Ik heb net gebeld met Beter Horen. Daar doe ik voor mijn werk ook meestal zaken mee. Ik kan morgen zo binnen lopen bij een van hun filialen voor een gehoortest.

Goh, daar hoor ik eigenlijk nooit iets van. Eeeh, ik bedoel over, daar hoor ik nooit iets over...Frank schreef:Wij zijn vandaag geweest om ons gehoor te laten testen.
Het goede nieuws is dat ons gehoor goed is, het vervelende is, dat volgens Yvonne hierbij bewezen is dat ik toch nog al eens last heb van Oost-Indische doofheid.![]()
Welneeee, je bent gewoon selectief doof.Frank schreef:Wij zijn vandaag geweest om ons gehoor te laten testen.
Het goede nieuws is dat ons gehoor goed is, het vervelende is, dat volgens Yvonne hierbij bewezen is dat ik toch nog al eens last heb van Oost-Indische doofheid.![]()
Is een "echte test" bij een audicien niet beter?Dutch Steph schreef:Uiteindelijk een online-gehoortest gedaan via: http://www.schoonenberg.nl/gehoor/onlinehoortest . Resultaat: goed gehoor.
Woensdag 9 februari 2011 heb ik het setje doppen laten aanmeten. Dat ging heel vlot.BertG schreef:Ik ga zien dat ik me vrij kan maken tijdens het werk om daar te zijn en een setje te laten aanmeten. Als dat lukt laat ik het binnenkort weten.
Jammer dat ze niet bevallen. Maar krijg jij geen setje van je werkgever? Of doe hij je werk niet vanaf de motor?BertG schreef:Woensdag 9 februari 2011 heb ik het setje doppen laten aanmeten. Dat ging heel vlot.BertG schreef:Ik ga zien dat ik me vrij kan maken tijdens het werk om daar te zijn en een setje te laten aanmeten. Als dat lukt laat ik het binnenkort weten.
Nog nietJohan schreef:Jammer dat ze niet bevallen. Maar krijg jij geen setje van je werkgever? Of doe hij je werk niet vanaf de motor?