leo
leo
Ik,Ineke, schrijf dit bericht. Leo is afgelopen vrijdag gevallen met zijn paard. Hij is met de traumaheli naar Groningen gebracht. Hij lag in coma, waar hij inmiddels uit is en ook van de beademing af. Al heeft hij nog wel zuurstofondersteuning. Hij heeft een dwarsleasie,maar omdat het niet gebroken is kan hij genezen al weten we niet hoe en hoe lang het gaat duren. We hopen op het beste. Ik hou jullie op de hoogte. Sorry dat ik dit moet berichten.
- Frank
- Honda ST1300
- Contacteer:
Re: leo
Beste Ineke,
Wat een vervelend nieuws. Ik hoop dat je ons op de hoogte houd over zijn gezondheid.
Ook jij heel veel sterkte, want voor jouw zal het zeker niet makkelijk zijn.
Doe de groeten aan Leo en nogmaals heel veel sterkte.
Wat een vervelend nieuws. Ik hoop dat je ons op de hoogte houd over zijn gezondheid.
Ook jij heel veel sterkte, want voor jouw zal het zeker niet makkelijk zijn.
Doe de groeten aan Leo en nogmaals heel veel sterkte.

Een dag niet gereden, is een dag geen plezier gehad!
- Koen
- Honda Goldwing
Ineke,
dit is niet het soort berichten wat we hier graag lezen uiteraard, maar wel bedankt dat je ons op de hoogte brengt. Ook van hieruit natuurlijk de hoop op een spoedig en volledig herstel van Leo. Veel sterkte ermee.
Misschien kun je hier het adres + kamernummer doorgeven van het ziekenhuis, zodat degenen die dat willen hem een kaartje kunnen sturen?
dit is niet het soort berichten wat we hier graag lezen uiteraard, maar wel bedankt dat je ons op de hoogte brengt. Ook van hieruit natuurlijk de hoop op een spoedig en volledig herstel van Leo. Veel sterkte ermee.
Misschien kun je hier het adres + kamernummer doorgeven van het ziekenhuis, zodat degenen die dat willen hem een kaartje kunnen sturen?
Grtz! Koen

- roelof
- Honda NT700V
ai dat is vervelend nieuws, ik wens leo een zeer spoedig en volledig herstel!! sterkte leo.
science flies you to the moon.
religion flies you into buildings!!
a deauville doesn´t fly!! but takes you to manny places!!
- Gerard (GTB)
- Honda NT650V
- Contacteer:
Veel sterkte "voor jullie allemaal" en beterschap voor Leo
Groetjes Gerard 

Pennant Red Metallic Honda Deauville NT650VX bj 1999

Pennant Red Metallic Honda Deauville NT650VX bj 1999
Dag Ineke,...,wat een tegenslag!zo zie je maar weer:het ligt niet aan het aantal PK's wat je beteugelt om ongelukkig terecht te komen.
Ik hoop van ganser harte,dat jullie hier met z'n beiden goed bovenop komen en dat er binnen afzienbare tijd toch weer van 1 of meerdere PK's gebruik gemaakt kan worden.
Doe LEO de groeten en laat hem weten dat we met z'n allen met jullie meeleven.
Een hartelijke groet vanuit het Emmense van jouke en sonja .
Ik hoop van ganser harte,dat jullie hier met z'n beiden goed bovenop komen en dat er binnen afzienbare tijd toch weer van 1 of meerdere PK's gebruik gemaakt kan worden.
Doe LEO de groeten en laat hem weten dat we met z'n allen met jullie meeleven.
Een hartelijke groet vanuit het Emmense van jouke en sonja .
-
- BMW R1150RT
Heel veel beterschap gewenst voor Leo. Jij ook heel veel sterkte hiermee Ineke.
Time flies when I drive my Honda Deauville.
- Hans van D
- Motorloos
Ineke, dat was ongetwijfeld erg schrikken. Ik hoop dat Leo weer snel van de beademing af is en snel opknapt.
Niet alleen Leo maar ook jij sterkte gwenst.
Niet alleen Leo maar ook jij sterkte gwenst.
Groeten,
Hans
Ik reed op een groene NT650V van 2002.
Hans
-
- Triumph Trophy SE
Jeetje zeg! Da's even schrikken. Sterkte jullie beiden in deze taaie tijd. Hopelijk komt het allemaal goed en gaat het herstel voorspoedig. Wat ongelofelijk naar om te lezen.
I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places.
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
-
- Honda ST1300
- Contacteer:

PS graag zo af een toe een update. Samen kan je meer.
Succes.

