Examens

Lekker kletsen over allerlei onderwerpen en ook over motor rijden
Ingrid
BMW R1200RT

Examens

Bericht door Ingrid »

Reactie op een vraag van Ben
Ben,

Nee, weer niet. De examinator werkte al op mijn zenuwen door mijn leeftijd eens extra te benadrukken. Ik zal oma eens laten zweten. 's Morgens om 9.30 uur alle 12 kunsten naar volle tevredenheid van de instructeur. 65 km enkele reis naar Beverwijk. Als dit het AVD was, ook geslaagd. De rijschoolhouder riep al: Zodra je het AVB binnen hebt, vraag ik meteen het AVD aan. (Ik riep nog: Dat wordt ergens in 2015. Nee joh, riep hij weer.)
Dat ik nu voor de bijl ging, heb ik echt niet verdiend. Dingen die goed gingen 2 keer laten doen. Dat soort geintjes. Het is hem gelukt mij te laten zweten en zakken.
Een dag chagrijnig geweest. Eigenlijk zonde van de tijd.

Voor het AVB zakken stelt eigenlijk niet veel voor. Met een artrose knie rondlopen en rug patiënt zijn en een vrouw hebben met bekkeninstabiliteit op zo' n jonge leeftijd. Daar ben je klaar mee.
Laatst gewijzigd door Ed Vissers op 24 sep 2014, 16:31, 4 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote ingevoegd
Mijn werk is mijn verslaving waar iedereen beter van wordt.
FreBa

Re: Hobby's naast het motorrijden.

Bericht door FreBa »

Ai, dat is heel erg jammer.
Ik had je dat zo graag gegund.
Ik hoop, dat je wel weer opgaat voor een nieuwe poging.
FreBa

Bericht door FreBa »

Mijn ervaring was geheel anders: ik was 65 jaar toen ik examen voor A deed. De examinator vertelde me, dat ik weliswaar niet zijn oudste kandidaat was, echter wel van dit jaar.
Kijk, zo kan het ook.
Het zijn niet allen hufters.
Ingrid
BMW R1200RT

Bericht door Ingrid »

Uiteraard ga ik net zo lang door tot ik het roze kaartje heb. Vervolgens vul ik beide koffers af met Bossche bollen bij de eerste toertocht waaraan ik heel graag deelneem om het te vieren. Mijn instructeur zei dat oudere mensen op een examen evenveel kansen hebben als jonge mensen. Behalve bij deze hufter dan. Dat zakken voelt alsof je in je blote kont op de dam staat.
Halverwege mijn aanloopje om de snelheid te bepalen met gas en remdruk moest ik stoppen. Uitgerekend op dat moment mocht een andere kandidaat het achtje eerst maken tussen mijn pylonen. Stom natuurlijk. Ik had moeten omdraaien om mijn aanloopje te claimen. Dat benul heb je dan niet als je gespannen bent. Waarom? Er waren genoeg plekken op die denkbeeldige acht te maken.
Bij de uitwijkoefening stonden 3 rijen waar die uitwijkoefening gedaan kon worden. Hij liep naar welke van de drie??? en begon al te zwaaien dat ik moest komen. Er stonden meer motoren opgesteld. Dus ik ga in een flauwe bocht naar links om vaart te maken voor de links opgestelde uitwijk oefening. Rechts van de uitwijkoefeningen stonden de pylonen voor de precisiestop. Natuurlijk moest ik de meest rechtse, vlak langs de afrastering van het terrein. Bij de snelle slalom. Ik weet het nog niet waarom ik die 2 keer moest doen. De verklaring waarom ik gezakt was: Hij vond de precisiestop niet vloeiend genoeg. Ik sta exact voor het poortje stil en land op mijn rechtervoet in de 1e versnelling en ja het kan mooier. Bij het achtje niet mooi genoeg afgeschuind. Ja het kon spannender. Zonder examenvrees ga ik met de stepjes aan de grond. Zo heeft hij dan 3 fouten bij elkaar weten te schrapen.

