Is de deauvillerijder diervriendelijk?
- Marcel
- Honda NT700VA
- Contacteer:
Re: Is de deauvillerijder diervriendelijk?
...euh, 26?
Bij vlagen ben ik geniaal, maar meestal is het windstil...
- Koen
- Honda Goldwing
Wij hebben een Entlebucher Sennenhond. Zie ik daar een hoop vraagtekens?
Ze heeft intussen 3 nesten (totaal 18 pupjes) gehad dus deze deauville rijder is wel diervriendelijk.
Groet Edwin.
Ze heeft intussen 3 nesten (totaal 18 pupjes) gehad dus deze deauville rijder is wel diervriendelijk.
Groet Edwin.
- Koen
- Honda Goldwing
Prachtige dieren, Entlebucher Sennenhonden... Wij hebben er jaren geleden ook een gezocht en uiteindelijk ook opgehaald bij een fokker in België. Na enkele weken kwamen we er echter achter dat onze Entlebucher (zoals ie op de stamboompapieren stond) toch echt een "gewone" Berner was... De fokker wilde 'm wel terugkopen, maar na 6 weken ga je zo'n puppie echt niet meer wegdoen, dus hebben we een regeling getroffen.
Tegen de tijd dat wij eraan toe zijn een nieuwe hond te nemen gaan we zeker op zoek naar een Entlebucher. Misschien wel in Hoorn?
Tegen de tijd dat wij eraan toe zijn een nieuwe hond te nemen gaan we zeker op zoek naar een Entlebucher. Misschien wel in Hoorn?

Grtz! Koen

-
- BMW R1150RT
@Johan: Ga met je auto vliegjes verzamelen, dan vang je er veel meer.

Time flies when I drive my Honda Deauville.
Wij hebben 3 honden, 2 terveurense herders opa (15 1/2 jr) en kleinzoon (8jr) 1 border collie en een valk parkiet.
en...... oke! het is geen huis vee maar ze horen er voor ons wel bij. 2 paarden.(op een wei).
Met de twee jongste honden doen wij behendigheid sport de border collie loopt wedstrijden. de oude hond is vroeger 2x nederlands kampioen geweest in deze sport. Mijn man is instructeur behendigheid bij hondensport vereniging Idefix in riel.
groetjes
Vroukje& Wim
en...... oke! het is geen huis vee maar ze horen er voor ons wel bij. 2 paarden.(op een wei).
Met de twee jongste honden doen wij behendigheid sport de border collie loopt wedstrijden. de oude hond is vroeger 2x nederlands kampioen geweest in deze sport. Mijn man is instructeur behendigheid bij hondensport vereniging Idefix in riel.
groetjes
Vroukje& Wim
Nou zeg! Jullie zijn me ook een portie diervriendelijk. Die arme vliegjes, mugjes en andere insecten, geplet op een helm of autogril. Wij hebben respect voor elke levensvorm. Dus ook voor vliegjes, sterker nog, wij houden ze ook als huisdieren. Ja echt! Wij hebben van die flinke vette bromvliegjes met die blauwe achterwerken. Die laten we heerlijk scharrelen over een stuk vlees van flink over de datum. Als beloning krijgen we dan van die mooie witte maden waarmee we weer kunnen gaan vissen. Eeeeuuhhh, zei ik we hadden respect voor alle levensvormen?????? En dan gaan we een made als speldenkussen gebruiken en vervolgens verzuipen???? Eeeuuhhh, vergeet dit bericht maar! Ik spreek me hier zelf geweldig tegen!
Zucht, wat kan het leven soms ingewikkeld zijn... hahahahah
Groet u,
Slakkie
Zucht, wat kan het leven soms ingewikkeld zijn... hahahahah
Groet u,
Slakkie
- Koen
- Honda Goldwing
En, hoeveel heb je er al?Johan schreef:Ik verzamel vliegjes op mijn helm
Er zijn trouwens meer mensen met deze interesse: klikkerdeklik

Grtz! Koen

ik heb een zoon van 4 en een dochter van 6... geloof me het kunnen beesten zijn wanneer ze met modder aan het spelen zijn........
Wij hebben sinds januari 2 katten, ook wel de dikke en de dunne...
Raar maar waar de ene ruim10 kg een ECHTE garfield, bijna niet te onderscheiden van de echte
(een grote rode kater) van 8 jaar oud.
Een een oude heer (de dunne 3,5 kg) van inmiddels 16 welke zwart wit cypers.
Beide uit het asiel gered, gehaals lukt uploaden niet anders had ik een foto toegevoegd.
Hiervoor thuis altijd honden gehad, als klein meisje mijn opa geholpen met de duitse herders en zelf thuis een dwerg kees en border collie gehad(waarmee behendigheid gedaan)
Nu nog bij mijn moeder thuis een lieve golden retriever (eigenlijk wel een beetje van mij) van inmiddels 10 en bij mijn vader thuis een Kooiker hondje van 2
Verder veel met dieren opgegroeid en gedaan
het blijft een passie en dus mag ik mijzelf wel rekenen als dierenvriend 
Raar maar waar de ene ruim10 kg een ECHTE garfield, bijna niet te onderscheiden van de echte

Een een oude heer (de dunne 3,5 kg) van inmiddels 16 welke zwart wit cypers.
Beide uit het asiel gered, gehaals lukt uploaden niet anders had ik een foto toegevoegd.
Hiervoor thuis altijd honden gehad, als klein meisje mijn opa geholpen met de duitse herders en zelf thuis een dwerg kees en border collie gehad(waarmee behendigheid gedaan)
Nu nog bij mijn moeder thuis een lieve golden retriever (eigenlijk wel een beetje van mij) van inmiddels 10 en bij mijn vader thuis een Kooiker hondje van 2
Verder veel met dieren opgegroeid en gedaan