Overigens waren we niet de weg kwijt. Je moet alleen goed naar je Zumo luisteren

Heerlijk gegeten op een mooie locatie.
Op naar de volgende tour.
Meestal als het waait, weet je tenminste dat de bui ook verder gaat. Of het blijft door de wind droog.....barend schreef:Er stond wel veel wind in het mooie zeeland.
Het is voor de tochtenmakers m.b.v. de Garmin GPS veel makkelijker om routes uit te zetten. Door het programma kunnen ze ook wegen nemen die je normaal niet zou nemen, en dat verklaard dat je niet eens wist waar je was. Vaker een rondje door de omgeving daar zou ik zeggen. Dat is het voordeel t.o.v. een geschreven route. Ook hoeven ze nu niet alle instructies op papier te zetten voor heel de club. Alleen voor de clubritjes zou ik niet gelijk een GPS aanschaffen. Geniet eerst eens een tijdje op je motorfietsPA1BEN schreef: En hoewel ik het aanvankelijk niet van plan was, ga ik toch maar navigatie aanschaffen. Want hoewel ik in de vandaag gereden regio woon, had ik soms geen idee waar we waren en dat is in deze tijd van elektronische hulpmiddelen onacceptabel. ha ha..
Was echt niet de bedoeling,zijn er trouwens zelf achter gekomenFrank schreef:Na iedereen uitgezwaaid te hebben gingen wij, Ed, Diny, Jaap-Hein en ondergetekende ook richting huis. Ik zwaaide bij Numansdorp af en na telefonisch contact met thuis eerst nog even naar de snackbar om eten mee te nemen en even voor 7 uur aan tafel te gaan.
Ik heb genoten van de rit en het gezelschap, maar ook de
was heerlijk
![]()
Aan onze Belgische vrienden, nee ik zal het niet vertellen,............
![]()
![]()
![]()
![]()
We zullen maar zo zeggen: what happend in Zeeland, stays in Zeeland.
Op naar de volgende rit, tot de volgende keer.
Natuurlijk was het niet de bedoelingdenotto schreef: Was echt niet de bedoeling,zijn er trouwens zelf achter gekomen,nogmaals onze excuses
Ook deze foto's zal ik (als het luktdenotto schreef:Voor de eerste keer meegereden en een prachtige dag beleefd![]()
Een bende leuke motards!
Foto's : http://users.telenet.be/denotto/" opent="in(nieuw);venster;