Klopt. Heb ik inderdaad ook. Echter, ik heb mezelf (tot de otoplastieken binnen zijn) een paar simpele stoppers van de HEMA aangeschaft. Deze doppen dempen ongeveer 35 dBa. Werkt prima. Overigens, de dB's vallen nog prima mee door de oordoppen. Geen gepiep, geen hoofdpijn na een paar uur rijden. In ieder geval niet met wind. Als ik met 120 km/u rijdt hoor ik de muziek nog lekker op de achtergrond. Dat wil zeggen dat de muziek ook bijna niet boven de wind uitkomt. Daaruit concludeer ik dat ik weinig kans tot gehoorschade oploop wanneer ik muziek luister icm snelwegrijden. Mocht iemand daar anders over denken hoor ik dat graag.Duiffie schreef:Dan heb je kennelijk toch veel dB op je oren staan.ikkieman schreef:Sinds vandaag heb ik een AKG koptelefoon gesloopt en deze in m'n helm verwerkt. Aangezien bij stilstand de muziek echt gruwelijk hard staat gaat dit prima bij 120 km/u. Heb het net even getest en het gaat prima. Zowel met relaxte muziek als Vivaldi als ook met System of a Down gaat het prima.
Vergeet de oordoppen niet.
Wat mijn muziek smaak betreft: Ik heb een tijd lang van alles en nog wat door elkaar gedraaid. Het enige waar ik absoluut niet van houd is R&B. Echter, dat is een smaak voor eenieder zelf. Het hangt ook van m'n humeur af wat ik wil gaan draaien. Als ik een klotehumeur heb ga ik natuurlijk niet K3 opzetten. Daarentegen, als ik een goeie bui heb ga ik geen Bullet for my Valentine opzetten.