Opa's en Oma's
- EricvZ
- Honda NT700V
- Contacteer:
- Catbustingdog
- Motorloos
-
- Motorloos
- Marcel
- Honda NT700VA
- Contacteer:
-
- Motorloos
-
- Motorloos
-
Wat een lekker knulletje zeg,geen wonder dat jullie trots zijn.EdVissers schreef:Trotse Opa en Oma zijn we zeker. We kennen hier nog meer trotse Opa's en Oma's![]()
Noël en Greta
Werner en Martine
Zouden er nog meer zijn
Zal onze dochter nog maar een keer het recept geven zodat je ons
ook op het opa en oma lijstje kunt zetten.

groetjes eddy

-
- Motorloos
gefeliciteerd!
Ed en Diny van harte!
Ik ben zelf al een tijdje oma (helaas leeft opa niet meer) en ik geniet nogsteeds van elke minuut die ik met mijn kleindochter doorbreng. Nou mogen jullie Chris verwennen en 'spoilen' tot je ons weegt!
Geweldig om allemaal mee te maken, maak er een trotse biker van.
Ingrid Pas

Ik ben zelf al een tijdje oma (helaas leeft opa niet meer) en ik geniet nogsteeds van elke minuut die ik met mijn kleindochter doorbreng. Nou mogen jullie Chris verwennen en 'spoilen' tot je ons weegt!
Geweldig om allemaal mee te maken, maak er een trotse biker van.
Ingrid Pas
-
- Motorloos
-
- Motorloos
-
- Honda ST1300
- Contacteer:
Ik zal ook maar een duit in het zakje doen.
Gisteren bij thuiskomst weer onthaald door mijn 2 kleinkinderen van bijna 2 1/2 jaar. Het is een 2-ling (jongen en meisje) en ze krijgen nu de kamerdeur open. Ze zijn 1 dag in de week bij ons. Ik ga regelmatig met ze op stap met hun in de bakfiets. De knul is door het dolle als opa met de motor thuiskomt.
Ik heb nog een foto waarbij ze met een paar maanden op de grond lagen met in het midden mijn zwarte labrador. Deze is echter nog te groot om te plaatsen. Ik moet maar eens gaan lezen en proberen hoe dat gaat want ik heb ook nog een foto van mijn grill.
Gisteren bij thuiskomst weer onthaald door mijn 2 kleinkinderen van bijna 2 1/2 jaar. Het is een 2-ling (jongen en meisje) en ze krijgen nu de kamerdeur open. Ze zijn 1 dag in de week bij ons. Ik ga regelmatig met ze op stap met hun in de bakfiets. De knul is door het dolle als opa met de motor thuiskomt.
Ik heb nog een foto waarbij ze met een paar maanden op de grond lagen met in het midden mijn zwarte labrador. Deze is echter nog te groot om te plaatsen. Ik moet maar eens gaan lezen en proberen hoe dat gaat want ik heb ook nog een foto van mijn grill.
Honda ST1300. Het is een blauwe
Daarvoor Yamaha XV535 crème
Yamaha Diversion 700 rood
Honda Deauville 650 grijs
Honda Deauville 700 grijs
Daarvoor Yamaha XV535 crème
Yamaha Diversion 700 rood
Honda Deauville 650 grijs
Honda Deauville 700 grijs
- Koen
- Honda Goldwing
2 1/2 jaar is een hele leuke leeftijd, die van ons is dus nu net 3 geworden en ze komt af en toe met uitspraken waardoor je bijna van je stoel rolt van het lachen. De jongste is pas 8,5 maanden, dus daar hebben we die periode nog van tegoedCor schreef:Ik zal ook maar een duit in het zakje doen.

Grtz! Koen

-
- Motorloos
- Koen
- Honda Goldwing
Ik lees net even de oudere berichtjes in dit topic, zie nu dat Ed's kleinzoon Chris 2 dagen voor mijn dochtertje ter wereld is gekomen. Voor onze dochter zou ook maandag 15 maart worden geprobeerd de bevalling op gang te helpen, maar vanwege mijn motorongeluk (zondag 14 maart) is dat dus een paar dagen uitgesteld 

Grtz! Koen