Herfstrit met overnachting 26-27 sept. 2009 (hier aanmelden)

Gesloten
Lolbroek Smurf

Bericht door Lolbroek Smurf »

SSSSTTTTTTTT,

zachies doen anders worden ze weer wakker
Gebruikersavatar
Stephan
BMW R1200RT
Berichten: 7983
Lid geworden op: 14 aug 2008, 23:09
Locatie: Goirle (Brabant)

Bericht door Stephan »

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA, we zijn weer retour. Een prachtig weekend achter de rug. Echt super! Fijn weer, heerlijke wegen, fraai landschap ...maar vooral een heel leuk gezelschap. We hebben van begin tot het einde genoten.

Groetjes,

Claudia & Stephan.

Ps, we zijn benieuwd naar de foto's. We zullen die paar foto's die wij hebben gemaakt zo snel mogelijk ergens online zetten.

Onze foto's: http://www.mijnalbum.nl/Album=UWS36QQA
Gebruikersavatar
Geert
Honda CBF600S
Berichten: 3408
Lid geworden op: 12 aug 2008, 21:44
Locatie: Hoorn (NL)

Bericht door Geert »

Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiii,

We zijn weer veilig thuisgekomen.

Een heerlijk, superleuk weekendje gehad,
Gisteren en vandaag heerlijk bochies gereden :D ,

Dit weekend hebben uit en thuis 1040km gereden.

Het gezelschap dit weekend was TOPPIEEEEEEEEEEEEE, heel gezellig.

Kortom, we kijken terug op een SUPER weekend, jammer dat het zo snel weer om is.
Groetjes
Geert :lol: & Marian :lol:
Ed Vissers
Motorloos
Berichten: 7374
Lid geworden op: 10 aug 2008, 15:46
Locatie: NL

Bericht door Ed Vissers »

Ook wij zijn weer thuis. We vonden het echt GEWELDIG !!! We hebben ontzettend genoten. Het was ook heel gezellig.
Geert, Marian, Frank, Yvonne, Stephan, Claudia, George, Andries en René reuze bedankt dat jullie er bij waren. Natuurlijk ook Noël bedankt voor het meerijden van Knuvelkes tot Bratwurst.
Morgen schrijf ik nog wat meer en de foto's komen ook nog. Nu ff uitblazen :)
Laatst gewijzigd door Ed Vissers op 28 sep 2009, 08:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes,

Ed

Spreuk: Geloof niet alles wat je denkt :lol:
Gebruikersavatar
Geert
Honda CBF600S
Berichten: 3408
Lid geworden op: 12 aug 2008, 21:44
Locatie: Hoorn (NL)

Bericht door Geert »

Hoi Stepahan en Claudia,

Ik heb net even naar jullie foto's gekeken, heel leuk, nog even nagenieten van het weekend.
Groetjes
Geert :lol: & Marian :lol:
renezuiderzee

super weekend

Bericht door renezuiderzee »

Beste allemaal,

Allemaal bedankt voor dit super gezellige weekend. Ik heb er van genoten en vooral van de mooie ritten van Ed maar vooral van jullie en de gezelligeheid. Om 21.45uur was ik thuis...heb mijn motor een schouder klopje gegeven mijzelf een biertje ....oja mijn vrouw een zoen... Jammer dat we niet even de handen konden schudden maar door de drukte ging dit even niet goed.....maar ja zwaaien is ook leuk. Verder wens ik iedereen veilige kilometers toe ...en ga ik graag nog een keer met jullie mee .....nogmaals...allemaal bedankt voor dit gezellige weekend

Groet, Rene
renezuiderzee

foto`s

Bericht door renezuiderzee »

Nog even dit....willen jullie foto`s sturen naar mpj.van.saaze@quicknet.nl

alvast bedankt....
Gebruikersavatar
Frank
Honda ST1300
Berichten: 7266
Lid geworden op: 28 sep 2008, 20:33
Locatie: Strijen (NL)
Contacteer:

Bericht door Frank »

Vanmorgen uitgeslapen. Gisterenavond om 22.15 thuisgekomen een
beetje kapot. Het was een oergezellig weekend met jullie allemaal.Nog bedankt Ed en Diny voor de mooie routes. Helaas konden we niet afscheid nemen van Rene, George, Geert en Marian, bij deze doei :b en een knuffel van ons tweeën.

