Allemaal nogmaals velen malen dank voor jullie steun!
Sinds vrijdag 23 maart mag ik officieel de weg op.
om 9.00u stond ik op de stoep bij het gemeentehuis om mijn rijbewijs af te halen.
ja hoor om 9.15 stond ik buiten met mijn rijbewijs

Ik kon het niet laten om zo snel mogelijk op mijn deauville te stappen en we zijn daarom ook rond 10.00u vertrokken op de motoren. Na een ritje van ogeveer een uurtje hebben we natuurlijk voor het eerst mijn motor aan een bekende laten zien met mij erop.
vanuit baarn a1--> afslag barneveld, richting terschuur--> voorthuizen-->Garderen--> ermelo.
Na een pauze zijn we geheel binnendoor naar Lisse gegaan.
Ermelo-->Bunschoten Spakenburg-->Baarn-->hilversum-->Vinkeveen--> richting aalsmeer, amsterdam enz (weet alle plaatsjes niet) met name langs vinkeveen over de N Wegen gereden!
We wilden tussendoor een pauze nemen maar wisten geen
We waren uiteindelijk in lisse rond 14.00u om vervolgens even op een terrasje wat te drinken en eten.Hierna hadden we gezellig een verjaardag.
De terug weg die dag hebben we de snelweg genomen over de a44,a4,a10,a1 om die avond weer thuis.
Het weekend hebben we alleen zondag de motoren naar de camping gereden om hier vevolgens onze tijd door te gaan brengen en om als uitvals basis te fungeren voor mooie tochten.Helaas moest ik hiervoor de techniekdag afzeggen maar die taart houden jullie tegoed

De dagen erna (ma-di-wo)heb ik voornamelijk woon werk verkeer gereden naar amersfoort (vanuit Terschuur).
Vandaag kort binnendoor, om vervolgens bij leusden de snelweg op te gaan richting Den hoorn/Schipluiden (NH)
Momenteel met de beentjes genieten in de caravan.
Door de drukte van mijn werk, de caravan zetten en het genieten van mijn motor was ik niet zo actief op het forum maar daar komt vanaf nu verandering in!!