Een jaar of anderhalf geleden had ik al een motorhok gemaakt (Versie 1.0) .. en die zag er zo uit .. (toen was die echter net gemaakt ..) maar inmiddels was het al flink verweerd .. het triplex wat er op zat en in de beits stond kon niet zo goed tegen weer en wind en begon al na een paar maanden te lekken ..

Nu we toch bezig waren om de tuin op te knappen heb ik besloten dat er ook maar een beter motorhok moest komen (Versie 2.0) .. eentje die beter bestand is tegen weer en wind .. en die beter oogt bij de schuur die er al staat .. .. bovendien heb ik hem iets smaller gemaakt (nu 1,35m breed van binnen, was 1,7m) .. de motor past er zo ook prima in en hebben we ook nog iets meer aan onze tuin .. het ronde dak is niet handig gebleken .. er liep toch veel water tussen hok en schuur waardoor het hout aan de kant toch ook altijd nat werd .. op het dak licht nu epdm rubber .. erg handig spul om je dak waterdicht te maken .. heb het oude frame gebruikt, want de balken waren nog prima en er nieuwe rabat delen tegen aan getimmerd . zie hier wat de noeste arbeid heeft opgeleverd ..

Moet er nog verlichting in maken .. zat al wel in de de oude schuur maar daar ben ik nu nog niet aan toe gekomen .. nog even wat ventilatie openingen in maken en hij moet nog in de beits gezet worden zodat ie meer bij de kleur van de schuur past.
Voor wie de rest van de foto's wil zien van de verbouwing van de tuin volg dan deze link (klik op de kleine foto's voor een vergroting).