De foto's komen vanavond online.

Groetjes van Frank en Yvonne.
Afbeelding

Een dag niet gereden, is een dag geen plezier gehad!
George

Bericht door George »

Ook ik ben weer heelhuids thuisgekomen na een weekendje van 970 KM toeren, volgens Tommie.
Ik heb volop genoten van de toerritten die Ed heeft uitgezet van van het gezellige gezelschap.
Het waren mooie routes met leuke bochies en afdalingen en steigingen.
Het is zeker voor herhaling vatbaar en wil iedereen bedanken voor de gezelligheid en inzet.

Groetjes :brm George.
Gebruikersavatar
Catbustingdog
Motorloos
Berichten: 532
Lid geworden op: 15 aug 2008, 11:27
Locatie: Paal (BE)

Bericht door Catbustingdog »

Ik ben al een poosje thuis, en ben er zelfs in geslaagd mijn PC (die er weer eens de brui aan wou geven) aan te zwengelen.
Luitjes, bedankt voor de leuke rit en het fijne gezelschap van "knuvelkes" tot "Bratwurst".
We (= Greta en mezelf) waren graag het volledige week end mee gegaan, maar als je de kleinzoon te logeren hebt ...

Op naar 11 oktober ...
sportieve groet :blg
Noël


Mooie meisjes zijn net eekhoorntjes...
ze vallen voor alle eikels!
Gebruikersavatar
Geert
Honda CBF600S
Berichten: 3408
Lid geworden op: 12 aug 2008, 21:44
Locatie: Hoorn (NL)

Bericht door Geert »

Hoi,

Even wat foto's van het Eifelweekendje,

http://www.mijnalbum.nl/Album=Z6TNQXPK
Groetjes
Geert :lol: & Marian :lol:
renezuiderzee

mooi

Bericht door renezuiderzee »

mooie foto`s Geert.....vooral die van mij....haha...
Leuk overzicht van een mooi weeekend :pro
Gebruikersavatar
Frank
Honda ST1300
Berichten: 7266
Lid geworden op: 28 sep 2008, 20:33
Locatie: Strijen (NL)
Contacteer:

Bericht door Frank »

Afbeelding

Een dag niet gereden, is een dag geen plezier gehad!
renezuiderzee

Bericht door renezuiderzee »

Nog meer om het helemaal compleet te maken...gaat we een mooi dvdtje van maken...dank allemaal :D
Gebruikersavatar
Frank
Honda ST1300
Berichten: 7266
Lid geworden op: 28 sep 2008, 20:33
Locatie: Strijen (NL)
Contacteer:

Re: mooi

Bericht door Frank »

renezuiderzee schreef:mooie foto`s Geert.....vooral die van mij....haha...
Leuk overzicht van een mooi weeekend :pro
Mooie foto's en wat een goede zelfontspanner heb jij op die camara!! :lol:

Frank
Afbeelding

Een dag niet gereden, is een dag geen plezier gehad!
Gebruikersavatar
Geert
Honda CBF600S
Berichten: 3408
Lid geworden op: 12 aug 2008, 21:44
Locatie: Hoorn (NL)

Bericht door Geert »

Wel een grote "zelfontspanner" :apl
Groetjes
Geert :lol: & Marian :lol:
Ed Vissers
Motorloos
Berichten: 7374
Lid geworden op: 10 aug 2008, 15:46
Locatie: NL

Bericht door Ed Vissers »

Zaterdagochtend..

