Binnenkort trotse eigenaar van een Bordeauxrode(weet de originele kleurnaam niet)NT650V van 2000 met 80K op de teller.
Na wat rondvragen bij verschillende 'kenners'(o.a Peter Smetsers en Ton de Jong van Hemo)bleek mijn twijfel rondom het cardan gelukkig onterecht.
Jullie hebben wel de groeten van Peter trouwens

Hij is voorzien van diffusers boven en onder(resp. handen en voeten)en een hoge kuipruit.
Heeft een Motad RVS uitlaat die ook klinkt als een RVS uitlaat

De huidige eigenaar, en dat stelde me ook enigszins gerust, is monteur bij een bekende keten en zet er voor mij alvast stuurverhogers op.
De kuipruit wil ik vervangen ivm craquelévorming wat mij stoort, ja, ik ben een zeikerd

Wat ik nog wil monteren is handvatverwarming, iemand toevallig bekend met het setje van Oxford??
Een topkoffer, plaat van originele topkoffer zit er nog op, helaas de koffer niet....
Met de tijd ook eens uitkijken naar een ander comfortabeler zadel, originele zadel is overigens als nieuw dus daar ligt het niet aan.
Wellicht kan ik de verkoper overhalen om hem naar mijn huis te rijden gezien ik nog niet in het bezit ben van het befaamde A'tje.
Temeer reden om extra mijn best te doen zodat ik er snel zelf mee op pad kan.