leo
Re: leo
Update van Leo
Leo heeft vandaag voor het eerst gestaan, weliswaar met veel hulp, maar hij stond op zijn eigen benen.
Zo heeft hij iedere dag een verrassing voor mij.
Komende dinsdag mag hij naar Beatrixoord voor revalidatie.
Ben benieuwd hoe ver hij komt met genezing.
Zijn polsen en handen doen nog niets, en toch ook daar zit iedere dag( zij het klein) verbetering in.
Vanavond was hij doodop van de hele dag, maar wat zal hij lekker slapen.
Ik hou jullie op de hoogte.
Oh ja, komende zaterdag is hij jarig en kaartjes doen hem erg goed (dit is geen stille hint hoor).
Groetjes Ineke
Leo heeft vandaag voor het eerst gestaan, weliswaar met veel hulp, maar hij stond op zijn eigen benen.
Zo heeft hij iedere dag een verrassing voor mij.
Komende dinsdag mag hij naar Beatrixoord voor revalidatie.
Ben benieuwd hoe ver hij komt met genezing.
Zijn polsen en handen doen nog niets, en toch ook daar zit iedere dag( zij het klein) verbetering in.
Vanavond was hij doodop van de hele dag, maar wat zal hij lekker slapen.
Ik hou jullie op de hoogte.
Oh ja, komende zaterdag is hij jarig en kaartjes doen hem erg goed (dit is geen stille hint hoor).
Groetjes Ineke
-
- Honda ST1300
- Contacteer:
Leo,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Veel succes met het herstel. Elke dag een klein stapje betekend dat je vooruit gaat.
Kaart heb je als het goed is gekregen. Als je wordt verplaatst graag een update (zowiezo).
Succes en bij de smilies staat geen boeket dus
maar geniet van elke dag.

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Veel succes met het herstel. Elke dag een klein stapje betekend dat je vooruit gaat.
Kaart heb je als het goed is gekregen. Als je wordt verplaatst graag een update (zowiezo).
Succes en bij de smilies staat geen boeket dus

Honda ST1300. Het is een blauwe
Daarvoor Yamaha XV535 crème
Yamaha Diversion 700 rood
Honda Deauville 650 grijs
Honda Deauville 700 grijs
- Hans van D
- Motorloos
Hoi Leo,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Het begin is er. Ik hoop dat het (misschien naar je zin niet vlug genoeg) nu toch steeds beter gaat.
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Het begin is er. Ik hoop dat het (misschien naar je zin niet vlug genoeg) nu toch steeds beter gaat.
Groeten,
Hans
Ik reed op een groene NT650V van 2002.
Hans
- takeldoos
- Honda ST1300
Leo, ondanks dat je behoorlijk in de lappenmand zit, wensen we je naast een voorspoedig herstel toch ook een goede verjaardag toe!
Heel veel succes met revalideren!
Groeten van Dolf en Cora

Heel veel succes met revalideren!
Groeten van Dolf en Cora

ik heb ze nog steeds alle 5 op een rij , ze werken alleen in ploegendiensten
- Gerard (GTB)
- Honda NT650V
- Contacteer:
Leo,
Het is een moeilijke tijd, maar toch van harte gefeliciteerd
Het is een moeilijke tijd, maar toch van harte gefeliciteerd
Groetjes Gerard 

Pennant Red Metallic Honda Deauville NT650VX bj 1999

Pennant Red Metallic Honda Deauville NT650VX bj 1999
Update van leo.
hij gaat iedere dag een stapje vooruit. Hij heeft inmiddels gestaan. Wel met hulp maar toch. Verjaardag was overweldigend. Morgen zou hij naar t gestoord. Maar doordat daar een bacterie is is het nog even uitgesteld.
De kaartjes die hij van iedereen krijgt doen hem erg goed. Hij is een echte doorzetter en hij vecht voor het beste resultaat. Dank jullie wel voor de kaarten en ik laat snel weer iets van me horen. Groet ineke
hij gaat iedere dag een stapje vooruit. Hij heeft inmiddels gestaan. Wel met hulp maar toch. Verjaardag was overweldigend. Morgen zou hij naar t gestoord. Maar doordat daar een bacterie is is het nog even uitgesteld.
De kaartjes die hij van iedereen krijgt doen hem erg goed. Hij is een echte doorzetter en hij vecht voor het beste resultaat. Dank jullie wel voor de kaarten en ik laat snel weer iets van me horen. Groet ineke
- roelof
- Honda NT700V
jammer leo!! ik was vandaag in haren om even te kijken hoe het met je ging.
maar ik was een week te vroeg!! de afdeling waar leo moet revalideren had last van een bacterie.
daardoor was voor leo het risico te groot en blijft hij nog even een weekje langer in het ziekenhuis.
had het wel leuk gevonden om kennis te maken met leo , nu moet leo het doen met het kaartje
maar ik was een week te vroeg!! de afdeling waar leo moet revalideren had last van een bacterie.
daardoor was voor leo het risico te groot en blijft hij nog even een weekje langer in het ziekenhuis.
had het wel leuk gevonden om kennis te maken met leo , nu moet leo het doen met het kaartje

