Dit soort gasten verpesten het wel.

Lekker kletsen over allerlei onderwerpen en ook over motor rijden
Plaats reactie
Geert
Honda CBF600S

Dit soort gasten verpesten het wel.

Bericht door Geert »

http://www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/artic ... dijk.dhtml" opent="in(nieuw);venster;

Hopelijk komen er niet al te veel van dit soort malloten over de rivierdijkjes, anders zou het nog kunnen gebeuren dat er helemaal geen motoren meer mogen rijden.
Groetjes
Geert :lol: & Marian :lol:
Marcel
Honda NT700VA
Contacteer:

Re: Dit soort gasten verpesten het wel.

Bericht door Marcel »

Malloot is wel erg netjes omschreven....

Zou zo iemand nou écht niet begrijpen dat hij met dit soort snelheden iemand hartstikke dood kan rijden :vrb
Ik heb er verder geen woorden voor... :sh :sh
Bij vlagen ben ik geniaal, maar meestal is het windstil...
Ed Vissers
Motorloos

Bericht door Ed Vissers »

Goed optreden van de politie. Dit soort wegpiraten hoort niet in onze "verkeersmaatschappij" thuis.

Zelf rijden wij geregeld over de lekdijk en altijd weer kom je dergelijke imbecielen tegen. Snelheden van dik boven de 100 km/uur vlak langs voetgangers en fietsers.
Vaak steken deze lui ook nog een hand op tijdens het tegenkomen. Die negeer ik overigens.
Groetjes,

Ed

Spreuk: Geloof niet alles wat je denkt :lol:
m@rtijn

Bericht door m@rtijn »

wat is eigenlijk de 'ongeschreven' regel bij het groeten op de motor? Wie groet je wel en wie niet. Ik merk dat aan het begin van het motor seizoen iedereen wordt begroet. Of op zo'n drukke warme motordag groeten we ook elkaar. Hoe later het wordt, hoe selectiever er gegroet wordt. Ik merk het zelf ook.

Overigens zo'n randdebiel die met 173km/u over de dijk schuurt krijgt zeker geen groet!

Toerrijders groet ik altijd. Bij racers wacht ik vaak af, of ze krijgen een afgemeten vingertje. Hetzelfde met grote groepen Harley rijders. Scooters groet ik nooit (sorry, maar dat vind ik geen motors) en die rare BMW motor met dakje en zonder helm, die groet ik ook nooit. 125 cc (vooral in Belgie) zijn eigenlijk brommers, dus die ook niet. :brrr
En grote groepen, dan vooral de eerste. Als mijn vrouw achterop zit, neemt zij het groeten voor haar rekening. En als we echt goed gezind zijn, dan groeten we allebei. En zo'n traik (diewieler met aanhanger)?

Maar wat doen jullie? wat is jullie selectiemethode. Iedereen? of ook minder enthousiast bij andere type motors.
Stephan
Moto Guzzi Stelvio

Bericht door Stephan »

Ik heb een nieuw topic aangemaakt over het groeten en zwaaien onderweg. :b :b :b Want dat is toch een onderwerp apart. ;)
Leef en geniet nu, want het leven is geen generale repetitie. ;)
Koen
Honda Goldwing

Bericht door Koen »

Terug dan naar 173 km/u over een dijkje: goed dat deze ... geen geldig rijbewijs had, zo iemand zou nooit in het bezit mogen zijn van dat felbegeerde kaartje. Hoop dat de boete zo hoog is dat ie de rest van z'n leven geen gemotoriseerd vervoermiddel meer kan bekostigen.
Grtz! Koen
Afbeelding
Afbeelding
BertG

Bericht door BertG »

Zo zie je maar dat de straf voor asociaal rijgedrag, het afnemen van het rijbewijs, bij dat soort figuren niet tot zelden helpt.
Deze figuren hebben maling aan regels dus ook aan het moeten hebben van een geldig rijbewijs om de weg op te mogen.
Misschien elk motorvoertuig waarvoor zij als bestuurder optreden afnemen. Ook als dat motorvoertuig niet van hun is.
Laat ze het dan maar zelf uitzoeken met de verstrekker van het motorvoertuig.
Uitgebreid in de media bekend maken, zodat een ieder weet dat bij het uitlenen eerst een rijbewijs getoond moet worden alvorens de auto af te staan.
Tanja

Bericht door Tanja »

werkelijk niet te geloven..... ga lekker het circuit op als je wilt racen!
Plaats reactie

Terug naar “Praatcafe”