Elke keer als ik op die rode raket spring, geniet ik al met volle teugen. Dus dat rijbewijs is mij veel waard.
Bennos

Bericht door Bennos »

Getver, dat is vervelend!!
Denk je werkelijk dat het met opzet is gedaan?
Als je dat goed kunt onderbouwen moet je een klacht indienen.....

Vwb de klachten, daar leer je mee leven, ben ook niet zielig ofzo;-)
Wat mijn vrouw heeft is bevallings/zwangerschaps gerelateerd en heeft niets met leeftijd te maken.
Als het goed is gaat het ooit over....
Bennos

Bericht door Bennos »

Volgens mij behoort een CBR examinator onpartijdig en al helemaal niet bevooroordeeld te zijn hoor....
Zijn ze dat op een of andere manier wel dan zijn het floeperts.

Het terrein waar ik AVB examen deed was zo'n zelfde terrein, ook redelijk onoverzichtelijk maar wel duidelijk wat er moest gebeuren, de pionnetjes hadden allemaal een andere kleur(per oefening)dus dat was meer dan duidelijk.
2 fouten per cluster is helaas gezakt, ik verpestte de langzame slalom 2 keer maar dat was dan ook de enige gelukkig....
Toen ik te horen kreeg dat ik geslaagd was zei de examinator, 3x is scheepsrecht dus probeer het nog maar een keer(voor de lol)en toen lukte het weer niet :tg
FreBa

Re: Hobby's naast het motorrijden *

Bericht door FreBa »

In mijn werkzame leven !!! heb ik ontzettend veel examens afgenomen.
Vroeger werd je afgerekend op fouten, soms vroeg de examinator dan nog even lekker door .In het begin liep je mee met een oudere examinator, zodat je zag hoe het moest.
In mijn tijd werd je door de directeur en oudere collega's wel verteld, dat je moest vaststellen wat de kandidaat WEL kon, WEL in zijn mars had, WEL de stof beheerste.
Dat is een andere benadering.
Ik hoop dat Ingrid een volgende keer zo'n examinator treft.
Ingrid
BMW R1200RT

Re: Hobby's naast het motorrijden *

Bericht door Ingrid »

Bedankt, dat is een hart onder de riem!

Toen ik in het onderwijs werkzaam was, ik ben blijkbaar van de oude stempel, achtte ik het mijn plicht en uitdaging er achter te komen waar de leerlingen wel toe in staat waren. Pas dan weet je als leerkracht, waar nog wat te schaven valt. Als een leerling iets niet begreep, was die leerling niet dom, maar had ik het hem of haar anders moeten uitleggen. Mijn werk was mijn hobby. Helaas een veel te korte carriere a.g.v. van destijds de HOS nota. (Herstructurering onderwijs salarissen. Last in first out met huis en hypotheek. Als een speer omscholen. Assurantie B halen en gas erop.

23-10 om 12.15 uur hoop ik de gewenste examinator te treffen in Beverwijk. Zojuist mijn rijschool aan de telefoon gehad. Morgen moet ik hem bellen om de generale repetities voorafgaand in te plannen. Om putdeksels snoeren tot de blauwe walm van die XJ6 af komt en de precisiestop zodanig dat ik met het voorwiel net niet een luciferhoutje raak. Geheel off topic is dit niet, omdat een hobby, zeg maar passie zweefvliegen was. Veel te duur voor mij geworden. Het alternatief voor dat zweefvliegen is voor mij dat motorrijden voor meer dan 100%.
Laatst gewijzigd door Ed Vissers op 24 sep 2014, 16:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Inhoud aangepast
Bennos

Re: Examens

Bericht door Bennos »

Ingrid, die generale repetitie, is die nog wel nodig vraag ik me af?
Kost je toch elke keer onnodig veel geld zo, en als je weet dat je het kunt.....

