Gaat de HDC naar Waypoint te Notter?

Van alles over navigatie en communicatie op de motor
Koen
Honda Goldwing

Bericht door Koen »

ikkieman schreef:Kom op zeg. Zijn jullie nu tourers op de Deauville of niet? Een beetje motorrijder draait z'n hand toch niet om voor 180 - 200 km rijden? Met de Deauville zou je dat toch zo weg moeten vreten?
Persoonlijk rijd ik >100 km per dag en kom ik vrolijk aan op het werk en thuis. Dat is inclusief files en alles. Aankomende vrijdag wordt het zelfs >200 km op een dag. Mijn persoonlijk record staat op >600 km in een weekend.

Kom op heren. Jullie worden oud! ;)
Ik voel me niet aangesproken, heb me al opgegeven om mee te gaan naar Notter en als je het over "persoonlijk record" hebt, ik reed vorig jaar >600 km. op 1 dag (heen en terug naar TT Assen, via Rotterdam en Waddinxveen). Maar ja, ik ben dan ook nog niet oud ;)
Grtz! Koen
Afbeelding
Afbeelding
BertG

Bericht door BertG »

ikkieman schreef:Kom op zeg. Zijn jullie nu tourers op de Deauville of niet? Een beetje motorrijder draait z'n hand toch niet om voor 180 - 200 km rijden? Met de Deauville zou je dat toch zo weg moeten vreten?
Persoonlijk rijd ik >100 km per dag en kom ik vrolijk aan op het werk en thuis. Dat is inclusief files en alles. Aankomende vrijdag wordt het zelfs >200 km op een dag. Mijn persoonlijk record staat op >600 km in een weekend.
Kom op heren. Jullie worden oud!
;)
Het ging niet over veel of weinig km's, touren of niet touren, maar over of Notter centraal in Nederland ligt :D
Koen
Honda Goldwing

Bericht door Koen »

BertG schreef:Het ging niet over veel of weinig km's, touren of niet touren, maar over of Notter centraal in Nederland ligt :D
Daar heb je een (decentraal) punt! ;)
Grtz! Koen
Afbeelding
Afbeelding
René

Bericht door René »

ik wil ook wel
happy biker

Bericht door happy biker »

Als het in Vessem is wil ik graag van de partij zijn.
Notter vind ik te ver weg.
ikkieman
Triumph Trophy SE

Bericht door ikkieman »

OK, mensen. Sorry als ik jullie hiermee voor de schenen schopte. Zoals wel vaker gezegd ben ik niet de meest subtiele.
I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places.
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
Koen
Honda Goldwing

Bericht door Koen »

Heb ik ook wel 's ;)
Grtz! Koen
Afbeelding
Afbeelding