Doorverwijzen naar "ons forum".

Lekker kletsen over allerlei onderwerpen en ook over motor rijden
Plaats reactie
FreBa

Doorverwijzen naar "ons forum".

Bericht door FreBa »

Dag,
Dagelijks lees ik mee op het Motorforum en soms schrijf ik ook mee.
Soms komen daar vragen voorbij over de Deauville of iets gerelateerd aan de Deauville.
Ik kan het dan nooit laten om de vrager of een medeschrijver te attenderen op ons eigen forum hier.
Of men dan inderdaad hier dan te rade gaat, in het mooiste geval ook lid gaat worden...........ik zou dat wel eens willen weten.
(Het hoeft geen lepeltje op te leveren.)
Doen anderen onder ons dit ook? Dus 2 vragen die ik mezelf stel.
Mhg, FreBa
Stephan
Moto Guzzi Stelvio

Re: Doorverwijzen naar "ons forum".

Bericht door Stephan »

Zelf ben ik ook nogal eens op het motor-forum(.nl). Het verwijzen naar andere fora wordt daar door de moderators niet altijd gewaardeerd, merk ik. Al snel krijg je dan het verzoek om niet te spammen. Maar je bedoelt vast dit topic? Ik zet daar ook nogal eens stille hinten richting dit forum.
Leef en geniet nu, want het leven is geen generale repetitie. ;)
Koen
Honda Goldwing

Bericht door Koen »

Er is ook een Deauville-hyve. Ik zag dat Ed daar een tijdje geleden bij de berichtjes al wat verwijzingen naar dit forum had gepost, zelf verwijs ik ook wel 's hiernaartoe als mensen informatie zoeken.
Grtz! Koen
Afbeelding
Afbeelding
Frank
Honda ST1300
Contacteer:

Bericht door Frank »

Zelf spreek ik nogal eens mensen aan die een Deauville rijden en vertel ze over het forum en website.
Meestal kom ik ze tegen in een motorzaak of onderweg.

Ik heb laatst wat spulletjes te koop gezet van mij Deauville en de mensen die reageerde op de advertentie heb ik naar het forum/website verwezen en met succes. :up
Afbeelding

Een dag niet gereden, is een dag geen plezier gehad!
FreBa

Bericht door FreBa »

Dag,
Op het MF-forum komt ook nog wel eens een verongelijkte collega voorbij, die natuurlijk een onterechte bekeuring heeft opgelopen.
Die verwijs ik vaak naar www.flitsservice. nl net als de figuren die met drank op rijden.
Omdat ik zelf absoluut on- en a-technisch ben, ben ik altijd blij met tips op de diverse fora.
Vandaar dat ik mensen graag doorverwijs.
Als ik niet motorrijd, zit ik me te verplaatsen, letterlijk, in een Subaru. Ook op dat forum lees ik mee en soms schrijf ik iets. Via Vistaprint heb ik visitekaartjes laten maken (kostte toen niets: aanbieding) met een oproep om op dat forum te gaan kijken. Als ik in het wild een Sub zie staan, schuif ik een visitekaartje onder de ruitenwissers.
Als ik dit zo terug lees, eigenlijk wel een krankjoreme hobby om iedereen maar te helpen. Had wellicht dominee of wegenwachter moeten worden, dan werd ik er nog voor betaald ook!
Mhg, FreBa
Johan

Bericht door Johan »

Nope, doorverwijzen doe ik niet ongevraagd. Als iemand meer wil weten, wil ik weleens een hint geven, maar op MF is meestal ook voldoende kennis aanwezig.

Bovendien, zieltjes winnen hou ik niet van ;)
stxrider

Bericht door stxrider »

FreBa schreef:Dag,
Dagelijks lees ik mee op het Motorforum en soms schrijf ik ook mee.
Soms komen daar vragen voorbij over de Deauville of iets gerelateerd aan de Deauville.
Dit Topic heette: "Deauville rijders..... een beetje te algemeen.....
Overal kwamen her en der op het motorforum Topics over de Deauville!
Heb de beheerder verzocht of hij dat misschien veranderen in het " Honda Deauville Topic " Dan komen ( :roll: lijkt mij) alle reacties over de Deauville een beetje meer in 1 Topic. Men reageert eerder m.b.t. tot een model als er een speciaal topic voor is.

Ter info, ....... en nu heet het draadje ook zo Nu heet dit draadje " Honda Deauville Topic " op het motorforum ;) De teller staat nu op pagina 30. Duurt ff maar dan wordt het het "Honda Deauville Topic deel 2". :mrgreen:
Ed Vissers
Motorloos

Bericht door Ed Vissers »

De meeste mensen die daar schrijven en lezen weten van ons bestaan :)
Groetjes,

Ed

Spreuk: Geloof niet alles wat je denkt :lol:
Plaats reactie

Terug naar “Praatcafe”