niet zo negatief,je ziet nu alleen maar beren op de weg.
ik heb elke dag met motoren te maken,diesel,benzine van 5pk tot 10.000 pk,het is gewoon dat de fabriek aan bepaalde emisie eisen moet voldoen willen ze een bepaald type op de weg willen krijgen
de redenen dat ze ze niet meer maken was dat er weinig vraag naar was,en dat de machine die ze maakte kapot ging,dit klopt heb hier een mail overgehad uit amerika.
snoek motoren (honda dealer) heeft dit echter weer opgepakt omdat het de machine gewoon sterk verbeterd!.
de motoren van tegenwoordig worden te veel geknepen!maar men vergeet dat het nog steeds een uitvinding uit geloof ik 1895 is,een motor slijt en zal met de tijd iets meer brandstof/lucht etc nodig hebben om beter te kunnen fuctioneren echter wordt dit tegenwoordig helemaal dichtgetimmerd,wat eigenlijk gewoon stom is
de motoren van tegenwoordig slippen gewoon dicht,waardoor ze slechter gaan draaien,minder gaan presteren ,slechte verbranding etc etc
ik gooi er vaak veel troep vanaf klepjes,sensoren,egr kleppen want wie gaat er nou uitlaat gassen, verbrande troep weer terug de motor inblazen??
(de inlaat poorten,kleppen etc je wilt niet weten wat ik dagelijks tegenkom zien er vaak niet meer uit!! )daardoor lopen ze stukken mooier en heb ik eigenlijk totaal geen problemen met slecht trekken,stotteren,inhouden,hoog benzineverbruik etc etc waar de meeste mensen over klagen.
maar goed,ik ga er mee verder om er een nog betere en fijnere machine van de maken