Vind ik niet raar. Het is exact hetzelfde blok, gehangen in een baggerframe. Blok komt overigens niet goed uit de verf. Is minder op vermogen getuned.
I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places.
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
Ik heb er mee gereden....
Het zit niet lekker omdat je meer naar achter zit en het blok is teruggeschroefd naar zo'n 80pk...
Wel meer koppel maar dat komt niet echt tot z'n recht....
Geen ruit die je kunt stellen.......nee....het is echt BAGGER...
Het eerste plaatje wat je laat zien was het concept van de pan european 1300. Met zelfs een V6 1500 cc blok. Toegegeven, het ziet er niet uit maar dat dien conceptmodellen nooit. Kijk maar naar het concept van de vfr1200.
I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places.
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
Nee, persoonlijk vind ik de CTX1300 niks. Maar ja, er zijn de laatste tijd wel meer 'design' dingen van Honda die me tegen staan. Waaronder de CTX700, CTX1300, F6C, Vultus en VFR1200F. Ik had gehoopt dat ondertussen de focus van Honda, Yamaha, BMW, Ducati en Kawasaki wat minder naar de supersports/hypersports zou gaan en wat meer naar de wat minder krachtige, meer geraffineerde motoren voor zij die niet Valentino Rossi en/of Marc Marquez zijn.
Persoonlijk heb ik liever een Pan European of FJR1300 dan een H2R, R1 of RC213V-S.
I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places.
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
Jeroen, jou neem ik mee als ik de volgende motorfiets ga aanschaffen. Jij weet precies wat ik wil. http://www.youtube.com/watch?v=xURKiYsjUrw" opent="in(nieuw);venster; : De ST 1003 http://www.youtube.com/watch?v=FcAA-0NYwbE" opent="in(nieuw);venster;: Deauvilleke brengt het er niet best af. Stomme Engelsen. In een eerdere aflevering werd hij de Hemel in geprezen in hetzelfde programma.
Zeg nu zelf; Op welke motorfiets rijd je comfortabeler en mogelijk sneller: Deauvilleke of die CTX 1300?
Mijn werk is mijn verslaving waar iedereen beter van wordt.
Is goed, Ingrid. Dan nemen we twee motoren om te vergelijken. Een die jij op het oog hebt en een vergelijkbare die ik uitkies. Midden tussen de rit wisselen we. Met vergelijkbare motor bedoel ik ongeveer gelijke prijs, gelijke motorinhoud, gelijke prestaties.
I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places.
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650