, dus ik moet nog wat doen (of juist laten) om dat te halen.
, dus ik moet nog wat doen (of juist laten) om dat te halen.Geen rare fratsen uithalen is een van de dingen die ik me daarom heb voorgenomen

Bovendien gaat op je zadel klimmen vrij lastig met een corset om (voorzien van stalen frame), als overblijfseltje van m'n ongeval ruim twee jaar geleden). Ik heb dus ook nog 's een goede smoes

Maar ik rij liever saai en safe dan ruig en risicovol.

NSU max  CB 750  Deauville 650  Pan 1100 -st 1300 : Honda  nc750X dct
   NSU max  CB 750  Deauville 650  Pan 1100 -st 1300 : Honda  nc750X dct    )
) van de VRO weer naar boven kwamen.
 van de VRO weer naar boven kwamen. richting snelweg toen bij de oprit het verkeerslicht blijkbaar op rood sprong
  richting snelweg toen bij de oprit het verkeerslicht blijkbaar op rood sprong   . Ik zag het licht zelf niet omdat er een busje voor me reed. Deze reageerde vrij laat door vol op de rem te trappen
 . Ik zag het licht zelf niet omdat er een busje voor me reed. Deze reageerde vrij laat door vol op de rem te trappen   , waardoor ik werd genoodzaakt ook wat harder te remmen dan gepland.
 , waardoor ik werd genoodzaakt ook wat harder te remmen dan gepland.   Het wegdek was zeiknat van de regen dus spiegelglad.
 Het wegdek was zeiknat van de regen dus spiegelglad.  ), maar vrijwel direct daarna liet ik de boel weer los om "gedoseerd remmend"
 ), maar vrijwel direct daarna liet ik de boel weer los om "gedoseerd remmend" 

. De laatste S staat voor Stupid, net als in K.I.S.S. (Keep It Simple, Stupid)
 . De laatste S staat voor Stupid, net als in K.I.S.S. (Keep It Simple, Stupid)   
   (M.I.A.)
(M.I.A.)