science flies you to the moon.
religion flies you into buildings!!
a deauville doesn´t fly!! but takes you to manny places!!
religion flies you into buildings!!
a deauville doesn´t fly!! but takes you to manny places!!
Zondag 16 september Leo ligt nog in het ziekenhuis maar woensdag mag hij naar het beatrixoord. En ja hij loopt. Een hoeft hem een beetje in evenwicht houden maar hoofdzakelijk loopt hij alleen. Zijn armen en handen doen het helaas nog niet zo goed,maar hij doet vreselijk zijn best.ik ben ontzettend trots op hem.
Zijn humeur is erg goed evenals zijn grappen. Hij geniet van zijn vorderingen en zo langzamerhand beginnen we weer wat plannen te maken. Al zijn we realistisch dat het nog wel even gaat duren.
De kaarten en berichten die hij allemaal krijgt doen hem erg goed. Iedere dag kijkt hij er naar en wordt er vrolijk van. Bedankt iedereen dus.
Zijn humeur is erg goed evenals zijn grappen. Hij geniet van zijn vorderingen en zo langzamerhand beginnen we weer wat plannen te maken. Al zijn we realistisch dat het nog wel even gaat duren.
De kaarten en berichten die hij allemaal krijgt doen hem erg goed. Iedere dag kijkt hij er naar en wordt er vrolijk van. Bedankt iedereen dus.
-
- BMW R1150RT
In een ander topic hier al iets over gemeld, maar nu even bij het juiste topic.
Omdat ik niet zover van Groningen woon heb ik, een bezoekje gebracht bij Leo in het UMCG. Ineke was er ook, en we hebben met elkaar een gezellige, mooie, en serieuze gesprekken met elkaar gehad. Ik heb gezien dat Leo in een fighting spirit is om zo spoedig mogelijk te herstellen van zijn ongeval. Voor mij was het ook een gelegenheid hun wat beter te leren kennen.
Verder heb ik ze wat foto's laten zien van de Zuiderzee Ballade Route, en van de Herfstrit in de Eifel. Zoals hier al eerder vermeld gaat Leo morgen naar Beatrixoord in Haren voor verdere revalidatie.
Omdat ik niet zover van Groningen woon heb ik, een bezoekje gebracht bij Leo in het UMCG. Ineke was er ook, en we hebben met elkaar een gezellige, mooie, en serieuze gesprekken met elkaar gehad. Ik heb gezien dat Leo in een fighting spirit is om zo spoedig mogelijk te herstellen van zijn ongeval. Voor mij was het ook een gelegenheid hun wat beter te leren kennen.
Verder heb ik ze wat foto's laten zien van de Zuiderzee Ballade Route, en van de Herfstrit in de Eifel. Zoals hier al eerder vermeld gaat Leo morgen naar Beatrixoord in Haren voor verdere revalidatie.
Time flies when I drive my Honda Deauville.
- Frank
- Honda ST1300
- Contacteer:
-
- Honda ST1300
- Contacteer:
Is er ook een nieuw adres bekend? Doe hem de groeten en een goed weekend gewenst.

Honda ST1300. Het is een blauwe
Hoi allemaal.Ik ben dit weekend heerlijk naarhuis geweest.
mijn zus kwam langs. heeft heerlijk indisch gekookt.mijn jongste broer uit blaricum rook het daar en kwam ook mee eten.
het was super gezellig.
helaas was het weekend snel om, want ik moest m om 8 uur weer melden voor weer een drukke therapie week.
het gaat steeds beter met me. ik kan kleine stukjes alleen lopen, maar mijn handen gaan heel langzaam maar verbeteren iedere dag.
groet leoen ineke
mijn zus kwam langs. heeft heerlijk indisch gekookt.mijn jongste broer uit blaricum rook het daar en kwam ook mee eten.
het was super gezellig.
helaas was het weekend snel om, want ik moest m om 8 uur weer melden voor weer een drukke therapie week.
het gaat steeds beter met me. ik kan kleine stukjes alleen lopen, maar mijn handen gaan heel langzaam maar verbeteren iedere dag.
groet leoen ineke
- Frank
- Honda ST1300
- Contacteer:
- Hans van D
- Motorloos
Goed te lezen, dat er vooruitgang is, Leo. Succes met je verdere revalidatie.
Groeten,
Hans
Hans