Wat een spannende wedstrijd zeg, tot op het laatste moment aan toe., nu zondag, maar tegen wie.................................

sluit ik me helemaal bij aan..Geert schreef:Ik verwacht dat we tegen "Die Mannschaft" moeten.
Ik hoop dat we tegen Spanje moeten.
Verwachting en hoop liggen dus niet op 1 lijn.
Dit weten we vanavond weer ..............................
We verzinnen er nog wel een weekje bij, dan is het feest tot ik met vakantie ga, mijn vakantie is ook een groot feestVeugelke schreef:En als we dan op de 11e geproost hebben op mijn 60e verjaardag, en ook op de eerste WK-titel van Oranje, dan vieren we vier dagen feest zodat het naadloos overgaat in de verjaardag van Ed op de 15e!
Wat een zomer!
Als jij nu inzet, doen wij mee!wendy schreef:nu moeten we eigelijk in plaats van het volksliedVeugelke schreef:Ja Ed, da's inderdaad al een paar jaar geleden. Maar het lijkt me een erg goed plan om het zilver nu dan maar terug te geven. Ik stel al mijn zilver beschikbaar. ;-)
het zilvervloot lied zingen
(kennen jullie dat nog![]()
)
pfff effe nadenken hoorFrank schreef:Als jij nu inzet, doen wij mee!wendy schreef:nu moeten we eigelijk in plaats van het volksliedVeugelke schreef:Ja Ed, da's inderdaad al een paar jaar geleden. Maar het lijkt me een erg goed plan om het zilver nu dan maar terug te geven. Ik stel al mijn zilver beschikbaar. ;-)
)
Heb je van de zilveren vloot wel gehoordFrank schreef:Als jij nu inzet, doen wij mee!wendy schreef:nu moeten we eigelijk in plaats van het volksliedVeugelke schreef:Ja Ed, da's inderdaad al een paar jaar geleden. Maar het lijkt me een erg goed plan om het zilver nu dan maar terug te geven. Ik stel al mijn zilver beschikbaar. ;-)
)