Wensenlijst Vaderdag

Lekker kletsen over allerlei onderwerpen en ook over motor rijden
Plaats reactie
Cor
Honda ST1300
Contacteer:

Wensenlijst Vaderdag

Bericht door Cor »

Hebben jullie je wensenlijst al klaar voor Vaderdag.
Je weet dat je krijgt naarlang je gegeven hebt met Moederdag. Daarom is Vaderdag ook na Moederdag :cf1
Mijn wensenlijstje is niet zo lang.
Armsteunen voor de koffer; :shock:
Zelfgemaakte houder van Garmin zwart maken; :D
Reflecterende 3Mfolie aanschaffen en bevestigen. 8)

Verder nog een paar toekomstzaken.
Mogelijk Xenon verlichting in de toekomst; :idea:
Mogelijk Led remlichten in de Honda koffer; :wn1
Mogelijk Stebel hoorn ipv huidige sirene. :en1

Wie volgt :vrb
:b
Honda ST1300. Het is een blauwe
Daarvoor Yamaha XV535 crème
Yamaha Diversion 700 rood
Honda Deauville 650 grijs
Honda Deauville 700 grijs
jack-f

Re: Wensenlijst Vaderdag

Bericht door jack-f »

Cor, daar ik geen vader ben en mijn vrouw geen moeder, slaan wij deze commerciele dagen maar over. Maar jouw wensenlijst herken ik wel, heb inmiddels mijn Zumo net als jij midden boven de klokken geinstalleerd, vandaag bij Motozoom 2 vellen refectiemateriaal besteld en ook nog een setje winddeflectors voor de Deauville bij OEM motorparts.Ook is er nog een tankpad onderweg al met al heb ik een leuke " vaderdag ". :tg
Laatst gewijzigd door jack-f op 08 mei 2012, 23:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Frank
Honda ST1300
Contacteer:

Bericht door Frank »

Cor, wat moet je met armsteunen op je koffer, of zit jij achterop? :wn1

Sorry! :l
Afbeelding

Een dag niet gereden, is een dag geen plezier gehad!
Tanja

Bericht door Tanja »

tjsha zondag is het eerst moederdag......
Ik heb ook wel een mooi wensenlijstje:

mijn gezondheid weer op peil zodat ik weer meer kan (en dus ook langere motorritten maken! want dat lukt nu max een uur)

helaas kan niemand mij dat geven en moet ik wachten tot medicatie aanslaat en op goede hoeveelheid zit... en dat is afwachten en uitproberen....
Zondag zal ik twee mooie knutselwerken van mijn kids krijgen, en daar is deze mama heel blij mee!
Jos
Honda NC750X DCT

Bericht door Jos »

Die commerciële onzin hebben wij nog altijd overgeslagen.
Wij zijn iedere dag vader en moeder en niet slechts één keer per jaar.
Als het van één keer per jaar moet afhangen, dan is de basis m.i. verkeerd.
Wij kiezen zelf wel de momenten uit om waardering te laten blijken voor elkaar, voor onze ouders en kinderen.
Met de vriendelijke groeten uit het Brabantse,

Jos
Ed Vissers
Motorloos

Bericht door Ed Vissers »

Jos,

ik ben met moederdag vieren gestopt toen ik 18 was.
Groetjes,

Ed

Spreuk: Geloof niet alles wat je denkt :lol:
Ed Vissers
Motorloos

Bericht door Ed Vissers »

maar ik had graag nog jaren en jaren aan die commerciële onzin meegedaan.
Groetjes,

Ed

Spreuk: Geloof niet alles wat je denkt :lol:
Missy
Honda NT650V

Bericht door Missy »

In samenspraak hebben mijn zus en ik met mijn ouders, vrij vroeg al besloten om er niet maar niet meer aan mee te doen.
Na een paar keer voor "Moeders" bloederig (letterlijk) samen met mijn zus een ontbijtje in elkaar proberen te zetten voor d'r, (en de keuken als een oorlogszone achterlatend :D ), met veel ruzie en moeite het hele spul de trap op zien te krijgen en zonder brokken op bed neer te zetten was al niet leuk.
Maar steevast moest moeders 'eerst ff plassen hoor'.... en dan is de lol er gewoon af.

Mijn vader geeft er al helemaal niet om. Daar hoef je ook niet mee aan te komen met de geijkte "Vader" dingen, die nu in de reclames overvloedig aanwezig zijn.
Dat boeit hem allemaal niet. Hij is begin juni jarig, en dan krijgt ie de dingen waarvan IK weet dat hij leuk vindt.
Elk jaar krijgt hij van mij de nieuwste "Het Aanzien van....", da's traditie ;)
Mijn moeder neem ik lekker een dagje mee weg. En vanwege 'Moederdag' past mijn pa op de hond :tg (maar dat is geen straf)

Ik heb regelmatig contact met mijn ouders, en als het ff kan :brrr ik erheen, mijn zus woont 1 straat bij ze vandaan. Dat werkt al jaaaaaaren prima.

Maar @ Cor....(OT)... ik heb wèl een wensenlijstje ;)
"Er zijn van die dagen waarbij je de koffiepoeder gewoon direct door je neus
naar je hersens wilt snuiven"
"You're young only once, but you can be immature forever"
Hans V.

Bericht door Hans V. »

Voor vaderdag heb ik nog geen wensenlijst samengesteld. Er is nog even tijd tot juni. Ik zal het tijdig aan mijn dochter doorgeven ;-)
Met moederdag vieren ben ik, net als Ed, ook al vele jaren geleden gestopt. Toch is het komende zondag wel een bijzondere moederdag. Mijn moeder was namelijk geboren in 1912. Om precies te zijn, op 11 mei, zodat zij haar verjaardag altijd omstreeks moederdag vierde. Af en toe zelfs exact op moederdag. Dit betekent dus dat we morgen, op 11 mei 2012, haar honderdste verjaardag "vieren". Voor het gemak ga ik er nu maar even van uit dat zij momenteel verblijft in een of andere hemel, of in mooie eeuwige jachtvelden, of een soort nirwana, of een ander soort onbeschrijfbaar hiernamaals, waar het in elk geval zeer aangenaam toeven is. En daar zal dan komende zondag, op de jaarlijkse moederdag, die ook daar (maar dan op niet-commerciële wijze) wordt gevierd, ongetwijfeld worden geproost op een mooi - en vooral ook eeuwig - leven. ;-)
Zondag, na een mooie Brabant-Limburg rit, ga ik dat dus ook doen.
:D
Frank
Honda ST1300
Contacteer:

Bericht door Frank »

Yvonne heeft toch geen lijstje dus zal ik de mijne vast inleveren en doe dat met vaderdag gewoon weer! :tg

Geweldige dagen! :l :l

Maar mijn moeder (85) krijgt zondag bezoek van mij en Yvonne en gaan dan lekker met z'n drieen eten.
Afbeelding

Een dag niet gereden, is een dag geen plezier gehad!
Plaats reactie

Terug naar “Praatcafe”