Elektrische auto laadpas aanschaffen?

Lekker kletsen over allerlei onderwerpen en ook over motor rijden
Plaats reactie
rosalietideman89
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 apr 2023, 09:15

Elektrische auto laadpas aanschaffen?

Bericht door rosalietideman89 »

Hoi mede-Hondaliefhebbers!

Ik haal binnenkort mijn nieuwe auto op en ik zat te denken aan een laadpas. Ik zit namelijk veel met bonnetjes van het tanken te klooien en ben toe aan een verandering. Ik heb al meerdere artikelen over de beste laadpas gelezen en heb steeds meer de neiging gekregen om er eentje aan te schaffen. In dit gelezen artikel https://top-x.nl/beste-laadpas/ vond ik een paar opties, alleen ben ik er zelf nog niet over uit. Is dit artikel een beetje betrouwbaar of hebben jullie enige tips voor een laadpas? Ik hoor het graag. :b

Groetjes,
Rosalie
Cor
Honda ST1300
Berichten: 3785
Lid geworden op: 22 mei 2010, 21:38
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Elektrische auto laadpas aanschaffen?

Bericht door Cor »

Tip.
Neem een extra pas van een andere aanbieder erbij.
Wij hebben een pas van E-Flux en van ANWB (Eneco).
2 keer gehad dat er een niet werkte.
Voordeel van beide is factuur achteraf, geen extra kosten en je kan precies zien wanneer, waar, hoeveel en voor welke prijs je hebt geladen.
Gebruik Fastned en andere aanbieders langs snelweg niet te vaak. Duur en hoog vermogen.
Wij hebben onze eigen paal en panelen dus werkt voor ons perfect. Even omdenken en door. :up
:b
Honda ST1300. Het is een blauwe
Daarvoor Yamaha XV535 crème
Yamaha Diversion 700 rood
Honda Deauville 650 grijs
Honda Deauville 700 grijs
ikkieman
Triumph Trophy SE
Berichten: 7046
Lid geworden op: 15 aug 2009, 18:06
Locatie: Gouda

Re: Elektrische auto laadpas aanschaffen?

Bericht door ikkieman »

Ik heb zelf een laadpas van last mile solutions voor de motor en als backup een shell recharge pas. Beiden werken goed. Zorg ook dat je een telefoon hebt met de Tesla-app erop. Kun je daar ook snelladen.
I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places.
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
Plaats reactie

Terug naar “Praatcafe”