Aanhanger :D

Lekker kletsen over allerlei onderwerpen en ook over motor rijden
Plaats reactie
Mathijs

Aanhanger :D

Bericht door Mathijs »

Hallo Allemaal,

Ik heb al een tijdje zitten te zoeken naar een leuk aanhangertje voor achter mn Pan European ST1100.
De trekhaak heb ik een tijdje terug voor een prikkie op de kop weten te tikken (€150)
En vandaag een aanhangertje op Marktplaats gevonden, beste man gebeld en ik kon langskomen voor een bezichtiging.
Bij de aanhanger kwam ook een klein Camping koelkastje die op gas, 220v en 12v werkt en (maar) 75watt stroom verbruikt.
De prijs voor de aanhanger is eigenlijk veel te laag maar ik ben er erg tevreden mee (€125)
Bandjes zijn eigenlijk zgan en de aanhanger heeft de vorige eigenaar maar een aantal keer gebruikt.
Afbeelding

Ik ga zodra het weer beter is, de aanhanger schuren, omnieuw verven en dan gaat een vriend van me
mijn bedrijfslogo airbrushen, deze word dan omgezet in negatief (zwart wordt wit en andersom)
Afbeelding
Sorry voor evt ongewenste reclame

En grote kans dat Meneer binnenkort bij mij voor de deur staat om zijn BMW LT nogwat te laten voorzien van Xenon.
dan heb ik de aanhanger dus practisch voor niets ;)

Als hij helemaal klaar is dan kan ik hem wel een keer meenemen tijdens een rit.
Mits de organisatie hier anders over denkt
BertG

Re: Aanhanger :D

Bericht door BertG »

Uhhh, je kan hem meenemen op een rit......MITS....de organisatie hier anders over denkt?

Ben je altijd zo tegendraads :?: :mrgreen:
Koen
Honda Goldwing

Bericht door Koen »

Tenzij je mits verkeerd gebruikt, anderszins kan het een tegengestelde betekenis krijgen, maar desondanks kan de organisatie daar natuurlijk anders over denken ;) Maar Mathijs bedoelde het ongetwijfeld goed, tenzij ik 'm verkeerd inschat :lol:
Grtz! Koen
Afbeelding
Afbeelding
Mathijs

Bericht door Mathijs »

BertG schreef:Uhhh, je kan hem meenemen op een rit......MITS....de organisatie hier anders over denkt?

Ben je altijd zo tegendraads :?: :mrgreen:
Nee dat niet maar het is een opslag aanhanger met daarop reclame voor mijn bedrijf...
Er werd enige tijd geleden moeilijk gedaan over een link naar mijn website in mn handtekening
Dus vandaar de mits....
Cor
Honda ST1300
Contacteer:

Bericht door Cor »

Het is te hopen dat er geen toerrit gereden wordt waarbij je door een smalle passage moet. Zoals bij Den Bosch waar een paar opklappalen stonden of ergens waar een slagboom stond waar we doorheen moesten. Als jij er dan niet doorkan heb jij een probleem en niet ik. Verder ziet het er mooi uit.
Betekend dit dat je ook aan huis gaat inbouwen, ofwel, is dit je rijdende werkplaats.
Succes ermee
Honda ST1300. Het is een blauwe
Daarvoor Yamaha XV535 crème
Yamaha Diversion 700 rood
Honda Deauville 650 grijs
Honda Deauville 700 grijs
Mathijs

Bericht door Mathijs »

De aanhanger isniet breder dan mijn motor dus waar ik doorheen kan volgt de aanhanger.
Inbouwen op locatie word nog over nagedacht aangezien mijn motor niet op de bedrijfsbalans staat en ik zo ook geen officiele KM vergoeding kan vragen.

Echter mocht ik op locatie gaan inbouwen dan moet ik hier wel extra kosten voor gaan berekenen.
roelof
Honda NT700V

Bericht door roelof »

erg mooi karretje hoor!!
en handig, tjonge wat kun je dan een hoop spul meenemen voor een picknick of vakantie!!
science flies you to the moon.
religion flies you into buildings!!
a deauville doesn´t fly!! but takes you to manny places!!
stxrider

Bericht door stxrider »

Cor schreef:Het is te hopen dat er geen toerrit gereden wordt waarbij je door een smalle passage moet.
:uh Lijkt mij dat hij geen toerritten rijdt met een aanhanger....... tenzij je dingen mee moet nemen.

Wel leuk, heb namelijk ook een trekhaak gescoord voor €150,= alleen zat de electriciteit (stekkerdoor) er niet bij. Kwam :( ik later achter, en eigenlijk niet op gelet.
MaHeDu
Honda ST1300

Bericht door MaHeDu »

Geldt er voor motor + aanhanger ook een, of dezelfde, maximumsnelheid net zoals bij auto's??
Groet,
Marcel

Afbeelding
Honda ST 1300 Pan European DeLuxe ABS (2006)
Honda NT 700 Deauville ABS (2006)

Je kunt je ergeren aan alles en nog wat, maar je bent het niet verplicht
Mathijs

Bericht door Mathijs »

De max snelheid is 90 km/h in NL. In BE is dit 120 maar dat moet je niet willen.. gisteren geprobeerd en dan is het net een stuiterbal
jack-f

Bericht door jack-f »

En wat ik vorig jaar hoorde van een buurman op de camping in Duitsland met een Goldwing met aanhanger: In Duitsland max. 60 km/h. ???
Mathijs

Bericht door Mathijs »

Klopt, daarom zet ik in mij Garmin, Duitsland Ontwijken? JA! :p
Marcel
Honda NT700VA
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Mooie combi Mathijs!!
Bij vlagen ben ik geniaal, maar meestal is het windstil...
Mathijs

Bericht door Mathijs »

Jazekrts... Even ander kleurtje geven, iets andere verlichting erop en erbij, bedrijfslogo erop en.dan issue klaar
Mart Groenleer
BMW R1200RT

Bericht door Mart Groenleer »

Jouw motor was toch groen?
of vergis ik me?

Grtz, Mart :apl
drie keer rechtsaf is het zelfde als linksaf
Mathijs

Bericht door Mathijs »

Je zegt het helemaal goed Mart, hij Was groen :P nu issie dit :p

de aanhanger is inmiddels matzwart geworden, binnenkort bedrijfslogo erop laten airbrushen en dan afmaken met blanke lak.
Plaats reactie

Terug naar “Praatcafe”