...de VFR1200X Crosstourer: wat vind je ervan?

Prijsjes:
VFR1200X Crosstourer C-ABS € 15.999,00
VFR1200X Crosstourer DTC C-ABS € 17.199,00
Gelukkig hoefde dat van mijn vrouw niet, zelfs niet nadat ik tegen de bumper van een auto tot stilstand kwam (3 dagen voor ze beviel van onze tweede dochter). Al had ik het me op dat moment best kunnen voorstellen, maar ze had er geen problemen mee dat ik weer wilde gaan rijden.Hans van D schreef:Ze gaat niet achterop, laat staan zelf rijden. Ze zou het liefst zien, dat ik hem vandaag nog wegdoe. Zeker nadat mijn zoon een R6 totalloss heeft gereden.
Voor een motor zeker niet! Als je dan ook bedenkt dat die nieuwe parallel twins van Honda 1:28 zouden moeten lopen ga je je als ontwerper toch denk ik wel achter de oren krabben...BertG schreef:Volgens de eigen gegevens van Honda zou de V4 1:16 moeten halen.
We weten allemaal dat wat in de folder staat onder de meest gunstige of laboratoriumomstandigheden wordt gemeten en in de praktijk meestal niet gehaald wordt.
Als we uitgaan van het gemiddelde: 1:14 dan is het nog steeds niet echt fraai.
Nee hoor, wantikkieman schreef:Koen, je vergeet de aanschaf met restwaarde van de deauville.
Daarmee doelde ik uiteraard op de aanschafkosten en restwaardeKoen schreef:En dan hebben we het nog niet eens over de afschrijving
Dat lijkt mij niet want die is optioneel. Al kan ik uit de tekst van de test nergens opmaken of de testmotor mèt of zonder DTS was uitgerust.ikkieman schreef: Misschien is het de DTC die het em doet.