Bij mijn AVB examen bracht mijn instructeur ons maar 1 les in rekening terwijl we, alles bij elkaar inclusief heen- en terugrijden en nog wat oefenen, toch bijna 3 uur zoet waren.
PtrO
Honda NT650V

Bericht door PtrO »

Leuk en goed bedacht, zo'n afgesplitst topic voor examens. Kunnen we hier verder tokkelen en sprokkelen.

Wanneer je de kunde al in je hebt maar niet lukt; helpt het misschien om tijdens een AVB les, alleen als proefexamen te doen. Je instructeur wordt dan die stoïcijnse strengkijkende CBR examinator :twisted: en laat je pas na de 7 oefeningen met eventuele herkansing, weten (ook in gedrag/blik) of je geslaagd zou zijn.

Verder, wanneer je houdt van (in)lezen - en dat denk ik wel :) - , kan het handig zijn dat je de RijProcedure-A leest. In dat leuke boekwerk (ook als App verkrijgbaar) staat precies hoe en op grond waarvan je (AVB/D) wordt geëxamineerd.
Wanneer je in het leswerk hebt gezeten, weet je dat (ook CBR) examinatoren mensen zijn die graag (echt waar !!) kandidaten zien slagen mits zij daartoe voldoende geschikt zijn.... Ik snap heel goed de frustratie maar zoek de verbetering van je eigen kunnen in jezelf.

Maak je verder niet te druk om alle hints en tips, en pak datgene eruit dat voor jou werkt. Wanneer een oefening niet 100% OK is, vraag 's aan je instructeur om die oefening exact (of extremer) op jouw foute wijze voor te doen terwijl jij dus kijkt en/of achterop zit. Er ging mij een wereld open toen ik tijdens een AVD achter de instructeur reed, die reed zoals ik reed.

Wanneer er maar 1 oefening structureel fout gaat, laat die dan gewoon verder zitten, je mag immers een fout in een cluster hebben.

Tijdens m'n AVB, ging vreemd genoeg ineens mijn precisiestop fout. Ondanks dat ik op de mm precies stopte, in z'n één met voet aan de grond etc.etc. Hij de examinator had (ter)echt goed gezien dat ik (sneaky) wat schoksgewijs afremde om exact goed uit te komen en .... dat is dus niet gelijkmatig afremmen. Waarom ik ineens haaks in mm's op het lijntje wilde stoppen dan zeg wat genoeglijke cm's er voor, snap ik nu nog steeds niet. Er staat nergens een harde maat, het gaat slechts om de uitvoering en niet wat je blits allemaal kan.

Inzake (onvoldoende) afschuinen is dat altijd een lastige voor mijn gevoel. In je beleving kan je echt niet schuiner met bij wijze ook al de achterstepjes vol aan de grond maar op je AVB zal die sch(r)aapactie er dan meer hebben uitgezien als blits GhymKana gooi/smijtwerk. Knap & spannend maar niet vloeiend zoals simpel wordt/werd gevraagd.

Je moet natuurlijk geen krappe 4m bochtjes gaan (proberen te) draaien op je examens wanneer 6 meter wordt gevraagd of naast je motor hangend te gaan slalommen. Oefenen op marge is natuurlijk goed wanneer je twijfels hebt over je kunnen maar op je examen ga je netjes voor 100% zeker.

