edjekadetje schreef:Wat is je vraagprijs, aangezien ik de mijne vanmorgen op een hoop heb gereden op de A7.
Sorry voor offtopic.
Maar alles goed met jou? Wat was er gebeurd?
Gezien het feit dat Ed tot voor kort nog op een Deauville 650 reed, acht ik de kans klein dat ie heeft geprobeerd aan onderdelen voor een PC800 te komenDutch Steph schreef:Oeh, een PC800. ...heb je al eens geprobeerd om aan onderdelen voor deze fiets te komen?
Er gaan ook verhalen dat (net als bij de Deauville) de uitlaat nogal roestgevoelig is. Een 2ehands exemplaar waarbij dit al vervangen is zou dus niet verkeerd zijn. Heb mijn Deauf ook met RVS-uitlaat aangeschaft.Geert schreef:Een PC800 wordt ook wel eens de mini goldwing genoemd.
Hij is ontworpen voor forensenverkeer aan de andere kant van de oceaan.
Wat ik heb gelezen over de aanschaf van een PC800 is dat je heel goed moet opletten voor de achterbrug, deze willen nog wel een doorroesten.
Een collega van me heeft er een gehad en was er niet over te spreken vanwege zijwind gevoeligheid.
Ik zelf jaren terug een proefrit gemaakt op een PC800 en was er niet van onder de indruk, dit is natuurlijk wel een persoonlijke mening.