT700 Deauville 2016
Lupo Deauville
BMW R1200RT
Berichten: 223
Lid geworden op: 14 apr 2021, 15:24
Locatie: Dongen NB

Re: Knuckle Deflectors Honda Deauville 700

Bericht door Lupo Deauville »

Zou het na te maken zijn? Neopreen is als plaat te krijgen en met wat overtrek-, inschat- en kunst en vliegwerk moet dat toch lukken?
R1200RT 2010
R1150R 2004
NT650V 1999
Plaats reactie

Terug naar “Te koop gevraagd”