Aangereden*
- Gerard (GTB)
- Honda NT650V
- Contacteer:
Re: Aangereden*
rene veel sterkt met de operatie
Groetjes Gerard 

Pennant Red Metallic Honda Deauville NT650VX bj 1999

Pennant Red Metallic Honda Deauville NT650VX bj 1999
Heel veel succes met de operatie. Sterkte waar 't nodig is, en voorspoedig herstel!
- Koen
- Honda Goldwing
René,
aan de ene kant balen dat je onder het mes moet, aan de andere kant goed dat je ze verder hebt laten kijken dan alleen de eerste foto.
Hopelijk verloopt alles voorspoedig en heb je er door de operatie later minder last van.
Suc6 in elk geval!
aan de ene kant balen dat je onder het mes moet, aan de andere kant goed dat je ze verder hebt laten kijken dan alleen de eerste foto.
Hopelijk verloopt alles voorspoedig en heb je er door de operatie later minder last van.
Suc6 in elk geval!
Grtz! Koen

René,
heel veel beterschap en sterkte!
heel veel beterschap en sterkte!
Laatst gewijzigd door BertG op 01 jun 2011, 17:26, 1 keer totaal gewijzigd.
- Hans van D
- Motorloos
René, een operatie is misschien niet echt leuk, maar je problemen moeten dan wel sneller verdwijnen. Meestal doen ze niets aan een sleutelbeen, maar je hebt er dan veelal wel langer last van.
Sterkte en beterschap.
Sterkte en beterschap.
Groeten,
Hans
Ik reed op een groene NT650V van 2002.
Hans
Heel veel succes met de operatie. Als ik jou verhaal zo lees ben ik er nog goed afgekomen.
Zo mensen
ik was weer thuis de operatie is goed verlopen volgens de chirurg, de narcose was dit keer erg vervelend vergeleken met die ik vorig jaar had. ik voelde het lampje echt uit gaan en zag ook nog even sneeuw op mijn netvlies. mn arm voelde net of ik in brand stond.
Nu het geopereerd is heb ik wel wat pijn, maar dat is meer wondpijn dan pijn van het sleutelbeen. en ik kan er nu eigenlijk al wel meer mee dan voor de operatie.
Morgen maar is bellen voor fysio/revalidatie. en nog een berg papierwerk invullen voor de verzekering/rechtsbijstand e.d.
o ja en bonnetjes zoeken als bewijsmateriaal ...
ik was weer thuis de operatie is goed verlopen volgens de chirurg, de narcose was dit keer erg vervelend vergeleken met die ik vorig jaar had. ik voelde het lampje echt uit gaan en zag ook nog even sneeuw op mijn netvlies. mn arm voelde net of ik in brand stond.
Nu het geopereerd is heb ik wel wat pijn, maar dat is meer wondpijn dan pijn van het sleutelbeen. en ik kan er nu eigenlijk al wel meer mee dan voor de operatie.
Morgen maar is bellen voor fysio/revalidatie. en nog een berg papierwerk invullen voor de verzekering/rechtsbijstand e.d.
o ja en bonnetjes zoeken als bewijsmateriaal ...
- Koen
- Honda Goldwing
René,
goed te horen dat je weer thuis bent en dat alles goed verlopen is. Suc6 met het verdere herstel en natuurlijk de schade-afwikkeling.
goed te horen dat je weer thuis bent en dat alles goed verlopen is. Suc6 met het verdere herstel en natuurlijk de schade-afwikkeling.
Grtz! Koen

- EricvZ
- Honda NT700V
- Contacteer:
Hoi Rene, vervelend verhaal en toestand .. gelukkig ben je al geopereerd en hopelijk gaat het snel weer beter met je. Succes met herstellen!
Vriendelijke groet, Eric
Honda NSS350A Forza : 3/6/2021:0 -> 01/10/2023:750
Honda NT700VA Deauville : 5/9/2009:3835 -> 02/06/2021:72308
Honda NSS350A Forza : 3/6/2021:0 -> 01/10/2023:750
Honda NT700VA Deauville : 5/9/2009:3835 -> 02/06/2021:72308
- Claudia
- Kawasaki Versys
René veel beterschap en hopelijk knap je snel weer op 

Enjoy the little things 
Groetjes,
Claudia

Groetjes,
Claudia
- Frank
- Honda ST1300
- Contacteer:
Rene, fijn te horen dat je onder de mensen bent.
Veel Beterschap!
Veel Beterschap!

Een dag niet gereden, is een dag geen plezier gehad!
1 voordeel: je schouders zijn nog even breed, bij mij lieten ze de boel maar zijn gang gaan ('op elkaar' groeien) , en sindsdien draag ik geen shirts meer meer verticale strepen, want links is altijd 1 of 2 strepen smaller dan de rechter...
De brabant rit is nu in volle gang, en ik zit thuis nog steeds zonder mn tweewieler ...
maar dat gaat denk ik nog wel even duren.
maar even een korte update van mij.
Met mij gaat het steeds beter, vanaf maandag weer werken (arbeids therapeutisch), nou ja aanwezig zijn koffie drinken en kantoorwerk doen.
Vanaf augustus weer deels tegen loonwaarde op mijn eigen werkplek.
De chirurg vond dat alles goed genas en heb even een fotootje van mijn mooie interne piercing gemaakt toen die toch op het beeldscherm stond.
mag mijn arm nu onbelast gebruiken en over een week of drie weer licht belasten.
Hopelijk is er binnenkort ook meer duidelijkheid of ik geld krijg van de verzekering om de motor te laten maken of toch een andere kopen.
Groets uit Ede

wordpress image hosting
maar dat gaat denk ik nog wel even duren.
maar even een korte update van mij.
Met mij gaat het steeds beter, vanaf maandag weer werken (arbeids therapeutisch), nou ja aanwezig zijn koffie drinken en kantoorwerk doen.
Vanaf augustus weer deels tegen loonwaarde op mijn eigen werkplek.
De chirurg vond dat alles goed genas en heb even een fotootje van mijn mooie interne piercing gemaakt toen die toch op het beeldscherm stond.
mag mijn arm nu onbelast gebruiken en over een week of drie weer licht belasten.
Hopelijk is er binnenkort ook meer duidelijkheid of ik geld krijg van de verzekering om de motor te laten maken of toch een andere kopen.
Groets uit Ede

wordpress image hosting
Mooi man
goed nieuws.......en die motor komt later wel. Die is sneller gekocht dan jij kunt genezen.

- Koen
- Honda Goldwing
René,
suc6 met het vervolg. Hopen dat we binnenkort een foto van jou met je nieuwe aanwinst kunnen bewonderen hier
suc6 met het vervolg. Hopen dat we binnenkort een foto van jou met je nieuwe aanwinst kunnen bewonderen hier

Grtz! Koen

- Hans van D
- Motorloos
Rene, goed te horen dat het nu beter gaat en je weer aan het werk kunt. Die motor komt later wel weer.
Groeten,
Hans
Hans
- Claudia
- Kawasaki Versys
René, goed te lezen dat je op de goede weg bent.
Succes met het rustig zoeken naar een mooie

Succes met het rustig zoeken naar een mooie

Enjoy the little things 
Groetjes,
Claudia

Groetjes,
Claudia
Hey René, mooie foto! ;-) Succes met het geleidelijk hervatten van je bezigheden!
En hopelijk komt er gauw voldoende geld beschikbaar voor 'n mooie Deauville...
En hopelijk komt er gauw voldoende geld beschikbaar voor 'n mooie Deauville...