6.45 gaat de wekker. We willen tussen 8.00 en 8.15 vertrekken. Ruim de tijd om de tassen in te pakken, maar eerst koffie..
Na zelfs 2 bakken, een hete douche en inpakken van de spullen gaan we op pad. Eerst even in Zoetermeer de bank beroven en dan de A12 op. Rustig weer met een zonnetje dat hier en daar al lekker door de laatste mistflarden prikt, weinig verkeer op de weg, een muziekje uit de speakers van Onze Witte ennatuurlijk waar mogelijk de Cruise Control aan.
We zijn begonnen :D
Na een stop en wat omrijden omdat ze hier en daar een beetje aan wegen werken komen we iets door 10.0 aan bij NH Best Hotel. Frank en Yvonne waren net gearriveerd en stonden nog buiten. Andries, Claudia en Stephan waren al binnen. Een hartelijk welkom volgde en na enkele minuten kwamen Geert, Marian, George en René aanrijden. Ook hen wachtte een hartelijk welkom en na wat drinken en gezellig kletsen gingen we om ca 11.00 op pad.
De A58 een stukje terug tot Oirschot en vandaar via Eersel en Valkenswaard binnendoor naar de A2 bij Leende richting Maastricht. We reden een rustig tempo zodat iedereen goed kon volgen en de groep mooi bij elkaar bleef. Wellicht het laatste mooie weekend zorgde inmiddels toch al voor flink wat verkeer. Er was zeker ook een behoorlijk aantal motorrijders op pad. We kwamen dik een half uur later dan gepland aan bij Knuvelkes langs de A12 vlak voor de grens met België. Noël stond daar al een poosje op ons te wachten. Na een gezellige picknicklunch allemaal weer op de motor richting Luik. Iets voor Luik de E40 op om er bij Hervé weer af te duiken. Het echte "werk" was begonnen. De route was werkelijk prachtig. De wat ruigere Ardennen gevolgd door de Eifel die als het ware wat rustiger "neergelegd" is. Beiden erg mooie gebieden om te rijden. Het kan niet vaak genoeg gezegd zijn :-)
Onderweg zijn we natuurlijk een aantal keren gestopt om even de benen te strekken met al het andere wat daarbij "hoort".
Somewhere in de Eifel moesten we een smalle weg in ( het was eerder een smal weggetje) die smaller en smaller werd. Het was goed te merken dat de bouwer van het kaartmateriaal waar Garmin gebruik van maakt al heel vroeg kaartenbouwer was. De weg die we volgden ging over in een karrenpad uit de tijd van ver voor het begin van de jaartelling. Zo leek het wel tenminste. Keren was niet meer mogelijk. Deze gratis off-road cursus was ongemerkt het programma ingeslopen. Dank zij de stuurmanskunst van 7 piloten en voorbeeldig gedrag van 4 duo's kwamen we ongeschonden uit deze strijd. Het was nu op naar Prüm. De Bratwursten lagen immers al op de bakplaat. Na de Bratwurst en andere versnaperingen namen we afscheid van Noël en vervolgden onze weg naar Kyllburg. Een omleiding was nog ons deel maar het bleef heerlijk rijden geblazen. Tegen 6 uur waren we op bestemming. Een uurtje later dan gepland. We besloten om de motoren buiten te laten overnachten zodat de volgende ochtend al het dode "vee" gemakkelijk van de schermen te verwijderen zou zijn. Dat bleek later niet voor ieder scherm op te gaan. Daarover later meer. Na een snelle incheck de kamer opgezocht. Even snel opgefrist en dan naar de Gaststube. We hadden allemaal dezelfde gedachte dus voor het eten nog net tijd voor een drankje. Tegen 7 uur aan tafel. Er was voor ons keurig een lange tafel gedekt. Het eten was smakelijk en het was uitermate gezellig. Na het eten terug naar de Gaststube voor een koffie en/of wat anders. Er werd druk gekletst en flink gelachen. Tussen half 11 en half 12 gingen de “eersten” en de “laatsten” de kooi in om te genieten van een welverdiende nachtrust.
Zondagochtend….
