vette pech

Lekker kletsen over allerlei onderwerpen en ook over motor rijden
Plaats reactie
wendy

Bericht door wendy »

CaveyH schreef:Van de orthopeed op dat moment niet direct. Er zijn wel gelijk twee foto's gemaakt van m'n rug om te zien hoe de wervels op beweging reageren.

Komende maandag(avond) krijg ik dan toch de MRI-scan, dan zou er nog meer duidelijk moeten worden. Vrijdag 8 oktober kan ik terugkomen bij de orthopeed voor de uitslag van de foto's en de MRI.

Ben benieuwd. Orthopeed was het er in elk geval mee eens dat het herstel veel te lang duurde, dus dat het goed was om eens wat verder te kijken.
dat valt nog niet tegen dan
je wordt in elk geval serieus genomen
het is altijd alleen zo jammer dat ze je niet gelijk goed onderzoeken he
eer dat er meer duidelijkheid is ben je weer weken verder
ik heb nu mijn MRI cd thuis
ik had wel een foto op het forum willen zetten
dan kan je mijn schade bekijken
ik weet alleen niet hoe
want ik kan de cd niet op mijn computer opslaan
weet jij dat ??
Koen
Honda Goldwing

Bericht door Koen »

Eeeh... ik ben nogal vrij a-technisch aangelegd ;) Met een CD op een computer slaan lukt me nog wel :crs , maar een CD op een computer opslaan? Misschien proberen via Windows Media Player (zit bij de meeste PC's er wel op)? Zit vast wel ergens een knopje voor "kopiëren"...
Grtz! Koen
Afbeelding
Afbeelding
wendy

Bericht door wendy »

CaveyH schreef:Eeeh... ik ben nogal vrij a-technisch aangelegd ;) Met een CD op een computer slaan lukt me nog wel :crs , maar een CD op een computer opslaan? Misschien proberen via Windows Media Player (zit bij de meeste PC's er wel op)? Zit vast wel ergens een knopje voor "kopiëren"...
heb ik geprobeerd maar lukt ook niet
ik zal het aan mijn man vragen
ik vind dat jullie nu na al mijn geklaag
ook wel mee mogen genieten van het eindresultaat
vind je ook niet
Koen
Honda Goldwing

Bericht door Koen »

zal vragen of ze mijn mri straks ook ff op een schijfje zetten. kunnen we er een zoekplaatje van maken: 2 naast elkaar en dan verschillen zoeken ;)
Grtz! Koen
Afbeelding
Afbeelding
wendy

Bericht door wendy »

CaveyH schreef:zal vragen of ze mijn mri straks ook ff op een schijfje zetten. kunnen we er een zoekplaatje van maken: 2 naast elkaar en dan verschillen zoeken ;)

mwhahahaha
ja dat is een goeie
maar zo'n cd kost 25euro
en volgens mij alleen maar te krijgen als je naar zo'n centrum gaat
hihihih
;)[/img]
Koen
Honda Goldwing

Bericht door Koen »

Wát?! Ik betaal me scheel aan Achmea en moet dan nog extra dokken om een filmpje te mogen zien waar ik zelf nota bene de hoofdrol in speel? Een schande! :l
Grtz! Koen
Afbeelding
Afbeelding
wendy

Bericht door wendy »

CaveyH schreef:Wát?! Ik betaal me scheel aan Achmea en moet dan nog extra dokken om een filmpje te mogen zien waar ik zelf nota bene de hoofdrol in speel? Een schande! :l
tja dat is de prijs als je glammer wilt
;) ;) ;)
wendy

Bericht door wendy »

EdVissers schreef:
wendy schreef:
er werd dus ook gezegt dat vanaf dit moment het nog 3 tot 6 maanden
Het zit je niet mee zeg. Dus gewoon rust houden. Een erg schrale troost misschien. Najaar en winter staan weer voor de deur. Als die voorbij zijn ben jij weer dik in orde (hoop ik).
kan je me nog even een linkje sturen van hoe dat je een foto moet uploaden
(ik kan het niet meer terug vinden)
alvast bedankt
Koen
Honda Goldwing

Bericht door Koen »

Bij "Nieuw antwoord" staat onder het tekstschermpje een link "Voeg een foto toe"

Als je daarop klikt krijg je een scherm waarin je kunt bladeren voor een foto, vervolgens kies je hoe groot de foto moet worden en kies je voor "Familie-opslag". Daarna Uploaden en er komt een url in je bericht met de foto.
Grtz! Koen
Afbeelding
Afbeelding
wendy

Bericht door wendy »

CaveyH schreef:Bij "Nieuw antwoord" staat onder het tekstschermpje een link "Voeg een foto toe"

Als je daarop klikt krijg je een scherm waarin je kunt bladeren voor een foto, vervolgens kies je hoe groot de foto moet worden en kies je voor "Familie-opslag". Daarna Uploaden en er komt een url in je bericht met de foto.
Afbeelding

gelukt
Afbeelding
Afbeelding

ziet er fraai uit he
dit is na 3 1/2 maand opname
moet je nagaan hoe het eruit heeft gezien toen het net was gebeurd
de donkergrijze vlekken is bloed in het bot

Afbeelding
Laatst gewijzigd door wendy op 02 okt 2010, 19:04, 4 keer totaal gewijzigd.
Koen
Honda Goldwing

Bericht door Koen »

Ben geen medicus, dus 't is maar goed dat je er wat uitleg bij gaf. Bloed in bot klinkt inderdaad niet goed.

