Beste Deauvillers
Om gezondheid redenen mag ik geen motor meer rijden terwijl ik in 2012 een hele mooie NT 700 heb gekocht. Nu moet hij dus met heel veel pijn in het hart weg maar waar kan ik hem het best aan gaan bieden/verkopen. Heb hem hier wel in de market gezet maar misschien hebben jullie tips waar ik hem nog meer aan zou kunnen bieden. Vind marktplaats niet zo'n beste optie maar misschien kennen jullie ook andere sites. Vind het zonde als de motor maar blijft staan en heb zelf weinig ervaring met verkopen.
Tips voor verkoop
- jack-f
- Kawasaki Vulcan
Re: Tips voor verkoop
Ik heb indertijd mijn Piaggio MP3 als consignatie motor via Motoport laten verkopen. Rekenen uiteraard wel provisie maar je hebt met potentiele kopers verder geen kontakt en ook met de uiteindelijke koper niet.
Kawasaki Vulcan S Sport LT.
Misschien is dat via motoport wel een optie. Weet je wat ze ongeveer aan provisie rekenen?
- jack-f
- Kawasaki Vulcan
Was zo'n 8 % van de verkoopprijs die je zelf kan/mag bepalen. 

Kawasaki Vulcan S Sport LT.
Je zou de motor op marktplaats kunnen zetten.
Dan krijg je in ieder geval meer voor dan bij een dealer.
Dan krijg je in ieder geval meer voor dan bij een dealer.
Mijn motor heb ik via Marktplaats aangeschaft en is voor mij als koper en ik denk ook voor de verkoper, prima verlopen.
De 8% die je bij Motorport af moet staan, geeft je op Marktplaats ruimte om met een extra aantrekkelijke prijs te komen en er zelf toch meer aan over te houden.
De 8% die je bij Motorport af moet staan, geeft je op Marktplaats ruimte om met een extra aantrekkelijke prijs te komen en er zelf toch meer aan over te houden.