7.45 het mandje uit. We zouden immers om 8.30 aan tafel. Na douchen etc waren we om 8.30 aan het ontbijt. De groep was snel compleet en het ontbijt smaakte prima. Wat wel opviel is dat het ook met zo’n oergezellige groep aan het ontb ijt een stuk rustiger is dan bij het avondeten :) Na het ontbijt volgde de spullen pakken, betalen en naar buiten. Daar stonden onze kletsnatte (van de dauw) 2-wielers op ons te wachten. Doeken kwamen te voorschijn om zadels, hier en daar wat plastic en de schermen droog te wrijven. Daarbij raakten de schermen meteen van het genoemde dode “vee” af uitgezonderd 1 scherm. We zullen de naam van de berijder niet noemen. Het gaat om een Deauville met Stebel Nautilus, waarvan de voorzijde voorzien is van een natuurlijke lakbescherming opgebouwd door veel kilometers te maken met een zeer zuinig wasvoorschrift.
De motoren werden gestart, de aanwezige randapparatuur aangesloten en het ging op weg naar Badem voor een vroege tankstop ( slechts enkele kilometers buiten Kyllburg ). Na het tanken gingen we dan op weg. Het was inmiddels een uur of 10, de zon scheen en het was nog rustig op de weg. Dat was echt genieten. De omgeving, de mooie route, het mooie weer en het puike gezelschap. Daarbij opgeteld 7 mooie Honda’s, het was idd mooi op de weg. Na een mooie tussenstop zonder koffie op weg naar een tussenstop met koffie. Een gemiste afslag bracht ons daar dus van enig toeval was wel sprake. We waren overigens al lang niet meer de enige motorrijders op pad wat zich op de bewuste locatie ook deed gelden. Hier en daar een slordig geparkeerde BMW-cabrio (iid blik) en voor de rest motoren en motorrijders. Ook aan deze gezelligheid kwam een einde. Andries had besloten om vanaf dit punt rechtstreeks naar huis te rijden zodat we nu met z’n 10’en waren. Na vele vele mooie wegen, prachtige landschappen en verschillende stops kwamen we bij Dedenborn aan. Vanwege de gezellige stops en de extra kilometers als gevolg van een navigatiefout van mijn kant wat later dan gepland, maar in Dedenborn moest geluncht worden. Het terras gaf ons een schitterend uitzicht. De bediening was uitermate vlot en de kok was nog vlotter. De in gedachten zijnde tijdwinst werd theoretisch weer teniet gedaan door de bestelling van René, maar dat bleek in praktijk reuze mee te vallen. Opvallend daarbij was wel dat er mensen zijn waar je het qua postuur niet van zou verwachten maar die in staat zijn met gemak meer te verorberen dan mijn persoontje.:)
De lunch was dus later dan gepland. Het zou vandaag sowieso later worden :) . Na de lunch verder op pad om het laatste stukje Eifel te “nemen” om bij Verviers de E42 op te duiken. In België volgde nog een korte stop. Dat zou door een inschattingsfoutje de laatste zijn als gehele groep. Geert, Marian, René en George zouden ons kort voor Weert verlaten om richting Venlo naar huis te rijden. De parkeerplaats die ik daarvoor in gedachten had was echter net na de afslag zodat van het geplande afscheid alleen het hartelijk naar elkaar zwaaien overbleef. Op dat stuk A2 hebben we nog even onze vaardigheid in het filerijden getoond . In het Praatcafé was de theorie al uitvoerig besproken en hier konden we dat nog eens in praktijk brengen.
De geplande stop werd toch gemaakt waarbij de tijd even vergeten leek. Tja wat wil je. Het was immers nog steeds beregezellig. Uiteindelijk toch met z’n zessen weer op de motor om vanaf Leende binnendoor over Valkenswaard bij Oisterwijk de A58 op te rijden. Het was inmiddels al geheel donker geworden, ik schreef al het zou een latertje worden. Bij afslag Gilze Rijen namen we zwaaiend afscheid van Claudia en Stephan. Nu waren we nog met 4. Kort voor Breda kon ik het niet laten en stuurde Onze Witte nog een keer een parkeerplaats op. Een stopje werd door de gezeligheid een stop. Na van Yvonne en Frank nog eens afscheid genomen te hebben gingen we met hen verder richting A16. Bij de afslag ’s-Gravendeel werd er uitbundig gezwaaid en vanaf dat moment reden we alleen. Nou Alleen.. Voor de late zondagavond was het abnormaal druk op de weg. Om kwart voor elf waren we thuis. Moe en voldaan. Het was een weekend om beslist over te doen. Nu ik dit schrijf krijg ik een wat weemoedig gevoel over mij. Jammer dat het voorbij is. Volgend jaar weer? Ik zeg meteen Ja.
Voor dit weekend komen superlatieven te kort.
Laatst gewijzigd door Ed Vissers op 29 sep 2009, 20:17, 5 keer totaal gewijzigd.
Groetjes,