Suc6.
2016 <<< Links en Rechts doet wat met je hersenen >>>
__ Afbeelding (Deauville) Afbeelding (Diversion) __
2015 *** Het was altijd geweldig mooi om weer te gaan ***
Ingrid
BMW R1200RT

Bericht door Ingrid »

Ter voorbereiding op het examen op 23-10.
1. Omdat ik voor het laatst gereden heb op 19-09 en pas weer de eerste kans om op de motor te kruipen 17-10 is, op 17-10 niet alle 12 verrichtingen, maar flink inslijten van de verrichtingen waarvan ik zelf denk dat die nog niet routinematig genoeg gaan. Precisiestop, vertragingsoefening en de denkbeeldige acht. En houd die snelheid constant.
2. Op 21-10 komt daar de U bocht naar rechts bij.
3. Op 22-10 alle 12
4. Op 23-10 naar Beverwijk op de motorfiets. Dat is 65 km genieten. In Beverwijk op een terrein in de buurt van die van het CBR nog een uurtje voor het gevoel. Ruim op tijd op het CBR terrein aankomen. En met mijn haar in een gevlochten staart op examen. Dat wordt ook mijn Deauvillelook. Het gewapper van die pijlen onder de helm uit, levert een grote klittenbos op. Hoe doen trouwens de Deauvillevrouwen met lang haar, hun haar?

Het kost een paar centen, maar daar betaal je dan ook voor.

Ondertussen de strategie goed overdenken van hoe kan ik het mezelf zo gemakkelijk mogelijk maken. Te denken aan: Wat er ook gebeurt: Mijn aanloopje claimen van heb ik mijn 2000 toeren, heb ik de tijd om 50 te gaan, ruim van tevoren constateren dat ik 50 ga, zodat als ik bij het poortje ben me geheel op de manoeuvre kan richten, ook al zwaait de examinator lopend naar de puntmutsen. Pas als hij op zijn plek is, ga ik van start. Ik loop vooraf een keer rond het terrein, zodat ik weet wat waar staat opgesteld.
Dingen die mij mogelijk kunnen afleiden zien te vermijden. Dus als ik een snelle oefening doe, kies ik de rij puntmutsen zelf uit en niet de examinator. Niet nog een keer langs dat gaas denderen. Als ik 6 meter heb, neem ik geen 4 meter. Bij de vertragingsoefening zo snel mogelijk na het poortje naar de 2, zodat de koppeling ruim op tijd is opgekomen nog voor dat ik bij het slalommende ben.
Om te slagen hoef ik er maar 5 goed te hebben van de 7, in elk cluster 1 goed. Kijken waar je naar toe wilt en niet kijken in de richting die je rijdt. Zover mogelijk kijken. De klinkers zijn niet interessant en ook niet de vlekjes op de puntmutsen.
En wat Peter ook opmerkt: In alle rust en kalmte in een rustig tempo me opstellen voor de volgende oefening en er dit keer maar van uit gaan dat de examinator mij dat rijbewijs van harte gunt. Rijden op de motorfiets is leuk, ook op het examen moet ik me maar inprenten.
Op 22-10 ga ik gezellig leuten bij vrienden.
Sasfek
Honda ST1300

Bericht door Sasfek »

Jaaah, gevonden. Wat balen zeg. Ik hoop dat je de volgende keer een andere examinator treft.
Groetjes Saskia
Afbeelding
PtrO
Honda NT650V

Bericht door PtrO »

Hoeveel lestijd heb je tijdens die data en/of met hoeveel personen heb je die les ?
Maak eventueel met je instructeur van de AVB les een soort apekooi van of dat hij zegt nu deze dan die andere.
Ingrid
BMW R1200RT

Bericht door Ingrid »

Vermoedelijk zijn dat nu privé lessen. Er zijn 2 locaties. De snelle oefeningen zijn op een nieuwe weg die nog niet in gebruik is. 50 meter van de rijschool. De langzame oefeningen zijn op het terrein achter zijn huis. Als de vrachtwagen met aanhanger niet op het eigen terrein staat, kunnen alle oefeningen op het eigen terrein worden gedaan.
Bedoel je met de apenkooi dat alle puntmutsen voor elke oefening zijn uitgezet, zodat je in een keer alle oefeningen na elkaar kunt doen?
PtrO
Honda NT650V

Bericht door PtrO »

YepYup, ten tijde van m'n AVB had ik ook alle oefeningen voor het kiezen en bekeek de instructeur de verrichtingen als het ware vanuit z'n verkeerstoren. En gaf via het oortje het nodige commentaar. Je kan dan lekker (vaak) naar eigen inzicht alles afwisselen
Ik kan mij herinneren dat ik de langzame slalom o.a. 's een uur stug aaneen heb volgehouden. Met als enig effect: een natte rug en rokend ondersteld waarbij de groene pylonen bijna tot erwtensoep waren gereden.

