Al jong begonnen om allerlei zaken mee te nemen.
Op de fiets: balen hooi en stro voor knaagvee
Niets op mijn motor maar met een auto.
Volvo 245 (stationcar) met imperiaal: stapel geschaafde en geschuurde kastplanken (

niet remmen want dan ligt het tot 20 meter verder in het plantsoen)
Datsun 100A: een steigerpijp van ruim 6 meter lang

vastgemaakt aan de trekhaak en trekoog (dus onder de auto door)
Suzuki minibusje: 5 elementen van 20 cm dik, 1,2 meter breed en 6 meter lang, dus ruim7 m3 PS (tempex) op het dak. (bij stoplichten wel even door open zijraam kijken of het licht boven de weg al groen wordt en voorzichtig bij harde zijwind)
Besteleend 2CV met een imperiaal zo lang en breed als de wagen: 2 hardhouten planken van 30 cm breed en 7 meter lang (even uitkijken

bij bochten dat je niet achter een paal blijft hangen)
Dezelfde besteleend: met bouwkeet erachter en het dak van de eend vol, de eend ook vol en de keetwagen ook vol (gemiddelde snelheid iets sneller dan met een fiets)
Nissan bestelbusje: in de éénassige aanhanger 3/4 m3 beton + 1800 kg. Max gewicht voor aanhanger = 750 kg.

Nooit een prent gekregen van oom agent

Honda ST1300. Het is een blauwe
Daarvoor Yamaha XV535 crème
Yamaha Diversion 700 rood
Honda Deauville 650 grijs
Honda Deauville 700 grijs