Ed

Spreuk: Geloof niet alles wat je denkt :lol:
Ed Vissers
Motorloos
Berichten: 7374
Lid geworden op: 10 aug 2008, 15:46
Locatie: NL

Bericht door Ed Vissers »

Frank en Geert,

geweldige foto's hoor. Is het ok als ik er een paar "leen" voor de website? :) Ik zal die van mij daar ook nog plaatsen. Dat zal dan wel morgen worden want mn "verhaal" is wat langer geworden dan gedacht. :)
Groetjes,

Ed

Spreuk: Geloof niet alles wat je denkt :lol:
Gebruikersavatar
Frank
Honda ST1300
Berichten: 7266
Lid geworden op: 28 sep 2008, 20:33
Locatie: Strijen (NL)
Contacteer:

Bericht door Frank »

EdVissers schreef:Frank en Geert,

geweldige foto's hoor. Is het ok als ik er een paar "leen" voor de website? :) Ik zal die van mij daar ook nog plaatsen. Dat zal dan wel morgen worden want mn "verhaal" is wat langer geworden dan gedacht. :)
Na deze prachtige omschrijving van dit :dri geweldige weekend,...........NATUURLIJK Ed geen enkel probleem.

Frank :up
Afbeelding

Een dag niet gereden, is een dag geen plezier gehad!
Gebruikersavatar
MrSkippy
Motorloos
Berichten: 860
Lid geworden op: 25 aug 2008, 22:06
Locatie: Zwolle (NL)

Bericht door MrSkippy »

Mooi verhaal Ed, mooi weekend zo te lezen. :lol:
Afbeelding(M.I.A.)
.
Afbeelding a.k.a. Jaap-Hein
Gebruikersavatar
Geert
Honda CBF600S
Berichten: 3408
Lid geworden op: 12 aug 2008, 21:44
Locatie: Hoorn (NL)

Bericht door Geert »

EdVissers schreef:Frank en Geert,

geweldige foto's hoor. Is het ok als ik er een paar "leen" voor de website? :) Ik zal die van mij daar ook nog plaatsen. Dat zal dan wel morgen worden want mn "verhaal" is wat langer geworden dan gedacht. :)
Ed,

Natuurlijk mag je foto's gebruiken voor de site.

Ik heb met heel veel plezier je verhaal gelezen, heel mooi beschreven hoor, :up
Groetjes
Geert :lol: & Marian :lol:
renezuiderzee

Bericht door renezuiderzee »

Het was zoals het is beschreven en de foto`s laten zien....gewoon een leuk weekend :brm
Lolbroek Smurf

Bericht door Lolbroek Smurf »

Hey luitjes,

Leuk dat jullie zo een geweldig weekend hebben gehad.
Het is voor iedereen dan ook erg leuk om het verslagje van Ed en de foto's die men gemaakt heeft te lezen en te bekijken.

