Leuke herberg in Waimes bij Malmedy (B)

Vragen en antwoorden over motorhotels, motorcampings etc.
Plaats reactie
Nickel

Leuke herberg in Waimes bij Malmedy (B)

Bericht door Nickel »

Een aanrader, niet ver van Malmedy. Vorig weekend geweest met 6 motoren en 11 personen. Prima ontvangst, gezellige bar, propere kamers en sanitair en heel leuke sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar, zeker met een groep. Als koppel alleen misschien niet ideaal gezien de gemeenschappelijke kamers. Er komen wel nog 6 kamers bij, ik weet wel niet voor hoeveel personen die zullen zijn. Wij hebben er ons in ieder geval heel goed geamuseerd, alleen was de nacht een beetje kort ;)

Herberg Les Arondes

http://www.lesarondes.com/

Nickel
Nicolette Steegeling

Re: Leuke herberg in Waimes bij Malmedy (B)

Bericht door Nicolette Steegeling »

Moderator-ingreep: Onnodige quote verwijderd. Zie forumregels

We hebben deze herberg gereserveerd voor de heen en terug reis als we naar zwitserland gaan in de zomervakantie.
paulB

Bericht door paulB »

Laten we (een groepje zwagers en neefjes) dit hotel nou als uitvalsbasis hebben gekozen om in het Hemelvaartweekeinde lekker in de wijde omgeving te gaan touren.
We zijn een paar leuke routes aan het uitzetten dus als ook het weer meezit komt het helemaal goed !

Toevoeging: de motorrit (1.200 km) is inmiddels achter de rug en was erg leuk.
Ik kan de herberg zeker aanbevelen. Eenvoudig maar net logeeradres. Karst en Marleen doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. In het weekeinde kookt Marleen een lekkere pot voor alle gasten en zaterdag's wordt gebarbequed.
In de omgeving is niet zo veel bijzonders te beleven, maar dat is maar net wat je wilt.
Mocht je problemen met de motor hebben, dan is Karst niet te beroerd om tot laat in de avond in de schuur te helpen sleutelen.
Kortom: ik kan het je aanbevelen.
Plaats reactie

Terug naar “Motorhotels, motorcampings etc.”