Honda ST1300. Het is een blauwe
Daarvoor Yamaha XV535 crème
Yamaha Diversion 700 rood
Honda Deauville 650 grijs
Honda Deauville 700 grijs
Daarvoor Yamaha XV535 crème
Yamaha Diversion 700 rood
Honda Deauville 650 grijs
Honda Deauville 700 grijs
-
- Motorloos
Ineke,
wat een tegenslag. We hopen dat Leo snel en volledig herstelt. Wens hem het beste van ons.
Veel sterkte.
wat een tegenslag. We hopen dat Leo snel en volledig herstelt. Wens hem het beste van ons.
Veel sterkte.
Groetjes,
Ed
Spreuk: Geloof niet alles wat je denkt
Ed
Spreuk: Geloof niet alles wat je denkt

We zijn nu een week verder. Leo ligt nog in het UMCG. Zijn nek is toch gebroken, maar het is een stabiele breuk, waardoor hij nu mag zitten eten drinken ed.
Gister is hij in een stoel getakeld en heeft daar een uur ingezeten. Zwaar maar toch weer een stap vooruit.
Leo voelt alles in zijn lichaam, maar kan nagenoeg niets bewegen. Elke dag gaat het iets beter en dmv therapie leert hij wat hij wel kan en proberen ze er meer uit te halen. Een lange weg te gaan, maar we zijn positief.
Ik laat Leo jullie berichten allemaal lezen en natuurlijk lees ik de kaarten voor en dat doet hem erg goed.
Binnenkort zal hij naar het Beatrixoord gaan voor revalidatie en dan zien we wel weer verder.
Ons leven staat zoals jullie begrijpen volledig op zijn kop, maar zo positief als Leo is mag menigeen een voorbeeld aan nemen.
Ik hou jullie op de hoogte, groet Ineke
Gister is hij in een stoel getakeld en heeft daar een uur ingezeten. Zwaar maar toch weer een stap vooruit.
Leo voelt alles in zijn lichaam, maar kan nagenoeg niets bewegen. Elke dag gaat het iets beter en dmv therapie leert hij wat hij wel kan en proberen ze er meer uit te halen. Een lange weg te gaan, maar we zijn positief.
Ik laat Leo jullie berichten allemaal lezen en natuurlijk lees ik de kaarten voor en dat doet hem erg goed.
Binnenkort zal hij naar het Beatrixoord gaan voor revalidatie en dan zien we wel weer verder.
Ons leven staat zoals jullie begrijpen volledig op zijn kop, maar zo positief als Leo is mag menigeen een voorbeeld aan nemen.
Ik hou jullie op de hoogte, groet Ineke
- roelof
- Honda NT700V
ik hoop echt dat het snel beter gaat zeg!!
nou ja ik hoop dat het krijgen van alle kaartjes en de vele wensen via hier een beetje meehelpen aan het herstel van leo.
laat je ons ook weten waar hij zit straks in beatrixoord? voor de volgende lading kaartjes en eventueel bezoek?

nou ja ik hoop dat het krijgen van alle kaartjes en de vele wensen via hier een beetje meehelpen aan het herstel van leo.
laat je ons ook weten waar hij zit straks in beatrixoord? voor de volgende lading kaartjes en eventueel bezoek?

science flies you to the moon.
- Hans van D
- Motorloos
Hallo Leo en Ineke,
Ik begrijp dat Leo's nekbreuk nog erger had kunnen zijn. Dat is dan gelukkig niet gebeurd. Dat het jullie leven volledig op z'n kop heeft gezet, is natuurlijk logisch. Van het ene op het andere moment kan je niets meer en ben je afhankelijk van anderen.
Het is wel goed te horen dat Leo positief is. Dat lijkt met de beste houding, al zal dat natuurlijk niet altijd meevallen.
Leo, sterkte en ik hoop dat de revalidatie snel de goede kant opgaat.
Ik begrijp dat Leo's nekbreuk nog erger had kunnen zijn. Dat is dan gelukkig niet gebeurd. Dat het jullie leven volledig op z'n kop heeft gezet, is natuurlijk logisch. Van het ene op het andere moment kan je niets meer en ben je afhankelijk van anderen.
Het is wel goed te horen dat Leo positief is. Dat lijkt met de beste houding, al zal dat natuurlijk niet altijd meevallen.
Leo, sterkte en ik hoop dat de revalidatie snel de goede kant opgaat.
Groeten,
Hans
Hans
- lexter
Hallo Ineke,
Ben net terug van vakantie, en lees het dus nu net pas....
Ik wens jullie van harte beterschap en een spoedig herstel.
Het had ook erger kunnen aflopen, gelukkig zien ook jullie het positief in, en dat geeft ook ons goede moed!
Groet,
Alex
Ben net terug van vakantie, en lees het dus nu net pas....
Ik wens jullie van harte beterschap en een spoedig herstel.
Het had ook erger kunnen aflopen, gelukkig zien ook jullie het positief in, en dat geeft ook ons goede moed!
Groet,
Alex
12-03-2021 Black Gloss - 2009 Honda NT 700 V Deauville
16-10-2024 Black Gloss - 2020 Honda Forza 300
'Four wheels move the body.....Two wheels move the soul....'
16-10-2024 Black Gloss - 2020 Honda Forza 300
'Four wheels move the body.....Two wheels move the soul....'