En Ed je kan dan wel wee moedig worden maar ik denk dat je volgend jaar maar weer zo een ritje moet gaan plannen :l

Want als ik het zo lees dan ga ik de volgende keer graag mee.
En ik denk wel meer mensen :lol:

Groetjes lolbroek smurf
Ed Vissers
Motorloos
Berichten: 7374
Lid geworden op: 10 aug 2008, 15:46
Locatie: NL

Bericht door Ed Vissers »

:oops: Dank allemaal voor de complimenten :)

Ook volgend jaar zal er een Herfstrit op de agenda staan. Ik kom daar op een ander moment nog op terug. Wel wil ik nog even vermelden dat het oorspronkelijke idee van Willem Broekhuizen komt. Hij en zijn Anita konden dit jaar helaas niet mee.
Groetjes,

Ed

Spreuk: Geloof niet alles wat je denkt :lol:
eddy
Berichten: 120
Lid geworden op: 03 jun 2009, 21:11
Locatie: hoogeveen

Bericht door eddy »

Hoi ed

Ik heb zondag idd een leuke toertocht gereden maar na het lezen van je verslag
en t,bekijken van de foto,s van frank en geert heb ik ook wel wat gemist geloof
ik en kon mia wel eens gelijk krijgen,dat je volgend jaar e.v.t. op heel wat meer deelnemers kan rekenen.
Maar voor ons erg leuk om te zien wat een mooie rit jullie hebben gehad
die dagen.
Wil je mij voor de 11 okt.rit noteren,als het even kan rij ik mee.

groetjes eddy
Ed Vissers
Motorloos
Berichten: 7374
Lid geworden op: 10 aug 2008, 15:46
Locatie: NL

Bericht door Ed Vissers »

Eddy,

voor 11 oktober sta je genoteerd en zoals k schreef.. We gaan volgend jaar gewoon op "herhaling".
Groetjes,

Ed

Spreuk: Geloof niet alles wat je denkt :lol:
Jos
Honda NC750X DCT
Berichten: 717
Lid geworden op: 06 dec 2008, 12:04
Locatie: Uden NL

Bericht door Jos »

Van zo'n trip kun je nog lang nagenieten.
Met de vriendelijke groeten uit het Brabantse,

Jos
Ed Vissers
Motorloos
Berichten: 7374
Lid geworden op: 10 aug 2008, 15:46
Locatie: NL

Bericht door Ed Vissers »

Echt wel Jos. Het was een superweekend.
Groetjes,

Ed

Spreuk: Geloof niet alles wat je denkt :lol:
Ed Vissers
Motorloos
Berichten: 7374
Lid geworden op: 10 aug 2008, 15:46
Locatie: NL

Bericht door Ed Vissers »

Een collectie van de gemaakte foto's staan op de website www.honda-deauville.nl
Fotoalbum - Toerritten - Herfstrit 2009

Het is een verzameling van foto's van Geert, Frank en mijzelf.
Groetjes,

Ed

Spreuk: Geloof niet alles wat je denkt :lol:
Gebruikersavatar
Geert
Honda CBF600S
Berichten: 3408
Lid geworden op: 12 aug 2008, 21:44
Locatie: Hoorn (NL)

Bericht door Geert »

Jos schreef:Van zo'n trip kun je nog lang nagenieten.
Jos,

Dit soort weekenden blijven in je geheugen staan, ik heb thuis wat foto's op een digitaal fotolijstje gezet, zo komen ze regelmatig voorbij, dan zit je toch weer even na te genieten.

Zoals Ed heeft omschreven in zijn verhaal: superlatieven komen tekort. Klopt ook.

We hebben al heel wat forumritten meegedaan dit jaar, allemaal ontzettend leuk en gezellig, maar de herfstrit steekt er toch wel bovenuit. :up
Groetjes
Geert :lol: & Marian :lol:
Gesloten

Terug naar “Activiteiten 2013”