Dat wordt dus inderdaad de winter rust houden en dan van 't voorjaar weer lekker op de Deauf touren (gaan we vanuit, toch?)
Grtz! Koen
Afbeelding
Afbeelding
wendy

Bericht door wendy »

CaveyH schreef:Ben geen medicus, dus 't is maar goed dat je er wat uitleg bij gaf. Bloed in bot klinkt inderdaad niet goed.

Dat wordt dus inderdaad de winter rust houden en dan van 't voorjaar weer lekker op de Deauf touren (gaan we vanuit, toch?)
je ziet aan de bovenstuk van de schouderkom een los stuk zitten
daar zit de breuk
en dan al dat grijze in het bot is bloed
het is niet te hopen dat jij ook zoiets aantref
maar wel leuk om te zien
ik heb de bewegende beelden
dan zie je helemaal goed het verschil
ik mag hopen dat het voorjaar wordt
het blijkt nu dus dat bij mij het herstelprocces wat langzamer ligt dan bij de gemiddelde mens
maar voorjaar moet volgens mij wel lukken hoor
maar ik mis het sjeezen wel
ik heb een nieuwe jas gekocht
die heb ik nog maar 1 keer aan gehad
pffff
gaat een lange herfst en winter worden denk ik
Koen
Honda Goldwing

Bericht door Koen »

Ach, je kunt toch al wel een keertje mee achterop? ;)
Grtz! Koen
Afbeelding
Afbeelding
ikkieman
Triumph Trophy SE

Bericht door ikkieman »

Kleine tip voor als je ooit een filmpje wil afspelen en hij doet niet wat je wil? VLC player. Doet daadwerkelijk alles met films wat betreft afspelen.
I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places.
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
wendy

Bericht door wendy »

CaveyH schreef:Ach, je kunt toch al wel een keertje mee achterop? ;)
pfff
dat is het nadeel als je zelf je rijbewijs hebt
dan mag je ook gelijk niet meer achterop
hihi
Koen
Honda Goldwing

Bericht door Koen »

Flauw hoor... ;)
Grtz! Koen
Afbeelding
Afbeelding
wendy

Bericht door wendy »

CaveyH schreef:Flauw hoor... ;)
vind ik ook :roll:
maarja !? that's life
maar ik rij ook liever zelf
dus dan geeft ook weer niet soms heb je dat subtiele duwtje nodig
Laatst gewijzigd door wendy op 03 okt 2010, 08:41, 1 keer totaal gewijzigd.
wendy

Bericht door wendy »

ikkieman schreef:Kleine tip voor als je ooit een filmpje wil afspelen en hij doet niet wat je wil? VLC player. Doet daadwerkelijk alles met films wat betreft afspelen.
ik heb de software gedownload
maar wat moet ik ermee :roll: ;)
want ik had geen problemen met afspelen
ik kan alleen de bewegende beelden niet op het forum krijgen
dus in principe heeft die download voor mij geen meerwaarde :roll:
Koen
Honda Goldwing

Bericht door Koen »

om bewegende beelden op het forum te krijgen kun je evt. je filmpje uploaden naar youtube en dan de link in een berichtje op het forum plakken.

Enige is dan wel dat je filmpje voor iedereen op youtube te zien is (zou er zelf niet zo snel voor kiezen ;))
Grtz! Koen
Afbeelding
Afbeelding
wendy

Bericht door wendy »

CaveyH schreef:om bewegende beelden op het forum te krijgen kun je evt. je filmpje uploaden naar youtube en dan de link in een berichtje op het forum plakken.

Enige is dan wel dat je filmpje voor iedereen op youtube te zien is (zou er zelf niet zo snel voor kiezen ;))
nee dat wordt me te veel van het goede
ik neem genoegen met de foto's ;)
Koen
Honda Goldwing

Bericht door Koen »

Uit m'n MRI en de extra röntgenfoto's is gebleken dat er niets is beschadigd in m'n rug. Het enige is dat er waarschijnlijk nog steeds spieren of weefsel wat heeft overgehouden aan de klap, dus ik moet gaan sporten om dat beter te krijgen.

Vanaf deze week dus onder begeleiding van de fysio aan het sporten gegaan, binnenkort ook bij de sportschool. Om me te helpen wat "over m'n grenzen" te gaan krijg ik 27 oktober een soort ruggeprik die de boel wat verdooft zodat ik eventuele blokkades eruit kan krijgen zonder dat ik verga van de pijn (totdat dat spul is uitgewerkt tenminste ;))

Ben benieuwd hoe alles gaat lopen.

