Remleidingset 700

Plaats hier je zoekertje naar Honda Deauville gerelateerde zaken of motor gerelateerde zaken (echter géén andere motormerken of -types).
Plaats reactie
Hof

Remleidingset 700

Bericht door Hof »

Hallo,
Ik zoek een remleidingset (voorrem) voor mijn deauville 700. Wie weet n goed adres voor me! Nieuw of goede 2e hands. Ik hoor graag van jullie!!
ikkieman
Triumph Trophy SE

Re: Remleidingset 700

Bericht door ikkieman »

Eigenlijk hoort dit in het technische gedeelte thuis. Maar ik kan je wel in de richting van probrake sturen. Die maken custom remleidingen voor verschillende types motoren. Kost ongeveer 400 euro inclusief remvloeistof en crushwashers. Maar nu ben ik wel nieuwsgierig waarom je je remleidingen wil vervangen.
Daarnaast is dit een klus waarbij je jezelf absoluutnul foutmarge wil veroorloven. Ik weet niet of je al eens eerder remleidingen hebt vervangen, maar makkelijk is dit zeker niet. Ook kan het heel handig zijn om te beschikken over een vacuum systeem voor ontluchten.
I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places.
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
Hof

Bericht door Hof »

Hoi, de reden dat het moet worden gedaan is dat waarschijnlijk de leiding ergens lekt. Ik ben wel handig, maar ga het zeker niet zelf doen. Ik ken iemand die motormonteur is geweest, die me verzekerde dat het de remleiding is. Ik dacht zelf aan een lekkage in de rechter voorpoot, maar dat blijkt het niet te zijn. Ik merk nu ook dat ik mn rechter remhandel steeds verder moet inknijpen. Ik zal eens informeren bij probrake!
Henk Engberts
Honda NC750X

Bericht door Henk Engberts »

Ik heb tijdens de herfstrit te kampen gehad met een lekkende rubberen voorremleiding van de BMW R1150RT, die ik toen had. Ik heb toen alle oude remleidingen vervangen door roestvrijstalen leidingen.
Van Honda. naar BMW, en terug naar Honda.
Forumbeheerder
Motorloos

Bericht door Forumbeheerder »

Onderwerp verplaatst naar "Te koop gevraagd".
Waar een weg is, is een route.
Marcel
Honda NT700VA
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Ik zou zeker geen tweede hands kopen. Nieuw vanaf Honda is e.e.a. waarschijnlijk niet meer te krijgen.

Feitelijk zijn er 2 opties:
- Rvs remleidingen
- Gewone remleidingen met rvs omvlochten.
Bij vlagen ben ik geniaal, maar meestal is het windstil...
Plaats reactie

Terug naar “Te koop gevraagd”