Hobbies, eigenaardigheden en afwijkingen naast motorrijden

Lekker kletsen over allerlei onderwerpen en ook over motor rijden
Plaats reactie
Lupo Deauville
BMW R1200RT
Berichten: 223
Lid geworden op: 14 apr 2021, 15:24
Locatie: Dongen NB

Hobbies, eigenaardigheden en afwijkingen naast motorrijden

Bericht door Lupo Deauville »

Laat ik ook eens starten met een topic in deze hoek. Nu het einde van het jaar dichterbij komt en er geen ontmoetingsmomenten meer zijn, en niet mogen zijn door Covid, lijkt me dit een aardig topic om de mens achter de motorrijder te leren kennen.
Naast het motorrijden ben ik natuurlijk ook andere dingen aan het doen. Dus ik doe als eerste mijn duit in het zakje:

Ik werk als Aardrijkskunde docent en Techniek docent op een VMBO school. Vooral de bovenbouw trekt mij het meest, dat beginnen net echte mensen te worden ...

In de vakantie kampeer ik graag, veel, vaak en lang. Eerst met de tent, toen een Holtkamper vouwwagen en nu dan een caravan. Nooit gedacht dat ik in zo'n Tupperware doos terecht zou komen. En nu ik er een heb denk ik dat ik dat veel eerder had moeten doen.

Door die vakantie's heb ik een hobby, eigenaardigheid of zo je wil een afwijking gekregen. Messen! Ik ben een messofiel. Zo dat is er uit. Het begon simpel met iedere vakantie een regionaal mes te zoeken. Laguiole en Aubrac, Opinel of Nogent. Zolang het aan de streek verbonden was waar ik de vakantie doorbracht was het goed.
Nu ben ik overgestapt op messen die iets bijzonders hebben, staalsoort, ontwerp, vergrendeling of automaat. En het is alsof de markt het er om doet, er is altijd wel iets dat nieuw is en daarmee begeerlijk. En dan val je toch weer in dezelfde valkuil en komt er wéér een bij. Het totaal valt nog mee al zijn er mensen die me met twee al voor gek zouden verslijten omdat je er maar 1 tegelijk kunt gebruiken.
R1200RT 2010
R1150R 2004
NT650V 1999
Cor
Honda ST1300
Berichten: 3786
Lid geworden op: 22 mei 2010, 21:38
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer: