De motor podcast

Lekker kletsen over allerlei onderwerpen en ook over motor rijden
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marcel
Honda NT700VA
Berichten: 14063
Lid geworden op: 04 mar 2010, 22:02
Locatie: Oegstgeest (NL)
Contacteer:

De motor podcast

Bericht door Marcel »

Hoe ik er toe gekomen ben weet ik niet meer, maar ergens heb ik gelezen dat er een podcast is die gaat over de passie voor motoren.....in de breedste zin van het woord: De motor podcast.

Waarschijnlijk is dit op Facebook voorbij gekomen, in het blad Moto73 of ergens anders maar het heeft me er toe aangezet om een aflevering te luisteren. Overigens weet ik niet meer waar dat precies over ging.

Inmiddels heb ik al 6 afleveringen van het begin af geluisterd, er zijn er nu ruim 50, en het is best een aardig tijdverdrijf.
Als je niets anders te doen hebt of lekker op een bedje in de zon ligt bijvoorbeeld. Of 's avonds voor het slapen gaan..... ook goed.

Er worden allerlei onderwerpen besproken/aangekaart. Zo was er een aflevering over een motorblogger/vlogger, een motorrijschoolhouder, www.motorsocial.nl , www.motormeiden.nl en een paar andere onderwerpen......en er staan nog genoeg onderwerpen op de agenda.
Licht verteerbare kost, gepresenteerd door 2 heren (een jonge en een wat oudere), met een grap en een kwinkslag, prettig om naar te luisteren vind ik.

Zelf luisteren ? Dat kan. Hoe je dat doet vind je hier: De motor podcast
Iedere 2 weken een nieuwe aflevering.
Bij vlagen ben ik geniaal, maar meestal is het windstil...
Plaats reactie

Terug naar “Praatcafe”