Werd vandaag door m'n werkgever op het matje geroepen over m'n urenbriefjes van de laatste drie weken. Hij vond dat ik te lange dagen maakte en te weinig ziekte-uren schreef. Dat moest ik wel even rechtzetten (dus overuren schrijven als ik langer had doorgewerkt) en voortaan beter opletten dat ik op tijd naar huis ga... Fantastisch toch dat zo'n werkgever bestaat?!
Grtz! Koen
Afbeelding
Afbeelding
wendy

Bericht door wendy »

CaveyH schreef:Uit m'n MRI en de extra röntgenfoto's is gebleken dat er niets is beschadigd in m'n rug. Het enige is dat er waarschijnlijk nog steeds spieren of weefsel wat heeft overgehouden aan de klap, dus ik moet gaan sporten om dat beter te krijgen.

Vanaf deze week dus onder begeleiding van de fysio aan het sporten gegaan, binnenkort ook bij de sportschool. Om me te helpen wat "over m'n grenzen" te gaan krijg ik 27 oktober een soort ruggeprik die de boel wat verdooft zodat ik eventuele blokkades eruit kan krijgen zonder dat ik verga van de pijn (totdat dat spul is uitgewerkt tenminste ;))

Ben benieuwd hoe alles gaat lopen.

Werd vandaag door m'n werkgever op het matje geroepen over m'n urenbriefjes van de laatste drie weken. Hij vond dat ik te lange dagen maakte en te weinig ziekte-uren schreef. Dat moest ik wel even rechtzetten (dus overuren schrijven als ik langer had doorgewerkt) en voortaan beter opletten dat ik op tijd naar huis ga... Fantastisch toch dat zo'n werkgever bestaat?!
dat is inderdaad mooi
in beide opzichten
lekker sporten dus ,je zal merken dat je met die spuit ook een heel eind komt
ik heb ze zelf vaak genoeg gehad
sterkte hoor ;)
Hans V.

Bericht door Hans V. »

Hey Koen, heel veel succes op deze - hopelijk snelle - weg naar het volledige herstel, zodat je het komende seizoen weer lekker aan veel toertochten mee kunt doen zonder problemen!
(En op tijd een goeie trappist natuurlijk, als extra geneesmiddel).
;)
Koen
Honda Goldwing

Bericht door Koen »

Veugelke schreef:(En op tijd een goeie trappist natuurlijk, als extra geneesmiddel).
;)
Kijk, dát is nou nog 's een goed advies! ;)
Grtz! Koen
Afbeelding
Afbeelding
Catbustingdog
Motorloos

Bericht door Catbustingdog »

Veugelke schreef: (En op tijd een goeie trappist natuurlijk, als extra geneesmiddel).
;)
Opgelet!!!
Kan als doping aanzien worden!
Dus : enkel NA het sporten!
sportieve groet :blg
Noël

Mooie meisjes zijn net eekhoorntjes...
ze vallen voor alle eikels!
Koen
Honda Goldwing

Bericht door Koen »

Ik drink nooit een trappist tijdens het rijden, veel te onhandig ;)
Grtz! Koen
Afbeelding
Afbeelding
René

Bericht door René »

Wendy en Koen,

Ook jullie beiden wil ik even heel veel sterkte geluk en beterschap toewensen in jullie herstelperiode.

Gr René
Koen
Honda Goldwing

Bericht door Koen »

Even een korte update.

Ik heb woensdag 3 november een spuit in m'n rug gehad, vergezeld van een stevige verdoving die binnen 24 tot 36 uur moest gaan werken. Dat had van mij sneller gemogen, want die middag/avond verging ik van de pijn in m'n onderrug, meer nog dan voor de spuit. Dat heeft ook de hele donderdag nog geduurd, maar vrijdag toch maar naar m'n werk gegaan (voor de zekerheid een keertje op 4 wielen ;)).

Vrijdagavond ging ik met m'n dochtertje naar het zwembad en toen viel het me op dat ik haar kon optillen zonder al te veel pijn in m'n rug. Dat is zaterdag verder gegaan waardoor ik zaterdag voor het eerst in 247 dagen vrijwel geen pijn had en lekker kon bukken, tillen en doen en laten wat ik wilde!

Ik hoop dat het doorzet en dat ik binnenkort weer lekker kan gaan sporten.
Grtz! Koen
Afbeelding
Afbeelding
Frank
Honda ST1300
Contacteer:

Bericht door Frank »

Fijn dat het heeft geholpen en dat het alleen maar beter mag gaan.

Succes!
Afbeelding

Een dag niet gereden, is een dag geen plezier gehad!
stxrider

Bericht door stxrider »

Wel oppasen met alles wat je tilt........... zeker de 1e 4 weken. Je bent sneller terug bij af dan het herstel gaat ookal voel je je goed.

Rustig aan en beterschap ;)
Plaats reactie

Terug naar “Praatcafe”