groetjes dolf
Hoi Dolf, welke spulletjes heb je gekocht joh ?takeldoos schreef:ik heb net een radio met speaker,s etc aangeschaft voor op de motor nou nog inbouwen![]()
groetjes dolf
Anders ik wel.Frank schreef:Ja Dolf, ben ook wel benieuwd!
Yep. En met 20% korting op bepaalde aankopen blijft het toch nog leuk.jack-f schreef: Een hobby mag geld kosten zeggen ze.
Wanneer komt je motorpak met centrale verwarming ??m@rcel schreef:Sinterklaas was mij gunstig gezind (ongelofelijk, maar echt waar) dus vandaag het gekregen geld maar eens "stukgeslagen" (rare term eigenlijk).
Vandaag dus elektrisch verwarmbare handschoenen gekocht (bij Motoport met een 20% korting sticker).
Van Gerbing, met een draadje, instelbaar op 4 standen.
Er kunnen echter ook accu's in. Deze zijn echter nogal prijzig.
Nu nog even aansluiten.
Verder nog spullen voor een grote beurt (motorolie, lucht- en oliefilter, bougies).
Ik ga siliconenslang in de voering van mijn pak weven. Dat sluit ik aan op de radiator. Pompje ertussen en een thermodinges en gáán. Naar voorbeeld van Guust Flater.Geert schreef:Wanneer komt je motorpak met centrale verwarming ??
Eerste punt op de agenda van de volgende redactievergaderingHans V. schreef: (Mag dat eigenlijk wel; als HDC Magazine redacteur vreemdgaan bij een ander blad?)