P.S. nog een tipje wat mij inviel, oefen ook wat in (zeer) snel optrekken naar 50 in z'n 3 zodat je bij de snelle oefeningen (stoppers/uitwijk/vertraging) tijd en rust opbouwt.

Nog een vraag over/met de vertragingsoefening. Rem je (echt) vol af met beide remmen of zet je je vooral de motorrem (naar z'n 2) in als hoofdvertraging vanaf 50 waarna je nog 2/3x slalomt met ca 30km/u ?

Goed dat je idd niet zover hoeft met AVB, wat tijd zal schelen.
Ingrid
BMW R1200RT

Bericht door Ingrid »

Hoi Peter,

Daar zeg je inderdaad iets: (zeer) snel optrekken naar 50. Van de hele oefening de zorgen afstrepen om op snelheid te komen en te constateren dat je 50 gaat bij het poortje. Frappant: We ervaren de exercities allemaal hetzelfde.

Omdat de afstand tussen het poortje en de eerste pyloon waar de slalom moet worden genomen in de 2, rem ik tot ik 30 ga. Remmen, koppeling in, terugschakelen, koppeling rustig laten opkomen en klaar zijn voor de slalom met alleen een beetje het gas erop. Net als bij de snelle slalom.
De tijd die de motor ervoor neemt om te vertragen en de tijd die je dientengevolge neemt om de koppeling op te laten komen is te lang. Ruim voordat ik bij de eerste pyloon ben, trekt de motor zonder koppeling in de 2. Ik ga niet als een idioot in de ankers. Zodra ik bij het poortje ben, gas eraf en begin ik met mijn wijsvinger de voorrem te bedienen. Om vervolgens zowel met de voet als de middelvinger en de pink bij te springen.Tijdens het remmen schakel ik terug.

Vandaag vertelde een kennis hoe hij de kluit kon belazeren bij het achtje . Choke ietsje open, zodat het toerental steeg en constant was tijdens de oefening.

Met de rijschoolhouder kan ik het goed vinden. Is het droog, gaan we lekker op de motor. Steken de vissen de snelweg over, gaat de motor in de bus. Wil ik in Beverwijk nog effe oefenen haalt hij zijn puntmutsen uit de topkoffer om op een nabij gelegen terrein te oefenen.

Nog 4 lessen tegoed met elke oefening als ik die 10 keer wil, dan 10 keer. Geeft ook rust.
PtrO
Honda NT650V

Bericht door PtrO »

Ingrid schreef:Hoi Peter,
Vandaag vertelde een kennis hoe hij de kluit kon belazeren bij het achtje . Choke ietsje open, zodat het toerental steeg en constant was tijdens de oefening.
Die verhalen zijn er ook idd. Moet je geen automatische choke hebben zoals op een XJ6. Een truc is dan om het stationair tijdelijk op te schroeven, wat trouwens gewoon is toegestaan, maar ik denk (?) dat een beetje CBR examinator dan wel extra op iets anders gaat letten.
Er zijn ook rijscholen die de AVB doen zonder geplaatste middenbok zodat je daar met het opbokken geen stupide fouten maakt.

