Slecht begin van het seizoen

Lekker kletsen over allerlei onderwerpen en ook over motor rijden
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MrSkippy
Motorloos
Berichten: 860
Lid geworden op: 25 aug 2008, 22:06
Locatie: Zwolle (NL)

Slecht begin van het seizoen

Bericht door MrSkippy »

Zoals een aantal van jullie al op mijn Facebook-tijdlijn hebben gezien ben ik na minder dan een jaar weer motorloos...

Vlak voor het clubdiner heb ik hem nog voor het laatst gezien, mijn donkerblauwe Varadero. Na het clubdiner ben ik doorgereden naar mijn vriendin en ik zou donderdag via mijn werk (eerste keer weer op kantoor) terug naar huis gaan, maar de woensdag werd ik ziek, dus dat ging al niet door. Ook zou ik zaterdag samen met Jeroen en Wilco ff de plek voor de Techniekdag bekijken, maar dat waarschijnlijk anders ook niet doorgegaan kunnen zijn, want maandagochtend, toen ik mijn auto in de garage zette zag ik dat mijn plekje leeg was... en er alleen maar een gesloten slot met een herinneringskabeltje lag. :cry:
Hij moet al in het weekend van het clubdiner zijn gestolen, want de camerabeelden uit de garage gaan niet verder terug dan 1 maart en daar is hij al niet meer op te zien. Vandaag vond ik nog een stuk remschijf, ze hebben dus met een slijptol in een parkeergarage met rolluik staan werken :shock:
Maandag gelijk aangifte gedaan, maar waarschijnlijk is hij al ver weg of in stukjes opgedeeld. ;ce
Afbeelding(M.I.A.)
.
Afbeelding a.k.a. Jaap-Hein
Cor
Honda ST1300
Berichten: 3785
Lid geworden op: 22 mei 2010, 21:38
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Slecht begin van het seizoen

Bericht door Cor »

Shit.
Gedeeld op fb maar je aanname zal wel kloppen.
Zonde en succes met het regelen.
:b
Honda ST1300. Het is een blauwe
Daarvoor Yamaha XV535 crème
Yamaha Diversion 700 rood
Honda Deauville 650 grijs
Honda Deauville 700 grijs
Gebruikersavatar
Marc700
Honda NT700VA
Berichten: 165
Lid geworden op: 15 feb 2021, 13:39
Locatie: Odiliapeel

Re: Slecht begin van het seizoen

Bericht door Marc700 »

Inderdaad slecht begin van het seizoen. Had het gelezen via Ingrid op Facebook.
Ik hoop dat het goed geregeld kan worden via de verzekering!
Sterkte met de afhandeling.
TomTom Rider550 Cardo FreeCom4+
Gebruikersavatar
ronwolters
Honda NT650V
Berichten: 358
Lid geworden op: 06 jul 2014, 21:46
Locatie: Rosmalen
Contacteer:

Re: Slecht begin van het seizoen

Bericht door ronwolters »

Dit is wel k.... zeg! Dan denk je hem veilig gestald te hebben.... Zonder je motor tekort te doen: ik had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat dit soort motoren gewild zouden zijn bij dieven. Ik denk dan eerder aan Ducati's, Harleys, BMW's en andere populaire of dure motoren. Maar misschien voor de export of onderdelen inderdaad. Of als vluchtmiddel bij een kraak of aanslag.
Maar ondertussen dus heel vervelend voor je. De dagwaarde die je nog terugkrijgt zal ook vast wel tegenvallen :(
grt Ronald
Lupo Deauville
BMW R1200RT
Berichten: 223
Lid geworden op: 14 apr 2021, 15:24
Locatie: Dongen NB

Re: Slecht begin van het seizoen

Bericht door Lupo Deauville »

Wat erg! Doe je zelfs je best en dan is er nog een of andere klojo die je ongelukkig maakt. Succes met aangifte doen. Ergens denk ik dat jij in de buurt niet de enige bent en dat als er een verband is dat wel boven komt drijven. Helaas heb jij je eigen motor daar niet snel mee terug.
R1200RT 2010
R1150R 2004
NT650V 1999
Gebruikersavatar
JoopH
Honda ST1300
Berichten: 480
Lid geworden op: 16 okt 2014, 10:14
Locatie: Wierden

Re: Slecht begin van het seizoen

Bericht door JoopH »

Vervelend man!
Heel veel sterkte.
Gas d'r bie! Vake buj te bange!
Gebruikersavatar
MrSkippy
Motorloos
Berichten: 860
Lid geworden op: 25 aug 2008, 22:06
Locatie: Zwolle (NL)

Re: Slecht begin van het seizoen

Bericht door MrSkippy »

Dankjulliewel voor de steun :)
Zonder je motor tekort te doen: ik had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat dit soort motoren gewild zouden zijn bij dieven. Ik denk dan eerder aan Ducati's, Harleys, BMW's en andere populaire of dure motoren.
Ik ook niet echt, maar toch nemen ze 'm mee...

Het is nu wachten ... o.a. op de verzekering, die houden 30 dagen aan om 'm nog te vinden voordat er tot uitbetaling uit zouden gaan.
Afbeelding(M.I.A.)
.
Afbeelding a.k.a. Jaap-Hein
Gebruikersavatar
coenox
Honda NT700VA
Berichten: 77
Lid geworden op: 30 jan 2017, 18:38
Locatie: Ede

Re: Slecht begin van het seizoen

Bericht door coenox »

Zeker een slecht begin. Sta je raar te kijken. En hoe dan? Als het slot nog gesloten is.

Sterkte met de afhandeling.
“I have not failed. I’ve just found 10,000 ways that won’t work.”—Thomas Edison
Plaats reactie

Terug naar “Praatcafe”