Mijn rijschool werkt(e) niet/nergens aan mee aan trucs, ook niet met plaatsen van een ledgear1-indicator, heimelijk hinten/klikken/piepen via de porto dat je bijvoorbeeld je knipper was vergeten of ergens extra goed moe(s)t opletten.
Je rijdt af volgens alle RijProcedure regels.
Hoewel ik wel het gevoel heb dat wanneer je de/alle examenroutes kent incl. valkuilen, je daar als afrijder een (klein/groot?) voordeel van zult hebben. Kortom wanneer begint het oplichten, inlichten of verrichten.

Indringend element wat we (m.i. extra) hebben meegekregen was veiligheid incl volledige outfit incl. motorlaarzen etc. Kan mij ook nog wel tirades herinneren wanneer ik te dicht op haaietanden of kort (<3m) achter een auto stopte, laat staan vrachtauto's die om redenen van afdekongeval al helemaal vermeden moesten worden.
Ingrid
BMW R1200RT

Bericht door Ingrid »

Die rode lummel waar ik op race heeft geen middenbok. Dat kan ik dus gelukkig afstrepen. Echter alles wat gemeld wordt om het me gemakkelijk te maken is me welkom.
Overigens heb ik wel geleerd een motor met een bok, een Kawasaki te parkeren.
De XJ6 heeft geen choke, ik zal het ermee moeten doen.
Mijn instructeurs Aat en Paul leggen de lat ook veel hoger dan op het examen wordt vereist. Hulpmiddelen heb ik niet nodig. Ik voel wel in welke versnelling ik rij. In het begin dacht ik: Wel handig om op Deauvilleke een indicator te hebben in welk versnelling ik rij. AVB is maximaal tot 3 tellen. 1 keer naar beneden en 2 keer naar boven. Op de N9 en de A9 4 keer naar boven.

Eigenlijk moet mijn rijvaardigheid worden samengevat als minder capabel door plankenkoorts. Heel subjectieve signalen zoals de opmerking 1955???? Dan associeer ik dat met: Wat moet zo' n oud lijk op een motor? Zo lekker begin. Een norse blik bij een man die kort van stof is: Wat heb ik al fout gedaan? Ik moet nog beginnen?
Dit keer laat ik mijn kansen me niet ontnemen. Ik bepaal de regie. Meneer staat maar op zijn plek en ik reageer niet meer op zijn zwaaien als ik zijn rug zie. Er staan 4 of 5 rijen puntmutsen. Naar welke rij hij loopt, ga ik niet meer naar raden. En...mijn haren, netjes gevlochten in een dikke dubbelgevouwen paardenstaart.

AVD routes in Den Helder: Aat leidt me altijd met een grote omweg, de valkuilen (examenroutes opsporend, naar het industrieterrein om de AVB oefeningen te doen. Als ik een keer neigingen heb, hoor ik de instructeur wel. We hebben gecombineerd AVD en AVB.
Inmiddels heb ik mijn eigen outfit aan. In dat zweetspul van een ander??? Me eige leren jasje met elleboogbeschermers schouderbeschermers, rugbeschermer, mijn kevlar spijkerbroek met kniebeschermers en beschermers voor de heupen en motorsneakers met enkelbeschermers en een fatsoenlijke systeemhelm.
Missy
Honda NT650V

Bericht door Missy »

ooh.. nog een kleine tip voor afrijden met nat weer.
Neem een paar extra handschoenen mee. Zodat je droge handen hebt.

Bij mijn examen leek het wel een moesson, en na het voorrijden moet je jezelf eerst weer helemaal aanjurken.
Mijn rij-instructeur gaf mij snel een paar droge handschoenen, want in natte kom je ECHT niet als je nerveus bent.
"Er zijn van die dagen waarbij je de koffiepoeder gewoon direct door je neus
naar je hersens wilt snuiven"
"You're young only once, but you can be immature forever"
Ingrid
BMW R1200RT

Bericht door Ingrid »

Hoi Kim,

Inderdaad, een goede tip. Zou ik zomaar vergeten. Het extra paar handschoenen gaan in de topkoffer van de rijschoolhouder.
Bennos

Bericht door Bennos »

Ook hier maar even, vanmiddag geslaagd voor mijn AVD!! :pro
Ingrid
BMW R1200RT

Bericht door Ingrid »

Hoi Ben,

Geweldig nieuws.

Proficiat!!!!! :bi :pro :bier
Bennos

Bericht door Bennos »

Dankje Ingrid!
Ingrid
BMW R1200RT

Bericht door Ingrid »

23-10-2014 geslaagd voor AVB. Omdat ik er een ben met enorme plankenkoorts ben ik naar de huisarts geweest. Of de 5 pilletjes geholpen hebben, weet ik niet, maar het ging als de gesmeerde bliksem. Dat is dan tip 11 (zie onderstaande link) voor degenen met plankenkoorts.
Op het achtje na had ik dezelfde oefeningen als in het onderstaande filmpje. i.p.v. het achtje, moest ik vanuit het parkeervak een bocht naar rechts maken.
Er zijn 4 clusters: In elk cluster zit 1 verplichte oefening.
1. langzame slalom 2. noodstop 3. uitwijkoefening 4. met de motorfiets aan de hand achteruit in een parkeervak zetten.
De precisie stop zit er (bijna) altijd bij. Beheers je de langzame slalom, dan kun je ook stapvoets rijden.
Je krijgt 7 van de 12 oefeningen, waarvan je er 2 mag missen. De verplichte nummers mag je niet missen.

10 tips van een rijschool:
http://www.rijschoolovertoom.nl/tips-sl ... rijexamen/" opent="in(nieuw);venster;
1 van de tips. Luister niet naar onze tips.

http://www.youtube.com/watch?v=ZDm42YwkjmM" opent="in(nieuw);venster;
Bennos

Bericht door Bennos »

Je mag ze dus ook overdoen als het niet lukt de 1e keer....
Frank
Honda ST1300
Contacteer:

Bericht door Frank »

Dus als ik het goed begrijp, met 5 pillen op, zo stoned als een garnaal, ging je als de bliksem. :wn1
Afbeelding

Een dag niet gereden, is een dag geen plezier gehad!
Ingrid
BMW R1200RT

Bericht door Ingrid »

Vijf pilletjes, uitgesmeerd over 3 dagen. Het zijn beta blockers. Ze beïnvloeden de rijvaardigheid niet. Beta blockers vertragen het hartritme en dat heeft gunstige bijwerkingen als je plankenkoorts hebt. Nu reed ik een foutloos parcours. Of het aan de pilletjes lag of dat er een placebo effect vanuit ging, kan me eigenlijk niet zoveel schelen. Ik was rustig, trof een examinator die ook vriendelijk kon kijken en bemoedigend sprak. We gingen samen eerst naar de plek van de te verrichten oefeningen, zodat ik in alle rust en kalmte mijn aanloopje kon nemen. Een betere examinator kun je niet treffen.
Straks als ik op moet voor het AVD haal ik weer 5 pilletjes.
PtrO
Honda NT650V

Bericht door PtrO »

Frank schreef:Dus als ik het goed begrijp, met 5 pillen op, zo stoned als een garnaal, ging je als de bliksem. :wn1
Kan helpen om de dingen in goed perspectief te blijven zien... en bedenken dat alles tussen je oren zit.
Je moet alleen je bewustzijn niet verliezen :lol:
PtrO
Honda NT650V

Bericht door PtrO »

Ingrid schreef:....Straks als ik op moet voor het AVD haal ik weer 5 pilletjes.
Ik gebruikte de banaanmethode....of het hielp weet ik niet maar het smaakte wel.
Ingrid
BMW R1200RT

Bericht door Ingrid »

Dat had ik de keer ervoor gedaan. Na het examen werd ik er alleen maar chagrijnig van.
Plaats reactie

Terug naar “Praatcafe”